TeKno met een K

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ja ik zag het ook al enige tijd terug, ik was alleen van de onderstelling dat 't een tijdelijk fenomeen was. :( Ook network23.cz is rond dezelfde tijd neer gegaan.

Kan best zijn dat ze over hun limiet heen zijn gegaan, vind ik ook niet gek met zo'n site als ek23sound. Ik neem dus ook aan dat beide sites op dezelfde server gehost werden. Ach, Greymatter zag dat de site in "AUTORENEWPERIOD" staat via whois, welke wil zeggen dat de licentie verniewd wordt, network23.cz is via whois niet meer te vinden. Ach ja... Hopelijk binnenkort dus meer download-marathon plezier. :grin:

dread_head

Belezen gebruiker

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

jimi

Belezen gebruiker
er is frenchcore in het kasteel in alphen a/d rijn..
geen tekno, ook niet illegaal, maar wel iets voor dit weekend haha
dat is zaterdag trouwens :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Deranged zei:
En als je over zoiets liegt ben je waarschijnlijk een cokeverslaafde of een vrouw die het zelf nog echt gelooft ook.

En dat kan dan nog best overtuigend klinken ook, zo'n ware leugen die waarachtig wordt uitgesproken in volle overtuiging van oprechtheid, want als ze bewust een leugen vertellen merk je het wel aan de rammelende zinsconstructie en/of bizar onlogische redenering, en dan meestal gelijk en anders nadat je er hooguit vijf minuten over heb nagedacht.

En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet meen te hebben gezien dat vrouwen slecht zijn met waarheden, maar nog veel zelfs slechter met leugens, en met zowel een lach als een traan heb mogen aanschouwen hoe ze er doorgaans eigenlijk maar ''een beetje tussenin hangen''. Ook zou ik liegen als ik zou ontkennen dat ik een leugen, mits goed uitgewerkt, naar mijn idee soms heel verstandig kan zijn, en een openlijke waarheid, hoe goedbedoeld ook, juist helemaal niet.

Je kunt wel het barmhartige voornemen willen koesteren enkel te communiceren in totale open en eerlijkheid, maar misschien is deze wereld wel helemaal niet geschikt voor dat soort mensen.

En dus lieg ik en zeg: ik heb niks gezien.

Weet niets over delicate werkelijkheden van bestaande waarheid die het verzwijgen van goudeerlijke leugenarij tot wijsheid verheffen.

Ook zou ik liegen als ik ging beweren dat ik wist wat dit met dit onderwerp te maken heeft, Maar net als de leugen of het verzwijgen is zo nu en dan offtopic ook gewoon het betere alternatief.

Waarmee ik overigens niet wil beweren dat dit nu ook het geval zou zijn, want heb immers verder geen idee wat techno met een K van kutmuziek inhoudt.

Of ik weet het eigenlijk heel diep van binnen wel maar ben het vergeten omdat de verhouding waarin het tot de rest van mijn muziek te pijnlijk bleek om uberhaupt waar te kunnen zijn.

Misschien ben ik eigenlijk wel op zo'n feest geweest maar heb ik dit verdrongen omdat ik niet onder ogen kon zien dat het eigenlijk beter was dan al dat andere wat mijn leven tot dat moment onder ''feest'' had verstaan, misschien kon ik de hele vernieuwing gewoon niet aan en heeft mijn onderbewustzijn uiteindelijk besloten in het geheel niet de verrijkende innovatie aan te gaan maar deze uit te wissen als in een goedkope goochelaarstruc om als een ware illusionist het verleden tot de voornaamste voorgrond van de toekomst te maken, zelfs nog meer dan voorheen.

Niet heel waarschijnlijk, een dergelijk scenario. Maar het kan allemaal tegenwoordig. Zeg nooit maar dan ook nooit iets als nooit want een mens weet uiteindelijk maar nooit en dergelijke.

Beanhead

Badass junkie
Dit is gewoon weer te flauw voor woorden.

Anyway 22 mei openair tekno MET BBQ :hearteyes: ergens in de kempen (belgie) & line up is niet mis ook niet. Zal volgende week wel wat meer info posten

Deranged

Badass junkie
Forty-five in my waist, starin at my reflection
In the mirror, sittin still in the chair like my conception
When everything around me got cloudy, the chair became a king's throne
My destiny found me
It was clear why the struggle was so painful
Metamorphosis, this is what I changed to
And God, I'm so thankful

Nas mag dan geen tekno zijn, maar is wel een artiest waar ik veel respect voor heb.

Dopezilla

Badass junkie
Zijn er al weer wat tekno's bekend voor komend weekend? 't Is te lang geleden dat ik op een illegale heb gestaan, en komend weekend staat nog open. :grin:

PM plox. :hearteyes:

Olle

Beanhead

Badass junkie
In den haag is er wat te beleven, maar dat kost geld.

12/06/2010 KNFLKT (Nl) & EXIT23 (Be) FREEOUTDOOR RAVE @??? , Nl

2 AREA`S

OUTDOOR

Das er eentje om naar uit te kijken :) :)

Dopezilla

Badass junkie
FREEOUTDOOR RAVE@???

Dat klinkt niet alsof het geld kost. Hm. Ik denk dat ik erbij moet zijn. Exit23 in Den Haag.

Moar infos plox!

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Dopezilla zei:
FREEOUTDOOR RAVE@???

Dat klinkt niet alsof het geld kost. Hm. Ik denk dat ik erbij moet zijn. Exit23 in Den Haag.

Moar infos plox!

Olle

Denk niet dat Exit23 in Den Haag is hoor. Als het wel zo is ben ik er zeker bij though. :)

Beanhead zei:
In den haag is er wat te beleven, maar dat kost geld.

Ketacore zeker. :P Neee seriously.. Wat heb je gehoord? :grin:

Beanhead

Badass junkie
Echt lame ik dacht dat het deze week ook belgium tekno forces (illegaal) was maar ik hoor er niets meer van...

En dat bedoel ik WFL

Hacking the Machine!

De line up vol darkcore, frenchcore, hardcore, industrial hardcore, tekno, terror, uk hardcore
DJ's:
The Relic
» Symp.tom
Vexer
» The Hague Terror Squad
Explicit
» P.O.R.N.
Collision
» Obs.Cur
Bart Hard
» NYMNYR
Xytec
» Heroes of Bass
F45T
» Hacking the Machine

Live:
Innovative
» Audio Active
Chem D
» Hardcore Ultras - it

VJ:
N-X
» 070 Visuals

Dopezilla

Badass junkie
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Exit23 in Den Haag zou zijn.

Awel, pity.

Dit is ook het overwegen waard, al kost het wel geld, inderdaad. En dat heb ik niet. De ticket zou ik nog net kunnen betalen, maar dan zou het ook nog leuk zijn als ik nog wat kan drinken daarbinnen zonder mijzelf in de schulden te werken. Laat maar hangen.

Als iemand meer info over Exit23 en KNFLKT heeft, PM plox. Heb wel zin in een outdoor rave. ;D

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Dopezilla zei:
Als iemand meer info over Exit23 en KNFLKT heeft, PM plox. Heb wel zin in een outdoor rave. ;D

Ik zal het eens vragen aan samotteke. Ik PB jullie wel ivm regio als ik de info krijg. :)

Oja:

Gasmask! :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Wat voor reisgids had je dan? Mainstream media zouden dat er toch niet zo snel inzetten, zou ik denken. Wel vet! :grin:

Olle

pascal828

Badass junkie
Morgen is een Goa-party rondom Hilversum. Mooie buiten locatie. Line-up is een verassing.
Tijd: 23:00 tot ????
PM maar voor locatie.

W.F.L.

Badass junkie
pascal828 zei:
Morgen is een Goa-party rondom Hilversum. Mooie buiten locatie. Line-up is een verassing.
PM maar voor locatie.

Hey maar, dit is TEKNO!! Geen GOA. Er is al een goatopic. :grin: Ga dat maar verpesten :openmouth:

Beanhead

Badass junkie
pascal828 zei:
PM maar voor locatie.

Hmm ik wil zo graag nog eens goa'tje doen. Deze zomer in de ardennen :hearteyes:

Sfeer, leuke mensen, zweefteef uithangen, goede muziek & chillspots & food stalls :tearsofjoy: :hearteyes:

pascal828

Badass junkie
W.F.L. zei:
Hey maar, dit is TEKNO!! Geen GOA. Er is al een goatopic. :grin: Ga dat maar verpesten :openmouth:
Het Goa-topic gebruikt toch niemand en tekno-mensjes willen vaak ook nog wel het Goa-sfeertje proeven. :)
Beanhead zei:
Hmm ik wil zo graag nog eens goa'tje doen. Deze zomer in de ardennen :hearteyes:

Sfeer, leuke mensen, zweefteef uithangen, goede muziek & chillspots & food stalls :tearsofjoy: :hearteyes:
Misschien gaan wij daar ook naartoe, vanwege de politiecontroles op Wonderland waar we geen zin in hebben.

W.F.L.

Badass junkie
Berbatov zei:
W.F.L. zei:
Nog iemand die naar Korps Mekanik gaat?

Ik waarschijnlijk wel, als ik een paar mensen mee krijg.

Nice. :)

Dopezilla zei:
W.F.L. zei:
:grin:

Olle

Ja, daar was ik al van op de hoogte. :grin:

Drientje zei:
W.F.L. zei:
Ik zou wel even langs kunnen wippen. Is naast de deur.

Why not ey.

Bovenaan