Teksten uit stoned-heid

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
yoooo Peepzzz

Al spacend kreeg ik gistere een gevoelsbeschrijving in men kopje en het idee om hier een topic over te open.

Hebben jullie het wel eens dat jullie plots een 'boodschap' in je hoofd krijgen en dan beseffen , dit is wel een mooie uitspraak? Of hoorde je ooit een leuke uitspraak ivm cannabis?
Wel POST ZE HIER!

m'n Gedachtegang van gistere ...

Een verlicht en gelukzalig gevoel heerst over me...

Deze zach ik ooit op een poster

God made grass , Man made booze... Who do you trust?

grtz steven

Riel

Bewuste gebruiker
hahah die 2e is wel leuk bedacht :)

ik bedenk zelf ook vrij veel als ik high ben, maar het grootste deel vergeet ik dan gewoon weer :(

Rufftodacore

Experimenterende gebruiker
wat ik wel heb is dat als we tv kijken ofzo en dan wordt er wat gezegd dat dat dan meestal wel te maken heeft met hoe je dan bent op dat moment zeg maar :P dat je dan denkt van hey dit kan geen toeval meer zijn :grin:

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ja ik zit altijd als ik stoned ben met een vriend over dingen praten, heb wellis dat ik dan ineens vergeet waar ik het over had. Zit echt diep natedenken en ben bloedserieus terwijl je even later toch wel denk van uhh wat een onzin.

Ik heb wel veel leuke dingen bedacht inderdaad haha, van namen tot uitvindingen :stoned:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik ga die tweede van je stelen ben ik bang, ga er geen krediet voor nemen uiteraard. :)

Bovenaan