Te hard gaan op feesten

Freezing

Bewuste gebruiker
Gisteren Ik Ben Je Bitch Niet Grand Edition, ik was on xtc, zeer goede pillen.

Ik ging de speedcore zaal in en in het begin ging het nog, maar toen ik terug liep naar een andere zaal en dus door de hele drukte moest werd ik helemaal para, de flitsen, de para geluidjes, het was een heerlijk gevoel opzich maar hetvoelde alsof ik omviel, echt een wazig maar wel lekker gevoel.

hebbe meer mense hier ( vaker ) last van?

Funky Monkey

Badass junkie
Jha komt wel eens voor. Ik ben der zelf ook nog niet helemaal achter waardoor het komt :mrgreen: Denk dat het temaken heeft met oververmoeing maar omdat je de moeheid zelf niet voeld heb je het niet echt door ofzo...

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik heb het zelf (gelukkig) nooit zelf meegemaakt. Maar heb gehoord dat je op z'n moment moet proberen op je ademhaling te letten. Weet ook niet of het helpt, maar misschien heb je er wat aan...

Everio

Bewuste gebruiker
van cola krijg ik altijd beetje last van maagpijn (lucht in mn maag)... de koolzuur dan is dat denk ik, maar normaal geen last van...

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
ja, ook wel eens meegemaakt. Ik had het gevoel dat ik teveel input kreeg, dus bij mij hielp het om even op een rustige plek te gaan zitten, en dan gewoon over je heen laten komen. Zjoeeefff :hearteyes:

Freezing

Bewuste gebruiker
^ja dat hielp bij mij ook, maar het was vooral die speedcore ( noisekick - kresick ) echt super nummer maar op dat moment werd het me teveel, ik worstelde me echt tusse allemaal mensen door hahaha. maar toen ik weer ff bijgekome was ging het weer goed en ging k doorknalle in de speedcorezaal

DreamWeaver

Badass junkie
Freezing zei:
^ja dat hielp bij mij ook, maar het was vooral die speedcore ( noisekick - kresick ) echt super nummer maar op dat moment werd het me teveel, ik worstelde me echt tusse allemaal mensen door hahaha. maar toen ik weer ff bijgekome was ging het weer goed en ging k doorknalle in de speedcorezaal

Terreur boven alles!

Holland is godverdomme 't hardste!!!

(ik zou ook te hard gaan op speedcore, dat ligt niet aan de pillen :wink: :rolleyes: )

Bovenaan