Ketaboy zei:
-spaceman- zei:afgelopen zaterdag was ZMK op een terrein van het leger in Soest... heerlijk zo dicht bij huis..
wat nog mooier was, is dat het echt een locatie was waarvan je al jaren droomt... heerlijk grote loodsen! 1 loods was qua oppervlakte ongeveer zo groot als een voetbalveld!Moet je voorstellen dat die loods helemaal vol met rook stond, je kon geen hand voor ogen zien... alleen maar flitsen van de stroboscoopen en lichten van lasers er doorheen...
![]()
![]()
![]()
Was een flink stuk lopen van de één naar de andere kant!
Zeker één van de beste locaties waar ik ooit ben geweest.. feest was ook echt erg goed... fucking goede muziek, fucking veel leuke mensen... was een top avond...
Bedankt ZMK!!
ExceptionalInsight zei:Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
ExceptionalInsight zei:Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
Ah ja, van die eerste post zijn er 3 niet van Martine, I'm sorry. Small world none the less (:-spaceman- zei:ExceptionalInsight zei:Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
toch waren hier zeker zo'n 500 man...
waarschijnlijk blijven dezelfde mensen hun foto's online zetten...
dit was echt een groots feest... trouwens zijn niet alle foto's van dezelfde persoon... sorry ik ben een zeur...![]()
ExceptionalInsight zei:Ah ja, van die eerste post zijn er 3 niet van Martine, I'm sorry. Small world none the less (:-spaceman- zei:ExceptionalInsight zei:Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
toch waren hier zeker zo'n 500 man...
waarschijnlijk blijven dezelfde mensen hun foto's online zetten...
dit was echt een groots feest... trouwens zijn niet alle foto's van dezelfde persoon... sorry ik ben een zeur...![]()
Haha, 10 jaar geleden maakte ik me klaar voor de brugklas. De feestjes begonnen 4 jaar geleden pas :þJa precies zei:De wereld is anders wel aardig veranderd in de afgelopen 10 jaar hoor, mensen van toen zie ik helaas nu niet meer. Zijn er nog meer tekno oldies op dit forum actief?
Dude. De feestjes begonnen voor mij 4 jaar geleden pas :þJa precies zei:ECHT NIET! Feesten bestond al voordat jij er ooit van gehoord had, wij waren de grondleggers![]()
Figure of speech (:Ja precies zei:Ik ben geen dude, ik ben een meisje, iedereen op dit forum gaat ervanuit dat ik een jongen ben, lachen

Ja precies zei:Lijkt me leuk! Een drugsforummeeting op een feestje, hell yeah![]()

Hans zei:Het lijkt me wel tof een keer een tekno df-meet te houden, moeten we wel toevallig allemaal naar hetzelfde feest gaan. Het is natuurlijk ook vrij lastig gezien hoe onvoorspelbaar de feesten zijn.

psychopsychedelic zei:hardtek frenchcore![]()
radium, the speed freak, the sickest squad, narkotek, micropoint!!![]()
![]()
![]()

WieIsHet zei:[youtube]<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z76t9_nVdDg&hl=nl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z76t9_nVdDg&hl=nl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>[/youtube]
i love tekno

Fakkelbrigadier zei:Ik hoorde iets over Boxtel..
Fakkelbrigadier zei:
Finesse* zei:Zaterdag Hit 'n Run Soundsystem in omgeving 020, count me in for sure!![]()
![]()
Ketaboy zei:Finesse* zei:Zaterdag Hit 'n Run Soundsystem in omgeving 020, count me in for sure!![]()
![]()
yeahz gaat nice worden denk ik
![]()