Telepathie

Fool

Badass junkie
Opvallende gebeurtenissen onthoud je, daarom lijken deze vaker voor de komen dan de niet-opvallende gebeurtenissen. Een bekend psychologisch fenomeen waarvan ik de naam weer vergeten ben. (Bij alle dingetjes die ik wel van psychologie ken vergeet ik de namen altijd :P) :wink:

Daarnaast bestaat iedereen zijn/haar hoofd uit dezelfde bouwstoffen en zoeken mensen met dezelfde karaktereigenschappen elkaar vaak op, dat allemaal samengenomen vind ik het eerlijk gezegd niet eens zo raar klinken hoor. :P

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Iemand zei ooit ook eens hoe bijzonder het is dat wij met elkaar kunnen communiceren via kleine geluidjes die we met onze mond maken en dat dit op een bepaalde manier ook telepathie is. Mijn gedachten kan ik op die manier overbrengen naar iemand anders. Oké, het is dan niet direct, maar toch.

Zo kijken we er normaal niet naar. :wink:

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
De laatste keer toen ik truffels had gedaan, meer dan een jaar geleden, merkt ik ook op dat er een of andere sterke telepathische band aanwezig was. Verbale communicatie is natuurlijk ook erg bijzonder als je er over na denkt, maar deze keer lag de nadruk meer op de non-verbale telepathie.
Wat nu zo bijzonder was, is dat dit zelfs aanwezig was toen ik niet in de kamer was waar de andere persoon zich bevond. Het leek alsof ik alle intenties kon waarnemen die de persoon wilde ondernemen door de extreme verbreding van je zintuiglijke waarneming.

Ik kon dus in een andere kamer opmaken door geluid van beweging, interactie met voorwerpen en de frequentie waarop dit gebeurden, wat de andere persoon dacht. Net zoals iemand die loopt te ijsberen wellicht nerveus is of zich verveelt, kon ik de meerdere kleine emoties die hij had in een groter geheel zien en omzetten in wat hij dacht. Toen ik vroeg of het ook zo was wat hij dacht bleek het ook waar te zijn. Meerdere personen hadden dit ook ervaren maar niet zo direct.

Kan mij best voorstellen doordat al je zintuigen enorm worden versterkt je minuscule veranderingen veel beter kan waarnemen en je ook veel beter empathisch in een ander persoon kan verplaatsen. Maar op grote afstand heb ik dit nog niet mogen ervaren :P

Bovenaan