• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

te weinig of slecht gedroogd.

liquid state

Belezen gebruiker
Drug: gedroogde amazonian xtc Paddo's
Tijd : maandag rond 5 uur

Ik besloot maandag mijn 2.5 gram gedroogde paddos in te nemen. Helaas had ik al iets gegeten (licht gelukkig). Ik begon ik probeerde ze eerst te vermalen maar dat lukte niet helemaal. dus maakte ik er kleine "balletjes" van die ik op mn tong legde en met water innam.
Al snel voelde ik mij zwaar en gewoon de standaard up and coming paddo trip. toen er wat dingen begonnen te ademen I.E tv radiatorkast, schaduw op de banken, besloot ik een yohimbe extract pil te nemen.(mao remmer ik heb ondervonden dat het goed werkt) het maakte de trip wat sterker.
Na misschien een half uur nog steeds maar weinig effecten te ondervonden hebben. wist ik eigenlijk al dat ik OF de paddos verkeerd gedroogd heb(het laatste beetje in de oven.) of misschien gewoon te weinig heb gehad.

Het enige wat ik had was dat het leek of achter me wel alles paddo was(mijn bar met drankkast erachter. visueel anders) maar voor me (de tv enz gewoon normaal. Ik irriteerde me eraan.

Uiteindelijk bleef ik over met een gevoel van onverschilligheid( achter en voor) en een soort van neerslachtigheid over het feit dat het geen leuke avond was.

Ik denk dat ik uiteindelijk een uurtje heb getript. En niet eens zo heel erg.

Dus volgende keer maar weer twee porties verse :D

Hoe heet was de oven? als het warmer is dan 50C gaan de werkzame stoffen langzaam stuk, dus het zou best kunnen dat je ze gedeeltelijk hebt verneukt :P

je kan ze het beste drogen door ze in wat keukenrol te leggen en gewoon droog te bewaren. Eventueel de keukenrol af en toe vervangen

het lijkt mij dat je paddos niet erg werkten omdat je er niet op gekauwd hebt. je moet toch altijd lang kauwen op paddos om de actieve stoffen vrij te maken?

heb ik gedaan met keukenpapier enzo. maar dat kauwen heeft nog nooit echt voor me gewerkt ik kauw snel en slik het door met water.

maar misschien was het gewoon te weinig.

Te weinig heb je niet gehad, alhoewel dat ik geen ervaring heb met amazonian xtc paddo's.

Vanaf 2.5 gram heb je een sterke trip, wordt toch vermeld op erowid.

Je had wel iets gegeten, ik denk dat het daar wel licht.
Ik zorg altijd dat ik 4uur op voorhand niks eet.

ik normaal ook. maar het was ook geen geplande avond als anders. maar goed volgende week beter met dubbele portie:)

Terug
Bovenaan