te snel?

rustige

Newbie
hallo,

Ik heb met koninginnedag voor het eerst een pilletje gehad. Wel genoeg joints gerookt, truffels gehad en een paar keer gesnoven.
Verder niet zoveel verstand van xtc maar het gaat om een halve roze(ronde) pil en een halve blauwe(ronde) pil.
Ik heb hier zo van genoten dat ik het bijna niet kan laten om dit donderdag weer te doen maar,
werkt dit dan wel?
is het wel slim als je het nog maar net 1x gedaan hebt?
als het werkt moet ik dan ook meer nemen?

bvd

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dag rustige,

Welkom op het forum.

werkt dit dan wel?

Jazeker. Tolerantie van XTC komt wel redelijk snel, maar als je het rustig aan doet en er tussen elke keer een aantal weken houdt is er weinig aan de hand.

is het wel slim als je het nog maar net 1x gedaan hebt?

Het is niet slim. Kijk, als je één keer hebt gebruikt en je gaat nu gelijk weer gebruiken, wordt de drempel voor jou om de volgende keer te gaan gebruiken weer lager. Meeste mensen rollen er langzaam in en gaan gaandeweg steeds meer gebruiken. Dat geldt niet voor iedereen maar het is wel mogelijk, want je hebt het over harddrugs en die zijn verslavend. Dus je kan het wel doen maar zorg er dan voor dat de volgende keer dat je het gebruikt er een langere periode tussen zit, want als het steeds korter wordt gaat de tolerantie wel parten spelen en kan het al gauw uit de hand gaan lopen. Ga het dus niet wekelijks gebruiken, maar iets van een maand dan zit dat wel goed.

als het werkt moet ik dan ook meer nemen?

Nee, zeker niet. Als het werkt, werkt het en moet je de drug zijn gang laten gaan en zeker niet meer naar binnen gooien om je nog beter te voelen want dat werkt niet.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Svali haalt me woorden uit me mond :P
Je kan ook EZ test halen bij de smartshops, dan kan je zelf zien welke stof er het meest in zit makkelijk. Makkelijk in de toekomst als weer zoiets gebeurd/je het niet kan wegbrengen voor test en snel wilt weten wat erin überhaupt inzit als het niet verkleurd zoiezo niet nemen! Hopelijk heb je er wat aan! :wink:

rustige

Newbie
Bedankt voor de reacties!
Ik bedoelde eigenlijks van dat als ik nu donderdag weer neem, of ik dan ook meer moet nemen als de vorige x om hetzelfde effect te krijgen.?

bvd!

Aussie

Newbie
Ik denk dat je nog steeds wel goed vaag word met dezelfde dosis ook al zit er een korte tijd tussen.
Keertje kan nog wel als je het zo graag wilt, doe je dit vaker bouw je een grote tolerantie op en blijf je slikken rustig aan dus.

Tufnut

Badass junkie
Zorg nu eerst maar dat je je eerste ervaring een plekje geeft. Het was vast zo gaaf dat je het snel weer wilt, maar zo werkt het (vooral op langere termijn) niet.
Gebruik van 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht op een avond, eens in de zes weken is aanvaardbaar qwa risico's.

deman13

Experimenterende gebruiker
Ik herken het.
Heb nu 2 x gebruikt en na de eerste keer liep ik 2 weken rond met het gevoel tering ik wil weer naar een feest. Na 2~ weken is dat gevoel weg en kan ik altijd weer een tijdje wachten. de 3/4/5/6/7 weken zijn een eitje :wink:

persoon

Experimenterende gebruiker
deman13 zei:
Ik herken het.
Heb nu 2 x gebruikt en na de eerste keer liep ik 2 weken rond met het gevoel tering ik wil weer naar een feest. Na 2~ weken is dat gevoel weg en kan ik altijd weer een tijdje wachten. de 3/4/5/6/7 weken zijn een eitje :wink:
Ik heb de zelfde ervaring als jou :wink:

Als je het snel achter elkaar doet bijvoorbeeld elk weekend dan word de kater ECHT KUT! (bij mij dan)

Bovenaan