Tegengestelde werking

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Kan iemand me uitleggen waarom alle stimulerende middelen me kalmeren.
In het begin was dit niet, ik kon een nacht doorgaan van XTC.
Ik moet zeggen ik heb MDMA wel misbruikt het Love gevoel heb ik niet meer.
Dus ik had een halfjaar niets meer gebruikt. Maar nog steeds als ik nu XTC of MDMA kristal inneem.
Ik word lui en lam ik wil niets anders doen dan chillen in een zetel met een sigaretje en praten.
Me benen worden echt moe. Na een halfjaar heb je toch geen tolerantie meer ?

Met Speed ik blijf wel wakker, slapen gaat echt niet. Als ik een lijn snuif het eerste halfuurtje ben ik goed opgefokt maar dan wil ik zitten, onderuitgezakt en zo uren blijven zitten.
Ik weet niet hoe dit komt, met Coke hetzelfde verhaal.

Debris

Bewuste gebruiker
Combineer je toevallig speed met mdma, want sinds ik dat doe combineren heb ik 'tzelfde probleem. Ik zit wel te flashen op mdma, maar ga niet feesten. Nee, ik ga chillen en val in slaap (op speedbommetjes).

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Nee combineren doe ik niet, enkel GHB met XTC. Ik vind het echt vreemd.
Ik moet wel zeggen dat ik echt pillen gooide naar binnen echt misbruiken.
Ik kreeg moeilijk de afkick dusja. Maar het love gevoel is weg dat kan ik nog accepteren.
Maar ik wordt er lam van terwijl ik van alcohol sta te springen. Dit is toch onmogelijk.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb precies hetzelfde als de topicstarter. Ik heb jaaaaaaren lang achter elkaar echt te veel pillen en mdma gebruikt en de koek is nu op voor mij. Een tijdje geleden nog eens - na bijna een jaar niks meer geslikt te hebben - een pilletje genomen, maar ik zat alleen maar te gapen, te hangen en een beetje vaag te wezen. Niet veel aan dus, ik ben klaar met xtc. Heel soms gebruik ik nog wel eens mdma kristallen, maar dan puur als middel om in slaap te komen na een nachtje pep gesnoven te hebben. Zo erg is het dus met mij gesteld.... :rolleyes:
Best wel jammer, want ik zou graag nog wel eens dat lekkere, wause en danserige xtcgevoel willen meemaken, maar ik heb dat dus voor mezelf verpest met mijn overmatige gebruik van vroeger...

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Ik heb precies hetzelfde als de topicstarter. Ik heb jaaaaaaren lang achter elkaar echt te veel pillen en mdma gebruikt en de koek is nu op voor mij. Een tijdje geleden nog eens - na bijna een jaar niks meer geslikt te hebben - een pilletje genomen, maar ik zat alleen maar te gapen, te hangen en een beetje vaag te wezen. Niet veel aan dus, ik ben klaar met xtc. Heel soms gebruik ik nog wel eens mdma kristallen, maar dan puur als middel om in slaap te komen na een nachtje pep gesnoven te hebben. Zo erg is het dus met mij gesteld.... :rolleyes:
Best wel jammer, want ik zou graag nog wel eens dat lekkere, wause en danserige xtcgevoel willen meemaken, maar ik heb dat dus voor mezelf verpest met mijn overmatige gebruik van vroeger...
Inderdaad dit heb ik ook. Ik hebt het verpest in een halfjaar.
Mja eigen schuld :(

pretender

Belezen gebruiker
VidaLoCa zei:
Marla Singer zei:
Inderdaad dit heb ik ook. Ik hebt het verpest in een halfjaar.
Mja eigen schuld :(

hallo,

je zegt dat je in een half jaar je tollerantie hebt verspild...in welke frequentie heb je in dat half jaar gebruiklt als ik vragen mag..?

ciao

Wacky

Badass junkie
Ik denk dat het heel erg per persoon scheelt dan, ik heb ook mensen gesproken die het jaren elke weekend deden en waar het nog steeds goed bij ging. Zelf ga ik dat toch maar niet nadoen, lijkt me toch beter het zeker maar een beetje voor het onzekere te nemen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Afgelopen zaterdag op Ruigoord aan hele goede mdma kristal weten te komen en ik was na een paar brokjes als vanouds toch weer heerlijk naar de kloten. Had het al heel lang niet meer gedaan, maar voorgaande keren werkte het dus niet goed meer bij mij, ook niet na een hele lange tijd.
Maar ik was echt heerlijk waus met een enorme klapperkaak van hier tot gunter! Hoera!

Bovenaan