Fool zei:Lorazepam is niet snuifbaar.![]()

lsdlicious zei:is uberhaupt wel een van de benzo's snuifbaar ?
gia79 zei:wellicht minder populair, maar op een hoge dosering temesta/lorazepam erg flying high.... luister nu van cranes watersong..... aanrader bij een high gevoel...![]()

Tijdloos zei:lsdlicious zei:is uberhaupt wel een van de benzo's snuifbaar ?
Ja, maar het is wel onlogisch om het te snuiven. Veel bindingsmiddelen e.d brand als een gek in je neus
Eens gedaan nooit weer, normale inname heeft de voorkeur![]()
Ja, je kunt het wel in je neus stoppen, maar dat gaat niet werken. Lorazepam is niet oplosbaar in water(hydrofoob), waardoor deze niet in je neusslijmvlies opgenomen wordt. Dan moet je dus wachten totdat de nadrip in je maag terecht komt en dan hetzelfde doet als wanneer je de pil gewoon had doorgeslikt. Lijkt me niet bepaald een goede reden om je neus vol te stoppen met bindmiddelen. :PPeter Pam zei:Waarom is het niet snuifbaar volgens jou dan ? Kan er poeder van maken en op opsnuiven...dat kan. Dus dat bedoelde je niet. Kun je je citaat even nuanceren ? a.u.b.
![]()
Yep, ik weet uit ervaring dat Pyrazolam wél snuifbaar is. Daarnaast wordt Midazolam zelfs in neussprayoplossing op de markt gebracht. Volgens mij zijn er nog één of twee die goed genoeg oplossen in water om snuifbaar te zijn, maar die kan ik zo snel niet vinden.lsdlicious zei:is uberhaupt wel een van de benzo's snuifbaar ?