TeKno met een K

W.F.L.

Badass junkie
Berbatov zei:
Heb ik jou de locatie nog niet gestuurd?

Ik ben in Zuid Amerika dus aan de locatie heb ik niet veel.. :grin: Maar als ik terug ben moeten we zeker samen naar een tekno gaan!

No Manz Land bday op 3 april pas ik ook voor.. Kom dan pas terug. Geen zin om te gaan feesten als ik zo moe ben..

Overigens, 10 april is er een LEGALE benefiet voor een beginnend belgisch soundsystem in tsteegske (ook iemand van DCtek) te Gent.. Met o.a. Dtoxx.. Be there dus. :)

Zal wel mijn eerste feestje zijn sinds mijn terugkeer dan. :rock:

jimi

Belezen gebruiker
als je trouwens eerder naar prspct bent geweest heb je als 't goed is n mailtje gekregen van de watt dat je moet uitprinten als toegangsbewijs
er staat geen code op dus je kunt m zovaak als je wil uitprinten, t scheelt toch weer 5 euro

*voor trasher enzo vanavond in de watt dus

W.F.L.

Badass junkie
Zijn er nog mensen die naar Smackdown gaan? Ik zit te twijfelen tussen dat en Mindustries. Heb wel weer zin in Watt. Mindustries gaat ook wel epic worden, nog wat Belgische acid erbij. Pff, moeilijk, moeilijk. :P

Dopezilla

Badass junkie
jimi zei:
als je trouwens eerder naar prspct bent geweest heb je als 't goed is n mailtje gekregen van de watt dat je moet uitprinten als toegangsbewijs
er staat geen code op dus je kunt m zovaak als je wil uitprinten, t scheelt toch weer 5 euro

*voor trasher enzo vanavond in de watt dus
Als ik dat had geweten... :rolleyes:

't Was vet trouwens. The Speed Freak blijft een held. :grin:

Olle

nultien

Belezen gebruiker
Hmm ik ga altijd naar prspct maar heb geen mailtje gekregen :confused:

Anders had ik ook geen kaartje gekocht ofcourse ><

Ouderwets gezopen gister!
Tot 4 uur uitgeslapen, heerlijk!

knallend feestje,
leuke meisjes :hearteyes:

En me skunk kwijt godverdomme

jimi

Belezen gebruiker
ik vond het echt een beetje naar
de laatste shit was wel leuk maar ik was zowiezo de hele avond veel meer in een lul en rondjes loop stemming dan echt te dansen
maar op het begin, al die stomme kutten die er waren die net hadden geleerd een sigaret vast te houden en dan op hakken uitgaan naar zo'n feestje..
maar speedfreak en element destruction gingen hard!
ik vind de watt steeds minder leuk worden ook elke keer eigenlijk, terwijl ik daar toch fucking veel hele leuke feestjes heb gehad ook.
bweh ik ben helemaal naar me galemiezen, ik hoop dat k zo lekker in slaap donder

Dopezilla

Badass junkie
Aan het volk heb ik me niet echt gestoord, meer aan de beveiligers die steeds chagrijniger worden. Een vriendin van me was er nog uitgestuurd omdat ze een joint vast had, die niet brandde.

Beetje gaar.

Olle

pascal828

Badass junkie
Dopezilla zei:
Aan het volk heb ik me niet echt gestoord, meer aan de beveiligers die steeds chagrijniger worden. Een vriendin van me was er nog uitgestuurd omdat ze een joint vast had, die niet brandde.

Beetje gaar.

Olle
Geef nou maar toe, de Watt zuigt. :grin:

Immo

Badass junkie
Dopezilla zei:

Beetje gaar.

Olle

Had me perfect vermaakt gister in watt, ik moet toegeven dat ik watt geen geweldige tent vind. Maar toch ben ik er vaak te vinden omdat er gewoon goede feesten worden gegeven. Cooh en The Speed Freak draaide super gister. :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Er worden inderdaad leuke feestjes gegeven, en voor de rest vind ik het wel leuke tent ook. Maar die beveiligers... :rolleyes:

Olle

jimi

Belezen gebruiker
Dopezilla zei:

Beetje gaar.

Olle

dat is echt heel lomp inderdaad

nultien

Belezen gebruiker
Dopezilla zei:

Beetje gaar.

Olle

Whehe sucks,
ik stond na the speed freak gewoon met een j in de zaal hehe

Dopezilla

Badass junkie
KLIK!

TEKNO ANONYMOUS acid/tekno
Vrijdag 07 Mei

Tijd: 22.00 - 05.00
deur sluit om 1 uur
NO DOGS!!!

Vanavond zal de gonz weer eens goed gaan gonzen!
Het is weer tijd voor een onvervalst acid/tekno feest.
Dit keer met de aandacht vooral gericht op de authentiek Hollandse acid/tekno sound.

DJ'S:
SONNY (plexat)
CHRIS (AA)
SEEND (3mixketiers)

LIVE:
PHANTOMLAB (AA)
RINSE (AA)

Deur Open:22:00 Deur Dicht: 01:00

Entree Gonzer: € 2,50 Entree Niet Gonzer: € 5,00

Legaal, maar fuck dat. Dit gaat dik worden. :grin:

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Nog een legale met Rinse en Suburbass.. 24 april in BE.

W.F.L.

Badass junkie
En helemaal niet duur.. Net wat ik dacht. :openmouth:

Het beste van al is nog dat die gast de affiche gemaakt heeft op aanwijzingen van mensen van een forum haha :sunglasses:

nultien

Belezen gebruiker
lol, waarom zie ik Rinse ineens op fucking veel feestjes verschijnen

==

Weet iemand btw nog tekno omgeving rotterdam dit weekend (of gewoon een free party:grin: )

TeKNoZem

Wijs gebruiker
drain bamage zei:
KUt met een U, is dat hetzelfde als TeKno met een K of is het dan gewoon kutmuziek? :grin:

Nee, je spreekt tekno hetzelfde uit als techno, vandaar 'met een K'. Er zit namelijk een groot verschil tussen de 2 genres.

Bovenaan