Te veel xtc/mdma gebruikt

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Zimm

Experimenterende gebruiker
Kleine tip voor de volgende keer: nooit meer meenemen dan je van plan bent te nuttigen, dan kom je ook niet in de verleiding.

Was druk vanuit je vriendengroep om niet nuchter te blijven?

Nog een tip: maak een lekkere smoothie, haal wat vers fruit in de supermarkt of groenteboer. 2 vliegen in 1 klap, de deur uit en een drinkbare gezonden maaltijd.

Nilas

Newbie
Kleine tip voor de volgende keer: nooit meer meenemen dan je van plan bent te nuttigen, dan kom je ook niet in de verleiding.

Was druk vanuit je vriendengroep om niet nuchter te blijven?

Nog een tip: maak een lekkere smoothie, haal wat vers fruit in de supermarkt of groenteboer. 2 vliegen in 1 klap, de deur uit en een drinkbare gezonden maaltijd.
Is inderdaad een goeie tip, ik was dit keer ook degene die alle pillen en het poeder bij zich droeg. Misschien ook niet het slimste idee.
Vriendengroep nam wel allemaal rond de 3 pillen á 220mg maar die hadden nergens last van.
(dus ook een absurt grote dosis)
inmiddels een banaan en wat koek + melk etc op, ga dalijk een lasagne maken en dan gaat het al wat beter

Amisulpride

Experimenterende gebruiker
MDMA is psychedelisch in hoge doseringen. Hallucinaties zijn hierbij eigenlijk te verwachten, volgende keer minder pakken maar het is geen hele vreemde reactie

Spaceboyy

Newbie
Ik heb vaak dan fiets ik in de nacht buiten 'veelste veel MDMA' op dan zie ik mensen op een afstand soms met een hond of met een kind en dan fiets ik dichterbij en dan zie ik dat het gewoon een boom of iets is. ik heb vaak dan ben ik maar met 1 iemand maar dan heb ik het gevoel dat ik met meer ben en dan kijk ik om mij heen en dan zie ik dat ik maar met 1 iemand ben. Ik weet niet waarom maar ik vindt die hallucinaties echt vet alleen de dip laat me altijd 2 keer denken ben dan trwns wel kei vaag in me hoofd in die space

Sheaira

Wijs gebruiker
Toen ik vorig jaar ook best wel veel xtc op had begon ik aan het einde van de avond overal puzzelstukjes in te zien en alles kreeg een groen rood geel kleurtje. Echt super leip maar wist wel dat het gewoon kwam door dat ik teveel had gehad.

Bovenaan