te hard doorgeknald

Snowseals

Experimenterende gebruiker
Hebben jullie wel is gehad dat je te erg uit je plaat ben? Ik heb wel is iemand gezien die zo hard gingen dat hij niet meer kon praten. Hij kon ze kaken niet meer open doen hij stond te strak hahaha, Of als je er niks meer van begrijpt?

Lana

Wijs gebruiker
Ik heb het juist andersom gehad, da´k m´n mond niet meer dicht kon doen.
Ik stond zo strak dat ik wat wou zeggen en dat m´n kaak op slot schoot op het moment dat ik ´m net open had. Echt lullig. Stond ik daar met m´n bek open en niet meer dicht krijgen.
Toen heb ik er een keiharde stomp op gegeven en toen krak schoot ie weer dicht.
Het heeft wel een tijd blauw gezien. :rolleyes:
En zo van de kaart dat ik niet meer kon inschatten wat nou realiteit was.

A

Anonymous

Gast
Er ging wel een keer een maat van me te hard, je hoorde hem van een afstand al klapperen. Toen zei ik, waarom hang je je mond dan niet open?
Hij dee dat toen, en vervolgens zei die: Hey! thx man heb ik nog niet aan ged8 :grin:

Lana

Wijs gebruiker
BobG zei:
Er ging wel een keer een maat van me te hard, je hoorde hem van een afstand al klapperen. Toen zei ik, waarom hang je je mond dan niet open?
Hij dee dat toen, en vervolgens zei die: Hey! thx man heb ik nog niet aan ged8 :grin:

Hihi, waarom hang je je mond niet open.. :rolleyes: Lachen. :mrgreen:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Lana zei:
Ik heb het juist andersom gehad, da´k m´n mond niet meer dicht kon doen.
Ik stond zo strak dat ik wat wou zeggen en dat m´n kaak op slot schoot op het moment dat ik ´m net open had. Echt lullig. Stond ik daar met m´n bek open en niet meer dicht krijgen.
Toen heb ik er een keiharde stomp op gegeven en toen krak schoot ie weer dicht.
Het heeft wel een tijd blauw gezien. :rolleyes:
En zo van de kaart dat ik niet meer kon inschatten wat nou realiteit was.
dit heb ik ook al eens meegemaakt, ik geeuwde toen de mdma al wat begon uit te werken en ik m'n kaak schoot uit de kom of hoe ik het ook moet noemen, deed VERSCHRIKKELIJk veel pijn, zo een soort kramp zoals je die in je benen/tenen kan krijgen en idd ik heb er ook moeten op slaan om hem terug op z'n plaats te krijgen :wink:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Als ik te hard ga,dan word ik misselijk en is het gevoel niet meer prettig.
Te veel onrust in me,wat dus erg vervelend kan worden.

cunt

Wijs gebruiker
1x keer wegdraaiende ogen gehad .. moest echt moeite doen om rechtdoor te kijken. hele tijd ogen boven in m'n oogleden ..
praten ging toen ook met moeite en ik kon me ook niet concentreren op wat mensen tegen me zeiden. vaaaag nachtje ..

Mr.jiho

Wijs gebruiker
cunt zei:
1x keer wegdraaiende ogen gehad .. moest echt moeite doen om rechtdoor te kijken. hele tijd ogen boven in m'n oogleden ..
praten ging toen ook met moeite en ik kon me ook niet concentreren op wat mensen tegen me zeiden. vaaaag nachtje ..
ja maak ik ook vaak mee :wink: is wel vuil voor naar zo iemand te kijken :rolleyes:

cunt

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
cunt zei:
ja maak ik ook vaak mee :wink: is wel vuil voor naar zo iemand te kijken :rolleyes:
vrienden van me hadden foto's van me gemaakt, die heb ik de volgende dag gezien en schrok echt heel erg! wist echt niet dat ik zo smerig zat te kijken!

A

Anonymous

Gast
Sja je beseft vaak niet dat je er uit ziet als een monster, je gezicht staat vaak niet eens symmetrisch meer.. Ziek gewoon!!

cunt

Wijs gebruiker
BobG zei:
Sja je beseft vaak niet dat je er uit ziet als een monster, je gezicht staat vaak niet eens symmetrisch meer.. Ziek gewoon!!
inderdaad! en als je die foto's ook ziet kan je je ook niet voorstellen dat je op dat moment heel erg lekker ging en je top voelde .. heeeeel raar!

flash kieke

Wijs gebruiker
cunt zei:
Mr.jiho zei:
cunt zei:
vrienden van me hadden foto's van me gemaakt, die heb ik de volgende dag gezien en schrok echt heel erg! wist echt niet dat ik zo smerig zat te kijken!

Swel lache,maar dan schaam ik me altijd als andere die foto's bekijken :P

:)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Mijn hardts op xtc is tot nu toe nog redelijk normaal volgens mij :mrgreen: :wink:

ernstig trillend beeld en dit kan meestal wel tot 2 uur aanhouden verder na ongeveer 3 uur begin ik lekkere hallucinaties te krijgen :grin: :openmouth:

wausie91

Bewuste gebruiker
BobG zei:
heb net nog een vriend van me gezei nzn oge half open spier witte ogen
kaak naar voren echt niet normaal meer maar wel lachen want hij voelde zich perfect :stoned:

Solidius

Badass junkie
Met 3 vrienden van me in een gozer z'n huis gechilled, gezamelijk (over tijd) individueel 6 en een halve pil naarbinnen gewerkt, en ik kan je vertellen dat ik op het einde zo uit m'n stekker was dat er geen realiteit meer bestond. Het enigste wat ik me er nog van kan herinneren is de onbeschrijfbare euforie en closed-eye visuals (of open-eye visuals, aangezien ik onbewust met m'n ogen ga 'trippen' na 4 pillen). Het voelt overigens echt lekker om met je ogen te schokken als je zwaar waus bent, wat best wel raar is nu ik er zo over nadenk. Voordat we naarbuiten liepen om half 8 in de ochtend namen we nog allemaal 2 lijnen coke. Gelukkig dat we voor de zekerheid nog een gram hadden bewaard voor het geval de pilletjes matig waren, want anders zouden we absoluut niet in staat geweest zijn om uberhaupt nog naar huis te kunnen lopen.

Het was de hefstige en meest interessante XTC ervaring die ik tot nu toe heb mogen meemaken. Het enigste nadeel is de manier waarop ik een dag later werd herinnert hoe leuk het precies geweest was, m'n arme hersentjes smeekte praktisch om serotonine :P

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
mja ogen wegdraaien heel dikwijls meegemaakt. eigenlijk best wel leuk.

Grappigste van al: ooit met een meisje 2 uur aan eenstuk zitten babbelen over van alles en nog wat, het grappige was: zij was in het frans bezig en ik in het nederlands. Nadien is gebleken dat zij over compleet iets anders bezig was maar dat wij toch reageerden op elkaar zoals in een gesprek.
zeer vreemd maar wel lachen.

dat van die kaken heb ik minder last van sinds ik puur mdma gebruik. Ik vermoed dat in vele pillen net iets te veel speed zit vandaar

MetaalKonijn

Badass junkie
spliffsnatcher zei:
Grappigste van al: ooit met een meisje 2 uur aan eenstuk zitten babbelen over van alles en nog wat, het grappige was: zij was in het frans bezig en ik in het nederlands. Nadien is gebleken dat zij over compleet iets anders bezig was maar dat wij toch reageerden op elkaar zoals in een gesprek.

Hahaha, fuck dat is gaaf :mrgreen:

Barbie

Experimenterende gebruiker
MetaalKonijn zei:
spliffsnatcher zei:
Duff rules! and XTC

Hahaha, fuck dat is gaaf :mrgreen:

Bovenaan