• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Teleurstellende 1e keer XTC.

donenzone

Newbie
Hi guys!
Zaterdag op valhalla heb ik voor de eerste keer XTC geprobeerd. Toch was het niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Van veel vrienden geweldige verhalen gehoord. Liefdesgevoelens, fascinerende lichten, de hele avond dansen en vooral puur genieten.

Dat wilde ik ook wel eens meemaken en heb toen via een vriend van me rode supermans geregeld. Ik was er, ja beetje stom, wel gewoon vanuit gegaan dat ze wel okay waren omdat hij ze zelf ook altijd gebruikt.

Aangekomen op het feestje heeft een vriend een kwartje voor me afgebroken. Geslikt, en in paniek kwam een vriendinnetje op me af dat ik een halfje op had, wist ik veel.. Dextro's erin geknald omdat ik bang was dat het mis zou gaan. Na een uur voelde ik niets.. Na anderhalf uur ook niet..

Vriendinnen kwijt, kwartier gezocht toen ik op een gegeven moment een spacebril opkreeg van een gast die ik tegen kwam. " Jij gaat wel lekker he", zei ik tegen hem. Had hem uitgelegd dat ik niets voelde en hij wilde wel een pil delen. Dat vond ik eigenlijk een beetje te veel van het goede dus heb ik een kwartje gele mario bullet van hem afgebeten. Vriendinnen weer gezocht en na een half uurtje kickte hij in.

Had mijn kaken niet meer onder controle, enooorme doppen, praatte voor mijn gevoel moeilijk snel en kon niet stoppen met bewegen. Had het gevoel alsof ik niet stil kon staan en alsof het feestje net pas begonnen was, terwijl het alweer tegen 6 uur aanliep. Voelde me best chill, maar had geen liefdes gevoelens, geen heftige emoties bij de lichten en knuffelen met mensen of over mijn hoofd gekieteld worden deed me totaal niets.

Mijn kaak en ik gingen als een tierelier maar ik had er toch iets meer van verwacht.
Nu hoorde ik van andere vrienden die dezelfde pillen hadden dat het niet zulk goed spul was en dat ze ook niet zo lekker gegaan waren.

Ik ben altijd een beetje een sukkel wat dit soort dingen betreft, had me natuurlijk wel ingelezen van te voren maar op het moment zelf weet ik dan niet zo goed wat ik er nou allemaal mee aanmoet, haha. Als iemand dit leest en misschien een idee heeft waarom het allemaal niet zo lekker ging hoor ik het graag.

Zou het graag toch een keer optimaal willen ervaren, lijkt me zo heerlijk!

pjewpjew

Newbie
Ziet er naar uit dat je EN er veel te veel mee bezig bent geweest EN je niemand bij je had die je een beetje kon vertellen wat er met je gebeurt op zo een moment. Kwaliteit van de pil had er ook mee te maken kunnen hebben.

Wil je het echt een keer goed doen, ga dan met mensen die weten hoe het is en die bij je blijven om je te coachen. Neem goede (/geteste) pillen mee en laat het vooral allemaal over je heen komen. Zoals het positieve gevoelens versterkt, versterkt het ook negatieve gevoelens. Als je te veel erover blijft nadenken, dan word dat erger, op zo'n moment moet je jezelf herpakken en het over je heen laten komen. Probeer alles te voelen hoe gek het ook is.

Tetsuo

Belezen gebruiker
lijkt me niet echt mdma, Laat de volgende keer je pillen testen en neem dan iets meer dan je lichaamsgewicht in kilo's. Ik zou er ook niet al te bang voor zijn. Een halfje pakken en daarvan schrikken lijkt me een beetje overdreven.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Mijn eerste keer viel ook erg tegen. Had eerst 1/3e paarse lamborgini. 2 uur later voelde ik nog steeds niets. 1/3e erbij. uur later nogsteeds niets. nog 1/3e erbij toen hij insloeg had ik totaal geen liefdevol gevoel ( heb het nu wel altijd ) maar was enorm druk en ontzettend waus. Heb toen ook iets heel stoms gedaan: Ben in mijn wausheid een pil van iemand gaan kopen en toen in korte tijd 2 halfjes naar binnen gegooid met als resultaat kapotte wangen en lippen.
De keren hierna heb ik halfjes genomen en ging ontzettend chill!
Hopelijk is je volgende keer net zoals die van mij ontzettend leuk!

en over die rode supermans: MDMA=MDMA. dat je vrienden ook niet zo chill gingen heeft niets te maken met de pil maar met andere factoren. iedere pil is in feite hetzelfde want 9 van de 10 keer zit er alleen maar mdma in

Mensen die te vroeg bijnemen geven wel vaker aan dat ze dan de euforie overslaan en direct alleen maar strak staan. Ik weet niet of dit klopt, aangezien ik elf altijd wacht tot ik mn roll begin te voelen, maar ik weet ook altijd wat er in mn pillen zit. Overigens zijn rode supermans over het algemeen dikke prima! Balen dat je zo'n nacht heb gehad! Want ik stond ook op Valhalla en het deed zn naam wel eer aan moet ik zeggen:wink:

Bovenaan