Te zware pil?

Mouse

Newbie
Hey iedereen,
de eerste keer dat ik een pilletje nam was op een festival, ik wist op voorhand wat er ging gebeuren enzo en alles ging super goed.. dus dat festival heb ik er wel meer genomen.
maar een paar weken erna ging ik uit en had ik 1 pil geslikt. ongeveer 15 min later sloeg die in als een bom, omdat de vorige pillen lang niet zo hard aankwamen was ik hier niet op voorbereid en ben ik dus super slecht gegaan.
ik begon natuurlijk t knarsetanden gelijk ik nog nooit heb meegemaakt en heel mijn lijf voelde aan als messen, ook de hallucinaties bleven niet weg. het was zelfs zo erg dat ik de volgende dag nog het gevoel had van trippen. ik ben de hele dag ziek geweest en voelde die messen nog steeds op mijn lichaam. zelfs de 2e morgend erna voelde ik mij nog niet top en heb ik nog een paar keer moeten overgeven.
heeft iemand enig idee hoe dit komt allemaal? was de pil gewoon te zwaar of was het gewoon een mix van vanalles?
ik had de dag van de inname niet veel gegeten, waarschijnlijk heeft dat er wel iets mee te maken.. het was gewoon heel beangstigend en heb dit nog nooit meegemaakt met geen enkele drug die ik heb genomen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm je had er dus maar één genomen, moet je eigenlijk nooit doen als je niet weet hoe zwaar je pillen zijn. Misschien is het een combinatie van al weinig energie hebben door het weinige eten en het slikken van een hele goede pil.

Waarschijnlijker lijkt me echter dat er MCCP in zat, dit levert bij veel mensen zeer nare effecten op. Mijn advies is om voortaan je pillen te laten testen voordat je ze slikt.

Mouse

Newbie
neen ik weet niet wat voor een pil het was, en dat is wss mijn grote fout geweest.
en het laten testen gaat niet zo goed want ik woon in Belgie..
bedankt voor de reacties! en ik kijk voortaan beter uit denk ik..

Pikachu

Wijs gebruiker
Als het mogelijk is kan je beter je pilletje van te voren kopen dan op het feest zelf. Het liefst van betrouwbare mensen die je zelf ook goed kent en die ervaring hebben met die pillen. Want zo'n ervaring als die van jou lijkt me echt ontzettend klote... En anders kan je voortaan eerst een halfje nemen als je al vermoeid bent en weinig hebt gegeten.

Succes.

Bovenaan