Temesta 1mg? Nix!

fgamer

Belezen gebruiker
Temesta 1mg

Hallo,

Ik zou toch graag het effect eens ervaren van benzo's.
Ik heb nu iets voorgeschreven gekregen van de dokter.
Tegen slaapproblemen die ik laats heb ervaart.

Nu heb ik temesta's, lorezopam. (ofzoiets)

Deze zijn 1mg.

Wat kan ik precies verwachten bij inname van 1 pil?

Snowblind

Belezen gebruiker
Re: Temesta 1mg

Waarschijnlijk val je binnen 10 minuten in slaap als je nog nooit gebenzood hebt. :wink:
Als je recratief er van genieten wil, zou ik eerst een halve tablet lorazepam nemen. :)

fgamer

Belezen gebruiker

Snowblind zei:
Waarschijnlijk val je binnen 10 minuten in slaap als je nog nooit gebenzood hebt. :wink:
Als je recratief er van genieten wil, zou ik eerst een halve tablet lorazepam nemen. :)

Ik viel inderdaad in slaap.

Ik onderging een soort trance..

Ik viel snel in een slaap, maar was mij nog bewust van mijzelf.
Ik was op de bank in de woonkamer in slaap gevallen, maar bevond mijzelf op mijn slaapkamer.
Wakker.
Ik kon controleren wat ik deed, doen wat ik wou en was er ook van bewust van dat ik in een droom zat.

Ik stond op uit mijn bed, en liep de trap naar beneden. Ik wist dat ik een temesta had genomen, en verwachte daar effecten van zoals, heel zweverig, lichte verlammingen..
Dit had dus ook effect op hoe ik beweegde door mijn droom.

Ik ben naar onder gelopen en in mijn tuin bevond zich een hele grote trampoline.
Hier ben ik opgesprongen en ben na een paar keer springen eraf gevlogen en wakker geworden.

Ik voelde heel warm aan toen ik wakker werd, en ben snel iets gaan drinken en terug gaan slapen.

Toen belande ik in een gewone droom, en in een redelijke diepe slaap.
Ik was mij bewust van deze droom en kon hem controleren.
Maar niet zoals de vorige..
Ik werd deze morgen goed uit geslapen wakker, en voel mij nog altijd goed. :)

Snowblind

Belezen gebruiker

Ondanks dat ik al jaren stevig benzo's gebruikte, viel ik ook snel in slaap toen ik de eerste keer temesta slikte.
Werd op de bank wakker door de telefoon. Dacht dat ik onder water lag. Dat de hele aarde overstroomd was in de zondvloed. Wist ook niet of ik droomde of wakker tot mijn kameraad aan de lijn vroeg wanneer ik hem van het station kwam halen waar hij al een uur op me stond te wachten.
Funny dat jij ook in zo'n soort trance zat door lorazepam :sunglasses:

fgamer

Belezen gebruiker

Snowblind zei:
Ondanks dat ik al jaren stevig benzo's gebruikte, viel ik ook snel in slaap toen ik de eerste keer temesta slikte.
Werd op de bank wakker door de telefoon. Dacht dat ik onder water lag. Dat de hele aarde overstroomd was in de zondvloed. Wist ook niet of ik droomde of wakker tot mijn kameraad aan de lijn vroeg wanneer ik hem van het station kwam halen waar hij al een uur op me stond te wachten.
Funny dat jij ook in zo'n soort trance zat door lorazepam :sunglasses:

Ik wist juist wel tot ik droomde. :P en kon deze droom bewust beïnvloeden.
Ik kon vrij rondlopen, etc. vergelijk het met een video spel, als je je genoeg focust kan je monsters afknallen etc, jammer genoeg stopte het bij mij bij het vallen van de trampoline.

fgamer

Belezen gebruiker

Snowblind zei:

Bij mij duurde het 1 uur voordat ik moe werd..
Raar, de inwerktijd van Temesta is 1 tot 2 uur.

Vraag me af hoe jij al na 10 minuten in slaap viel, misschien was je gewoon al moe van je eigen?
En toen je wakker werd door de telefoon sloeg hij pas in! :grin:

Snowblind

Belezen gebruiker

Moe was ik zeker en ik had ook al wat andere drugs en drank op. Zeg hierboven overigens nergens dat ik binnen 10 minuten in slaap viel. Met mijn tolerantie vind ik een half uur ook al snel.
Verder heeft een apotheker me wijsgemaakt dat benzo's van verschillende merken soms sneller inslaan omdat er bijvoorbeeld minder vulmiddel in zit. Zo heb je mini oxazepams die 3 maal zo klein zijn als de meeste andere tabletten. Daarmee hoef je echt geen uur te wachten op het effect. Heb al lorazepam uit 4 pharmaceutische bronnen gehad. Temesta is een merknaam en dat stond toen niet op het doosje die eerste keer.

fgamer

Belezen gebruiker
3 dagen terug 1mg gedaan. (eerste keer)
Viel er van in slaap.

Zonet er nog eens 2 gepakt. (3 uur geleden)
Voelde ik niks van. Nu 3 bij genomen.

=5mg in totaal..

Voel nog niks..

Hoe moet je deze dingen pakken eigenlijk? Ik leg ze gewoon op mijn tong en slik het af met beetje drinken. (Zijn soort smelt dingen)

fgamer

Belezen gebruiker

Snowblind zei:
Moe was ik zeker en ik had ook al wat andere drugs en drank op. Zeg hierboven overigens nergens dat ik binnen 10 minuten in slaap viel. Met mijn tolerantie vind ik een half uur ook al snel.
Verder heeft een apotheker me wijsgemaakt dat benzo's van verschillende merken soms sneller inslaan omdat er bijvoorbeeld minder vulmiddel in zit. Zo heb je mini oxazepams die 3 maal zo klein zijn als de meeste andere tabletten. Daarmee hoef je echt geen uur te wachten op het effect. Heb al lorazepam uit 4 pharmaceutische bronnen gehad. Temesta is een merknaam en dat stond toen niet op het doosje die eerste keer.

Oww.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tolerantie? Indien geen benzo tolerantie even aan je arts melden. Wijze van inname is zoals aangegeven?

Anders zijn er zat andere die vast wel/goed werken.
Succes!

fgamer

Belezen gebruiker
Tijdloos zei:
Tolerantie? Indien geen benzo tolerantie even aan je arts melden. Wijze van inname is zoals aangegeven?

Anders zijn er zat andere die vast wel/goed werken.
Succes!

Hoef deze dingen niet eens te namen, gewoon recreationeel.
Buiten eergisteren nog nooit benzo's genomen.
heb er nu 5 naar binnen.. voel me dromerig..
soort XTC space maar zonder die europhie etc.. nouja.. klein beetje euphories.
en als wandelt kan je vergelijken met als je beetje keta in je mik hebt.. zo die zweverigheid.
Nog 2 erbij gooien.

fgamer

Belezen gebruiker
Ik zat net lekker naar de muur te kijken, ik heb behang met prentjes..
Beginnen dei prentjes geoon lichtjes te veranderen en te dansen. Best wel grappig.

EDIT; Ook lijkt het alsof mijn schaduw tot leven komt, als ik mijn been beweeg komt er zeg maar zo een glow achteraan. Zoals je wel eens in video games zie. Bijvoorbeeld bij MMORPG games als ze met een zwaard slaan. dan komt er zo de glow achteraan.. Awesomee!

Ook lijkt er een schim uit mij te kruipen..
Net alsof mijn lichaam en ziel zich scheiden.
Ook voel ik een druk aan mijn hoofd.. Dit lijkt erop alsof iets dat in mijn hoofd zit wilt ontsnappen, zeg maar echt uit mijn lichaam treden.

WEIRDD

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Van zo'n hoge dosis kan je natuurlijk (veel) gekke bijwerkingen krijgen.

Zelf heb ik dat bij temazepam kan er veel van eten maar slapen ho maar. Werd er passief en moe van , kon of kan er geen oog mee dichtdoen.
Geef mij een normale dosis diazepam van 10-30mg en slaap heerlijk.

Zou geen temesta meer nemen. En overstappen als je weet welke goed werkt.

Lees het benzo topic anders door dan weet je wat je allemaal nemen kan ipv temesta's. Waar je aan een normale dosis kan gebruiken voor de nachtrust. Temazepam , zolpidem , zopiclone , clonazepam of de langere werkende als diazepam , flunitrazepam , flurazepam.

Zie hier: viewtopic.php?f=25&t=31803 daar staan veel alternatieven.

Je komt er vast wel uit.
Anders horen we het.

Peace

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Gelieve niet meerdere topics te maken over zelfde vraag en middel. Heb ze samengevoegd.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Zit ondertussen aan 10mg temesta.

Godd.. this is heavyyy.. love it..
Als ik me gewoon laat gaan
kan ik door het dorp zweven.
Mijn lichaam is weg.
Ik kan gewoon zweven doorehhen het dorp
het blijft merfderbij trekken, kga steds verder eb verder..

type lukjt niet echt eer goed, ik fix da liorgen wek

fgamer

Belezen gebruiker
MentalFucked zei:

Mijn lichaam is weg.

Ook een avondje temesta gedaan?

Ik zat bij 7. Niet veel van gevoeld.
Ik ben daarbij ook in slaap gevallen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
fgamer zei:
MentalFucked zei:

Mijn lichaam is weg.

Ook een avondje temesta gedaan?

Ik zat bij 7. Niet veel van gevoeld.
Ik ben daarbij ook in slaap gevallen.

Ik had er 4 (2.5mg per pil) in totaal op.
Ik had gelezen over het recreationeel gebruik ervan.

Mijn schoonmoeder heeft deze goed aangevuld in de kast liggen.
Zij komt er aan zonder voorschrijvingen aan. Vraag me niet hoe!

MeejheM

Badass junkie
ik heb ook zo'n kennis die af en toe een tas van de apotheek bijheeft met allerhande benzo's en aanverwanten, maar zonder stickers op de doosjes...

ik heb ook geen idee hoe hij eraan komt, maar ik gok dat gewoon je klachten bij een zorgverlener neerleggen goedkoper zal zijn.

ieder zn ding...

maareuh, fgamer. dit is drugs forum. het grootste gedeelte van de besproken middelen is niet voor niks bij je arts te krijgen, maar ze doen wel waarvoor ze gemaakt zijn. veel zijn al eeuwen oud, andere zijn recentere uitvindingen van de moderne wetenschap.

allemaal bij toeval uitgevonden of gevonden(paddo's etc.). ik weet niet wat je probleem is, maar er is vast wel een oplossing. ze zijn makkelijker te krijgen dan dingen op recept en je hoeft geen rare verhalen op te hangen bij je huisarts.

denk er eens over na, wat wil je nu bereiken? hoe kom je daar het makkelijkst. je kan echt alles vragen hier hoor.

Bovenaan