te ver gegaan?

liquid state

Belezen gebruiker
Ik heb afgelopen donderdag mdma pillen gedaan dus gewoon pure mdma met wat kleurstof en bind middel. De naam was red russians (dacht ik) er zit 180 milligram in.
en ik ben die avond echt veel te ver gegaan. ik ben om 8 uur begonnen en om 8 uur sochtens gestopt in totaal heb ik 4 of 5 van die pillen op. (Niet in 1 keer natuurlijk maar als de een uitgewerkt was dan nam ik de volgende al)

Nu had ik wel vaker mdma gedaan maar dan in de pure kristal vorm en dan vermalen in een vloeitje ( en ik heb toen ook wel veel op maar dit
had ik nog nooit meegemaakt)

Nu heb ik eigenlijk al sinds donderdag dat mijn hoofd en lichaam raar doen en voelt. in het begin had ik savonds als ik ging slapen een soort van dat mijn oren suisden en dan met elke zenuw in mijn lichaam dichtklapte en dan weer openging heel eraar gevoel alsof je een slaapvoet (maar dan zachter) had over je hele lichaam en dan voor een seconde en dan weer even normaal en dan weer voor een seconde.

Nu is dat gevoel savonds weg maar heb ik als ik wakker ben nog steeds een raar gevoel in mijn hoofd als ik bijvoorbeeld met mijn ogen beweeg lijkt het alsof mijn hersenen meebewegen weer met zon raar slaapvoet gevoel maar dan alleen mijn boven lichaam.

vannacht had ik dus blijkbaar een droom (waar ik niets van kan herrineren) en bewoog ik heel erg raar en schokkerig en snel alsof ik aan het graven was zei ze, en toen mijn vriendin vroeg wat er was zijn we een heel vaag gesprek aan gegaan:
iets over dat ik een pil had genomen een aantal dagen geleden omdat de mensen zo raar keken (snapt u m snapt ik m) (ik kan me van dit hele geval niets herrinerenn)

dit zijn zon beetje alle symptomen waar ik mee zit en me nu toch een beetje zorgen om maak. ik hoor graag van jullie terug

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je het vooral aan het opblazen bent hoor, omdat je er zo met in je hoofd zit. Als je er zo loopt over te tobben dan is dat vrij normaal da ge allemaal zo van dingens hebt, probeer er maar is ff niet meer aan te denken, ik denk dat het dan al wel een pak beter zal gaan.
Ik kan ook fout zitten hoor, maar volgens mij zit het toch grotendeels in je hoofd.
Het beste nog.

liquid state

Belezen gebruiker
Ik hoop het eigenlijk maar, het was eigenlijk het plan om het morgen avond weer te doen met een goede maat van me, maar ik denk dat ik pas. of anders echt hooguit maar 1 of 1 en een halve.

maar goed wat ik denk dat het zou kunnen zijn is een soort van afkick verschijnselen. want ik heb echt ongeveer anderhale gram op vorige week (eerste keer zoveel) dus het zal wel vanzelf weggaan. maar ja je weet het nooit als het volgende week nog zo erg is dan ga ik er wel eventjes mee naar de doctor.

Bewild

Bewuste gebruiker
Mja, je zou voor de zekerheid ook is eventjes kunnen stoppen met de xtc, dan merk je het wel als het weggaat. Elke week xtc nemen is trouwens zowiezo geen goed idee, maar dat wist je natuurlijk zelf al lang :P .
Ik voel mij precies moeder eend, met mijn goede raad van neem niet elke week xtc kleine eendjes van me :P

disaster

Bewuste gebruiker
hellzyeah zei:
Ik hoop het eigenlijk maar, het was eigenlijk het plan om het morgen avond weer te doen met een goede maat van me, maar ik denk dat ik pas. of anders echt hooguit maar 1 of 1 en een halve.

maar goed wat ik denk dat het zou kunnen zijn is een soort van afkick verschijnselen. want ik heb echt ongeveer anderhale gram op vorige week (eerste keer zoveel) dus het zal wel vanzelf weggaan. maar ja je weet het nooit als het volgende week nog zo erg is dan ga ik er wel eventjes mee naar de doctor.

1,5 gr. MDMA is wel een beetje veel :openmouth: . Ik raad je aan om de komende weken te minderen/niet gebruiken, anders heb je kans dat het alleen maar erger wordt of blijvende schade. Dat wil je toch niet hebben?

liquid state

Belezen gebruiker
nouja het was ook niet de bedoeling dat het vorige week zo uit de hand zou lopen ik dacht ik test er 1 of 2 en dat werden er toen die vriend nog kwam veel meer.

en dan zou ik deze week ook 1 of 2 nemen.

maar goed ik heb er nog 5 liggen en het was wel grappig aangezien mijn vriendin dit spul nooit heeft gebruikt of wil gebruiken (voor zover ik weet) ik ze niet allemaal moest verkopen nog 1 tje bewaren haha waarom ? geen idee? maar ik gebruik meestal 1 keer in de 4/5/6 maanden meestasl zelfs nog minder.

disaster

Bewuste gebruiker
hellzyeah zei:
nouja het was ook niet de bedoeling dat het vorige week zo uit de hand zou lopen ik dacht ik test er 1 of 2 en dat werden er toen die vriend nog kwam veel meer.

en dan zou ik deze week ook 1 of 2 nemen.

maar goed ik heb er nog 5 liggen en het was wel grappig aangezien mijn vriendin dit spul nooit heeft gebruikt of wil gebruiken (voor zover ik weet) ik ze niet allemaal moest verkopen nog 1 tje bewaren haha waarom ? geen idee? maar ik gebruik meestal 1 keer in de 4/5/6 maanden meestasl zelfs nog minder.

Ja, ik ken dat gevoel wel als je eenmaal aan de MDMA zit :P . Als het bijna is uitgewerkt wil je MEER. Het is echt goed om minder dan 1X in de 3 maanden te gebruiken :sunglasses: . Anders verdwijnt het love-gevoel straks voor altijd en dat wil je toch ook niet hebben :wink: . Zelfs ik vind xtc nog steeds een geschenk wat uit de hemel is gevallen. Maar er zitten natuurlijk wel regels aan :P .

liquid state

Belezen gebruiker
Het is geen xtc, het zijn mdma pillen dus met alleen mdma en bindmiddel en wat kleurstof etc

want ik hou zelf niet zo van de pep in pillen, ik hou van mdma als chill pill weet je gewoon lekker met een stuk of 2 3 mensen thuis bij iemand gewoon lekker lullen beetje gamen (erg veel roken :confused: ) ik hou niet van drukte met mdma nooit gehad maar ben ik met een maat of 2 maten dan is mijn love meter echt off the roof

Bewild

Bewuste gebruiker
Maar moet je nou echt daadwerkelijk 3 maand wachten want ik laat er meetstal een maand of anderhalve maand tussen en ik heb toch ook nog altijd het love-gevoel hoor en ook niet minder ofzo :wink:

liquid state

Belezen gebruiker
Nouja de reden waarom ik normaal zo lang wacht is gewoon zodat mijn lichaam even compleet clean kan worden, (voor zover dat kan natuurlijk)
en ik gewoon zeker weet dat ik niet verslaaf eraan ga raken (dit is voor mij meer een mentaal iets dan lichamelijk)

Bewild

Bewuste gebruiker
Hij bedoelt dat hij zich niet zoveel zorgen zal maken als hij wel het lef heeft om gewoon verder te slikken.

liquid state

Belezen gebruiker
Haha nouja ik heb wel het lef om door te gaan met gebruiken. maar volgende keer gewoon iets eerder stoppen. want het is wel zo het valt me alleen maar op als ik in me eentje ben of als er even niets gezegd word dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.

heb nu trouwens weer een nieuwe lading binnen :) heb er nu 15 :) morgen wil een vriend van me bij mij gaan gebruiken.haha

Bewild

Bewuste gebruiker
De grootste angst is al weg zie ik :P , achja amuseer je er nog mee, maar ik zou wel opassen en miss beter ff niet gebruiken, maarja, het is ook allemaal zo leuk e :P

Bovenaan