BobG zei:Er ging wel een keer een maat van me te hard, je hoorde hem van een afstand al klapperen. Toen zei ik, waarom hang je je mond dan niet open?
Hij dee dat toen, en vervolgens zei die: Hey! thx man heb ik nog niet aan ged8![]()
Lachen. 
dit heb ik ook al eens meegemaakt, ik geeuwde toen de mdma al wat begon uit te werken en ik m'n kaak schoot uit de kom of hoe ik het ook moet noemen, deed VERSCHRIKKELIJk veel pijn, zo een soort kramp zoals je die in je benen/tenen kan krijgen en idd ik heb er ook moeten op slaan om hem terug op z'n plaats te krijgenLana zei:Ik heb het juist andersom gehad, da´k m´n mond niet meer dicht kon doen.
Ik stond zo strak dat ik wat wou zeggen en dat m´n kaak op slot schoot op het moment dat ik ´m net open had. Echt lullig. Stond ik daar met m´n bek open en niet meer dicht krijgen.
Toen heb ik er een keiharde stomp op gegeven en toen krak schoot ie weer dicht.
Het heeft wel een tijd blauw gezien.![]()
En zo van de kaart dat ik niet meer kon inschatten wat nou realiteit was.
ja maak ik ook vaak meecunt zei:1x keer wegdraaiende ogen gehad .. moest echt moeite doen om rechtdoor te kijken. hele tijd ogen boven in m'n oogleden ..
praten ging toen ook met moeite en ik kon me ook niet concentreren op wat mensen tegen me zeiden. vaaaag nachtje ..

vrienden van me hadden foto's van me gemaakt, die heb ik de volgende dag gezien en schrok echt heel erg! wist echt niet dat ik zo smerig zat te kijken!Mr.jiho zei:ja maak ik ook vaak meecunt zei:1x keer wegdraaiende ogen gehad .. moest echt moeite doen om rechtdoor te kijken. hele tijd ogen boven in m'n oogleden ..
praten ging toen ook met moeite en ik kon me ook niet concentreren op wat mensen tegen me zeiden. vaaaag nachtje ..is wel vuil voor naar zo iemand te kijken
![]()
inderdaad! en als je die foto's ook ziet kan je je ook niet voorstellen dat je op dat moment heel erg lekker ging en je top voelde .. heeeeel raar!BobG zei:Sja je beseft vaak niet dat je er uit ziet als een monster, je gezicht staat vaak niet eens symmetrisch meer.. Ziek gewoon!!
cunt zei:vrienden van me hadden foto's van me gemaakt, die heb ik de volgende dag gezien en schrok echt heel erg! wist echt niet dat ik zo smerig zat te kijken!Mr.jiho zei:ja maak ik ook vaak meecunt zei:1x keer wegdraaiende ogen gehad .. moest echt moeite doen om rechtdoor te kijken. hele tijd ogen boven in m'n oogleden ..
praten ging toen ook met moeite en ik kon me ook niet concentreren op wat mensen tegen me zeiden. vaaaag nachtje ..is wel vuil voor naar zo iemand te kijken
![]()

heb net nog een vriend van me gezei nzn oge half open spier witte ogenBobG zei:Sja je beseft vaak niet dat je er uit ziet als een monster, je gezicht staat vaak niet eens symmetrisch meer.. Ziek gewoon!!

spliffsnatcher zei:Grappigste van al: ooit met een meisje 2 uur aan eenstuk zitten babbelen over van alles en nog wat, het grappige was: zij was in het frans bezig en ik in het nederlands. Nadien is gebleken dat zij over compleet iets anders bezig was maar dat wij toch reageerden op elkaar zoals in een gesprek.
zeer vreemd maar wel lachen.

MetaalKonijn zei:spliffsnatcher zei:Duff rules! and XTC
Grappigste van al: ooit met een meisje 2 uur aan eenstuk zitten babbelen over van alles en nog wat, het grappige was: zij was in het frans bezig en ik in het nederlands. Nadien is gebleken dat zij over compleet iets anders bezig was maar dat wij toch reageerden op elkaar zoals in een gesprek.
zeer vreemd maar wel lachen.
Hahaha, fuck dat is gaaf![]()