TeKno met een K

Dopezilla

Badass junkie
Inderdaad. Het was niet mis. Er werd lekker gedraaid en er hing een lekker sfeertje.

Het vuur buiten was ook ontzettend chill. ;D

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Van Maissouille verwacht ik ook niks anders dan kwaliteit. Hij is en blijft een held. :grin:

Als er een setje te vinden is van Audio Active XXL zou dat mij erg blij maken. Of jaloers. Awel, ik wil toch weten wat ik heb gemist.

Olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
jimi zei:
Immo zei:
Dopezilla zei:
Morgenavond, Paard van Troje, Audio Active XXL.

Wat een feest was dat zeg. :grin:

ja meaui! vooral genoten van maissouille, cardiak en matt weasel!
en die show van otto von schirach, haha echt geweldig

Maissouille was heerlijk, Cardiak deed 't 'm though. Damn man, ik was wel wat herrie van Cardiak gewend, maar dat sloeg alles. xD

Die krokodillen wanten wou ik hebben. ;3

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
Hij draaide met krokodillen wanten? Epic.

Olle

Mja de act van Otto von Schirach. =p Khad er nog foto's van proberen te maken met m'n telefoon maar kheb er geen flitser op en dat ding ving dus niet genoeg licht op. ;(

Dopezilla

Badass junkie
Jammer. Kon 'ie trouwens een beetje fatsoenlijk draaien? Ik hoor uit veel hoeken dat hij waardeloze sets geeft.

Olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
Jammer. Kon 'ie trouwens een beetje fatsoenlijk draaien? Ik hoor uit veel hoeken dat hij waardeloze sets geeft.

Olle

Mja musikaal was het waardeloos. Een breakbeat-beat met wat geschreeuw er tussen door. Klonk voor geen meter maar de act was echt geniaal.

Immo zei:
Cardiak draaide iedereen eruit.

Met die herrie deed ie dat zeker. ;D

Dopezilla

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Mja musikaal was het waardeloos. Een breakbeat-beat met wat geschreeuw er tussen door. Klonk voor geen meter maar de act was echt geniaal.
Dan zou ik toch lekker in het rookhok gaan zitten om de tijd te doden tot het voorbij is.

Een show is leuk, maar als de muziek kut is, gaat de show ook niks worden.

Olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
TeKNoZem zei:
Dan zou ik toch lekker in het rookhok gaan zitten om de tijd te doden tot het voorbij is.

Een show is leuk, maar als de muziek kut is, gaat de show ook niks worden.

Olle

Klopt, dat is ook precies wat Graymatter en ik deden na 10 minute naar een lachwekkende show te hebben staan kijken. ;D

jimi

Belezen gebruiker
ik vond shitmat ook echt het allerkutste wat ik ooit had gehoord
ik ging toen maar even naar de sixties party die ernaast was :')

dat was bij otto von schrirach
die gast met die krokodillenhandschoenen was moeilijk vadsig en had allemaal tape om zn bovenlijf gebonden haha

cardiak ging hard ja
heerlijk

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Heb ondertussen Otto Von Schirach 3x keer gezien..

-Fractured feestje @ Metropool, Hengelo... Tja, was niet echt boeiend te noemen. Gelukkig was Eustachian fucking geweldig en was Scotch Egg er op het laatste moment nog bij gegooid.
- ZXZW 2008 in Tilburg... Was een set samen met Doormouse over een speciaal geluidssysteem, kon van 8 verschillende kanten komen voor een flink surround idee. 1e 15 minuten alleen vervormde vocalen gehoord en toen ben ik maar weg gegaan richting een andere zaal (stond die avond verspreid over allemaal zalen in heel tilburg een lading breakcore waar je U tegen zegt). Rioteer maakte wel heel gaaf gebruik van het systeem, eerder die avond.
-Gogbot 2009 in Enschede... Hier ging het duidelijk wel loos, was zelfs nog een lekker pitje erop en een nogal freaky gedoe op het podium. Naakte russen enzo, waaronder een midget enzo :')

Beanhead

Badass junkie
1 year dcteksound6tem and DISTORTION CUNTS
27.03.2010

leeroy vs ktr (nawak) (tbc)

dctek sound6tem

sevenum six live

active-o live

touw live

ketnies live

DISTORTION CUNTS
http://www.myspace.com/distortioncuntsbelgium
oMega live
The Taxidermist live
MD.EMMA live

the steeple
holstraat 67
8790 waregem

Word weln leuk feesje, iemand nog info over een leuke goa/core/tek dit weekend? Vind niet zo veel boeiends... Behalve misschien equinox.

nultien

Belezen gebruiker
lol, ik had best heftige pilletjes (vind ik zelf),

sloeg na een kwartier in, en was de hele avond weg hahaha
Heb helemaal niks meegekregen van een 60's party..
Had allemaal voorgedraaide joints bij me, maar wist niet dat je mocht blowen (die portierneger zei van niet :W)

Otto vind ik qua muziek kut, act was wel grappig,
maar was best wazig, en ook daar heb ik niet veel van meegekregen haha

Maissouille & Cardiak :grin: (Y)
Zag de laatste 3 minuten van Cardiak,
wel grappig.. Geluid gaat uit, iedereen staat stil, en ik ga gewoon nog door haha

Dopezilla

Badass junkie
En wat dacht je van zaterdag?

Ik hoorde dat Chewbakka soundsystem in Nieuwegein staat ivm de verjaardag van Den Chaoot.

Klinkt wel nice. :grin:

Iemand meer info?

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Is dat dezelfde locatie die je mij had gestuurd? Zag er namelijk uit als een woonwijk. Hoe prop je daar vijf systems in?

Onderwijl lijkt Nieuwegein ook erg aanlokkelijk. Maar het gaat er maar net vanaf hangen of ik een lift kan strikken bij een maat, aangezien ik de reiskosten toch niet kan ophoesten. :P

Olle

Bovenaan