Te snel bij willen pakken

Cooper

Bewuste gebruiker
Dag luiten,

ik heb weer gezondigd, ik heb voor de tweede keer cocaïne aangeschaft. nu valt het mij op, dat ik het liefst zo snel mogelijk een nieuw lijntje wil leggen, terwijl de effecten van de vorige nog merkbaar zijn. De mentale lekkerte is er dan wel af, maar de lichamelijke effecten zijn er dan nog wel. Ook mentaal merk ik toch dat ik nog niet helemaal de oude ben. De richtlijn is nu, dat ik na een half uurtje weer bij pak. Maar, als de vorige lijn nog niet helemaal is uitgewerkt, wordt dat dan geen grotere belasting voor je lichaam? hoe merken jullie of het is uitgewerkt of niet? hoe gaan jullie hier mee om?

brand los! Feuer! :rock:

edit: ik voel mijn voortanden niet meer :rolleyes: het is net als bij de tandarts, die een kies gaat trekken. maar mijn voortanden, die krijgt hij nimmer.

Tufnut

Badass junkie
Het is uitgewerkt als het gevoel weg is. Je kunt na uitwerking bijpakken of ervoor. Kijk wat het prettigst is door het simpelweg allebei te proberen. Bij snel bijpakken denk ik dat het wel verstandig is erop te letten dat je niet steeds sneller bij gaat pakken.

Cooper

Bewuste gebruiker
ik heb nu vrij veel bij gepakt om te ervaren hoe het is om in korte tijd redelijk veel coke te doen.
veel vind ik ongeveer 0,4 gram

voelt goed, lichamelijk ook oke :wink:

Cooper

Bewuste gebruiker
oh jee, door de coke vergeet ik je bijna te bedanken voor je reactie, Tufnut :wink:

:P

wat me ook opvalt, is dat de druk op mijn borst pas komt als de coke aan het uitwerken is.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
wat me ook opvalt, is dat de druk op mijn borst pas komt als de coke aan het uitwerken is.

Dat komt omdat cocaïne een verdovende werking heeft (zoals met je tanden), als het begint uit te werken voel je de spanning pas die het in je spieren veroorzaakt.

Cooper

Bewuste gebruiker
Das een hele goede, had ik ook al even aan gedacht. heb ook een beetje last van benauwdheid nu, en druk op de borst. Maar het kan zoals je zegt komen door de uitwerking.

ff wat strekoefeningen :mrgreen:

die drang om het op te maken is echt enorm groot. Dan heb ik in ongeveer 4 uur een gram opgemaakt, is dat belachelijk? of is dat wel te overzien?

nakken tot je niets meer bij kan pakken...

Cooper

Bewuste gebruiker
...

het is op...

ik weet niet of ik blij moet zijn of niet, want die craving naar meer doet me de das nog eens om als ik te veel in huis heb. die pijn op de borst komt wss door de gespannen spieren rond de borst, die verantwoordelijk zijn voor de ademhaling. Dat zei een arts op een bekende drugsinfosite.

Tufnut

Badass junkie
Cooper zei:
die drang om het op te maken is echt enorm groot. Dan heb ik in ongeveer 4 uur een gram opgemaakt, is dat belachelijk? of is dat wel te overzien?

Dat hangt sterk af van de kwaliteit. Hoe sterker het is, hoe belachelijker het wordt.

Dat de craving zo groot is, doet dat je niet denken dat je er mee op moet passen?

Cooper

Bewuste gebruiker
Tufnut zei:
Cooper zei:

Dat hangt sterk af van de kwaliteit. Hoe sterker het is, hoe belachelijker het wordt.

Dat de craving zo groot is, doet dat je niet denken dat je er mee op moet passen?

ja zeker...

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dan heb ik in ongeveer 4 uur een gram opgemaakt, is dat belachelijk? of is dat wel te overzien?

Dat moet je voor je zelf uitmaken. Sommige mensen lachen om een gram in vier uur, anderen schrikken ervan. Het gaat niet om de kwantiteit (wat ook helemaal afhankelijk is van de kwaliteit), maar om de manier waarop jij er mee om gaat. Ze noemen cocaïne niet voor niets de "ziekte naar meer", je blijft door willen gaan en als je maar verslaafd genoeg bent stop je ook echt niet tot dat het op is. Kijk maar eens naar mensen die verslaafd zijn aan coke basen, die doen er een moord voor om maar de volgende shot te krijgen en helpen zichzelf helemaal de vernieling in, zeker ook financieel.

Ik zou zeggen dat je nog niet te ver bent gegaan, maar dat je nu wel op een punt zit waarop je nog kunt beslissen om hiermee te stoppen. Doe je dat niet, dan kan het nog wel eens heel moeilijk voor je gaan worden.

Cooper

Bewuste gebruiker
Svali zei:
Dan heb ik in ongeveer 4 uur een gram opgemaakt, is dat belachelijk? of is dat wel te overzien?

Dat moet je voor je zelf uitmaken. Sommige mensen lachen om een gram in vier uur, anderen schrikken ervan. Het gaat niet om de kwantiteit (wat ook helemaal afhankelijk is van de kwaliteit), maar om de manier waarop jij er mee om gaat. Ze noemen cocaïne niet voor niets de "ziekte naar meer", je blijft door willen gaan en als je maar verslaafd genoeg bent stop je ook echt niet tot dat het op is. Kijk maar eens naar mensen die verslaafd zijn aan coke basen, die doen er een moord voor om maar de volgende shot te krijgen en helpen zichzelf helemaal de vernieling in, zeker ook financieel.

Ik zou zeggen dat je nog niet te ver bent gegaan, maar dat je nu wel op een punt zit waarop je nog kunt beslissen om hiermee te stoppen. Doe je dat niet, dan kan het nog wel eens heel moeilijk voor je gaan worden.

mooi antwoord.

inmiddels is het de volgende dag, ben een beetje leeg en moe, maar van een kater is geen sprake. Toch heb ik een beetje een spijtgevoel. Ik zou nog iets voor een vriend bewaren als verrassing, maar dan heb ik dus zelf op gemaakt. De 'ziekte naar meer' is een mooie omschrijving voor wat coke met je doet. Gelukkig moet ik een treinreis maken om het te halen, dus de stap is niet zo heel klein om het te halen. Maar toch...als je wilt..dan krijg je het. De gedachte die me voor regelmatig gebruik zal moeten behoeden luidt: het is het achteraf nooit waard...60 euro voor even 'plezier' (zo geweldig vind ik het eigenlijk niet, de effecten van paddo's en xtc zijn echt priceless in vergelijking met coke).

ook een triest bijverschijnsel vond ik, het zoeken naar de allerlaatste gemorste kruimels.

gia79

Experimenterende gebruiker
dat is t effect van coke... bij willen pakken... 1 gram lijkt mij netjes, maar dat is voor iedereen verschillend. Mijn topgebruik was 3 gram in 12uur. Het hele ritueel van lijntjes leggen speelde ook mee, zolang er nog is idd... bij de laatste in zicht werd de zucht groter. Kan wel zeggen dat ik flink verslaafd was. Voorzichtig en rustig aan zou ik zeggen!

Cooper

Bewuste gebruiker
Ik ben er wel een beetje klaar mee nu. In totaal 2 keer heb ik het gebruikt.
Redenen om het (voorlopig) niet meer te doen, zijn de enorme kosten, het niet al te boeiende effect en het schuldgevoel na afloop. En natuurlijk de drang om steeds opnieuw te nemen.

geef mij maar lieve drugs zoals paddo's, xtc en wiet.

Bovenaan