En als je over zoiets liegt ben je waarschijnlijk een cokeverslaafde of een vrouw die het zelf nog echt gelooft ook.
En dat kan dan nog best overtuigend klinken ook, zo'n ware leugen die waarachtig wordt uitgesproken in volle overtuiging van oprechtheid, want als ze bewust een leugen vertellen merk je het wel aan de rammelende zinsconstructie en/of bizar onlogische redenering, en dan meestal gelijk en anders nadat je er hooguit vijf minuten over heb nagedacht.
En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet meen te hebben gezien dat vrouwen slecht zijn met waarheden, maar nog veel zelfs slechter met leugens, en met zowel een lach als een traan heb mogen aanschouwen hoe ze er doorgaans eigenlijk maar ''een beetje tussenin hangen''. Ook zou ik liegen als ik zou ontkennen dat ik een leugen, mits goed uitgewerkt, naar mijn idee soms heel verstandig kan zijn, en een openlijke waarheid, hoe goedbedoeld ook, juist helemaal niet.
Je kunt wel het barmhartige voornemen willen koesteren enkel te communiceren in totale open en eerlijkheid, maar misschien is deze wereld wel helemaal niet geschikt voor dat soort mensen.
En dus lieg ik en zeg: ik heb niks gezien.
Weet niets over delicate werkelijkheden van bestaande waarheid die het verzwijgen van goudeerlijke leugenarij tot wijsheid verheffen.
Ook zou ik liegen als ik ging beweren dat ik wist wat dit met dit onderwerp te maken heeft, Maar net als de leugen of het verzwijgen is zo nu en dan offtopic ook gewoon het betere alternatief.
Waarmee ik overigens niet wil beweren dat dit nu ook het geval zou zijn, want heb immers verder geen idee wat techno met een K van kutmuziek inhoudt.
Of ik weet het eigenlijk heel diep van binnen wel maar ben het vergeten omdat de verhouding waarin het tot de rest van mijn muziek te pijnlijk bleek om uberhaupt waar te kunnen zijn.
Misschien ben ik eigenlijk wel op zo'n feest geweest maar heb ik dit verdrongen omdat ik niet onder ogen kon zien dat het eigenlijk beter was dan al dat andere wat mijn leven tot dat moment onder ''feest'' had verstaan, misschien kon ik de hele vernieuwing gewoon niet aan en heeft mijn onderbewustzijn uiteindelijk besloten in het geheel niet de verrijkende innovatie aan te gaan maar deze uit te wissen als in een goedkope goochelaarstruc om als een ware illusionist het verleden tot de voornaamste voorgrond van de toekomst te maken, zelfs nog meer dan voorheen.
Niet heel waarschijnlijk, een dergelijk scenario. Maar het kan allemaal tegenwoordig. Zeg nooit maar dan ook nooit iets als nooit want een mens weet uiteindelijk maar nooit en dergelijke.