TeKno met een K

azgaza

Badass junkie

Heb hem hier al eerder gepost, maar het is geloof ik m'n favoriete nummer ooit nu, heb 'm ook op plaat, alleen de platenspeler doet het bagger op 45 rpm (dan gaat ie tempo variëren en dat klinkt niet echt :tongueout: ). Hoe dan ook, lievelings nummer van mij van't moment zit dus in dit genre :grin:

azgaza

Badass junkie
Xeloc zei:
Belt driven zeker?

Waarschijnlijk? Dat ding is 30-35 jaar oud, men ma had hem tweede hands over genomen in haar punk/ kraker tijd of mogelijk zelfs nog dáárvoor. Dat ding is écht oud. Ik krijg binnenkort een nieuwe, ben ik ook weer van dat gedoe af, tot die tijd alleen maar alles luisteren dat er op 33 rpm op staat, want dat doet het wel gewoon prima :tongueout:

azgaza

Badass junkie
Ik ga met m'n opa de platenspeler fixen en dan voor mezelf claimen, hij is waarschijnlijk band aangedreven maar het is echt het enige wat niet goed werkt, naald en element zijn enorm goed en nog in top conditie, dus we zien geen rede waarom het niet te fixen is :) Heb ik binnenkort een 35 jaar oude platenspeler voor platen die nog geen maand in m'n bezit zijn. Leuk leuk.

Zeg, gaan er nog andere mensen hier heen:

Van 23 tot 7, line up leuk, dansen enzo :)?

vdk

Bewuste gebruiker
luistervoer voor je hele leven www.sender.fm weet niet of t al gepost is maar het is van wazige tek tot snoeiharde frenchcore voor ieder wat wils en vrij te downloaden.
gr

vork

Belezen gebruiker
Vet :grin: Wie van jullie heeft een subwoofer thuis staan? Daarmee komt het genre denk ik wel het best tot zijn recht. Helaas delen mijn buren die mening niet.

Drientje

DF-koning
vork zei:
Vet :grin: Wie van jullie heeft een subwoofer thuis staan? Daarmee komt het genre denk ik wel het best tot zijn recht. Helaas delen mijn buren die mening niet.
/care voor de buren.

Hun jong ligt elke nacht tot 02.00 te janken dus mag ik best een beetje boem doen.

azgaza

Badass junkie
Drientje zei:
vork zei:

Ik heb tijdelijk geen buren; dus hier staat ook alles de hele dag keihard :) Kan al het meubulair mee laten trillen indien nodig. Vanaf mei/juni heb ik 2000 watt / 130 db aan gevouwen hoorn subwoofers, maar die zijn niet voor hier (denk dat m'n huis in zou storten), die worden om feestjes mee te geven :)

MeejheM

Badass junkie
vork zei:

ik heb 4 w-bins in mn woonkamer, 2 4515's(gevuld met jbl) en 2 SA 4518's.

ben ik nou cool, of heb ik zoveel geluid dat t in de weg staat?

Bovenaan