TeKno met een K

-spaceman-

Badass junkie
-spaceman- zei:
afgelopen zaterdag was ZMK op een terrein van het leger in Soest... heerlijk zo dicht bij huis..
wat nog mooier was, is dat het echt een locatie was waarvan je al jaren droomt... heerlijk grote loodsen! 1 loods was qua oppervlakte ongeveer zo groot als een voetbalveld! :openmouth: Moet je voorstellen dat die loods helemaal vol met rook stond, je kon geen hand voor ogen zien... alleen maar flitsen van de stroboscoopen en lichten van lasers er doorheen... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Was een flink stuk lopen van de één naar de andere kant!

Zeker één van de beste locaties waar ik ooit ben geweest.. feest was ook echt erg goed... fucking goede muziek, fucking veel leuke mensen... was een top avond...

Bedankt ZMK!!

Ja precies

Bewuste gebruiker
Shit zeg, als ik die foto's zie krijg ik er weer zin in!!! heb jarenlang voor de speakers gestaan maar ik ben nu 31 en ben inmiddels moeder geworden en echt, lichamelijk trek ik het gewoon niet meer.En ik heb er al 2 keer een prychose door gekregen, omdat ik nachtenlang doorging. Ik heb het toch nog zo'n 12 jaar volgehouden om elk weekend te gaan feesten en ik denk dat dat ongeveer ook de max is, ik ken weinig mensen die al zo lang feesten, jullie wel ?!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!

Hans

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!

Ja, haha, altijd dezelfde koppen in een database van wause tekno herinneringen vol madness!

-spaceman-

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:

toch waren hier zeker zo'n 500 man...
waarschijnlijk blijven dezelfde mensen hun foto's online zetten...
dit was echt een groots feest... trouwens zijn niet alle foto's van dezelfde persoon... sorry ik ben een zeur... :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
-spaceman- zei:
ExceptionalInsight zei:

dit was echt een groots feest... trouwens zijn niet alle foto's van dezelfde persoon... sorry ik ben een zeur... :wink:
Ah ja, van die eerste post zijn er 3 niet van Martine, I'm sorry. Small world none the less (:

-spaceman-

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
-spaceman- zei:
ExceptionalInsight zei:

Ah ja, van die eerste post zijn er 3 niet van Martine, I'm sorry. Small world none the less (:

hehe... het wereldje is wel degelijk erg klein dat heb je zeker gelijk in... Ketaboy bv... die hier wel eens rond spookt op het forum... kende ik al langer real life... pas 2 weken geleden kwam ik erachter dat hij dit figuur was online... en nog zo veel meer... het blijft me verbazen hoe klein de wereld is...

Ja precies

Bewuste gebruiker
De wereld is anders wel aardig veranderd in de afgelopen 10 jaar hoor, mensen van toen zie ik helaas nu niet meer. Zijn er nog meer tekno oldies op dit forum actief?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ja precies zei:
De wereld is anders wel aardig veranderd in de afgelopen 10 jaar hoor, mensen van toen zie ik helaas nu niet meer. Zijn er nog meer tekno oldies op dit forum actief?
Haha, 10 jaar geleden maakte ik me klaar voor de brugklas. De feestjes begonnen 4 jaar geleden pas :þ

Hans

Wijs gebruiker
Het lijkt me wel tof een keer een tekno df-meet te houden, moeten we wel toevallig allemaal naar hetzelfde feest gaan. Het is natuurlijk ook vrij lastig gezien hoe onvoorspelbaar de feesten zijn.

honingolie

Bewuste gebruiker
Hans zei:
Het lijkt me wel tof een keer een tekno df-meet te houden, moeten we wel toevallig allemaal naar hetzelfde feest gaan. Het is natuurlijk ook vrij lastig gezien hoe onvoorspelbaar de feesten zijn.

Lijkt mij ook wel eens leuk :rock:

Hans

Wijs gebruiker
Haha, ik heb gister JCUTTER gemeet op een gigantisch tekno feest. Echt hele goede soundsystem wat speakerfreaken gewoon bijna onmogelijk maakte. Een muur om van te kwijlen, echt ongelofelijk :grin:

Ja precies

Bewuste gebruiker
Zaterdagnacht, zit alleen thuis en draai super vette tekno. Heb zo'n zin in een feestje!! Dat hou ik toch, zelfs na 12 jaar :hearteyes:

WieIsHet

Experimenterende gebruiker
[youtube]<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z76t9_nVdDg&hl=nl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z76t9_nVdDg&hl=nl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>[/youtube]
i love tekno

Ketaboy

Bewuste gebruiker
WieIsHet zei:
[youtube]<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/z76t9_nVdDg&hl=nl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/z76t9_nVdDg&hl=nl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>[/youtube]
i love tekno

ghehe aight :beer:

-spaceman-

Badass junkie
zo vanavond mag het van mij wel weer lekker losbarsten... :grin:
ff Dosis Decibel op gaan zoeken... ben benieuwd waar het zal zijn!

-spaceman-

Badass junkie
Fakkelbrigadier zei:

Dosis Decibel? :P

nou het was een heerlijk feest in Boxtel inderdaad... hehe... daar ook weer is geweest!
grappig is dat er overal zand lag, lekker dansen in de zandbak!

leuke locatie, mooie vierkante loods en een heerlijk geluidssysteem...
de muziek was ook erg lekker, de drum n bass roots waren duidelijk hoorbaar...

Ketaboy

Bewuste gebruiker
de eerste druk van de flyer was met het verkeerde nummer (degene die eindigt op 42:sunglasses: :rockband: voor je ook voor een verassing komt te staan :beer:

Bovenaan