Temple Ball

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb het een aantal keertjes gedaan, niet perse in die verhouding.

Een wat hardere hasj gepakt en vergruist om daarna door wat dunne ruwe opium te mixen en dit gerookt.
Ik vind het zonde van de hasj, de opium rush kickt eigenlijk meteen in terwijl je op het volle effect van de hasj wel een paar minuutjes moet wachten. De roes van de opium overheerst duidelijk de roes van de hasj.
Het helpt naar mijn idee wel bij de misselijkheid die het roken van (veel) opium kan veroorzaken.

Overigens kan deze vraag beter in het opiaten gedeelte gesteld worden denk ik.
Er zijn meer opiumrokende blowers dan stoners die opium roken denk ik. :P
Met jouw permissie wordtie even verplaats, geen nieuw topic aanmaken in het andere gedeelte a.u.b.

Pieter210

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Ik heb het een aantal keertjes gedaan, niet perse in die verhouding.

Een wat hardere hasj gepakt en vergruist om daarna door wat dunne ruwe opium te mixen en dit gerookt.
Ik vind het zonde van de hasj, de opium rush kickt eigenlijk meteen in terwijl je op het volle effect van de hasj wel een paar minuutjes moet wachten. De roes van de opium overheerst duidelijk de roes van de hasj.
Het helpt naar mijn idee wel bij de misselijkheid die het roken van (veel) opium kan veroorzaken.

Overigens kan deze vraag beter in het opiaten gedeelte gesteld worden denk ik.
Er zijn meer opiumrokende blowers dan stoners die opium roken denk ik. :P
Met jouw permissie wordtie even verplaats, geen nieuw topic aanmaken in het andere gedeelte a.u.b.
Is goed hoor.

Misschien is een andere verhouding wel interessant, bijvoorbeeld 70% sterkte Haze met 30% opium.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmm, wellicht. Maar ik denk dat slechts een heel klein beetje opium iets zou kunnen toevoegen aan je stonedheid in de vorm van extra ontspanning. Opium is vrij aanwezig en dominant ten op zicht van wiet.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Van 'pure' opium had ik de meeste lucide dromen prachtige ervaringen. De situatie waarin het was goed gelukkig geen behoefte een ontsnapping en had de tijd van me leven voor paar dagen. Ik rookte het van folie toen bah daarna overgestapt op opium thee 10 keer gebruikt en nooit meer sindsdien (ruim 7jaar terug)
Wil je waarschuwen voor de bekende verslaving.. heb mensen eraan zien onderdoor gaan terwijl ik machteloos stond :(

Zelfdiscipline komt het erop neer , en geniet!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb van opium toch echt veel moeten roken om er überhaupt wat van te merken, je voelt een subtiele ontspannenheid opkomen tijdens het roken.

Maar om echt sterke merkbare effecten te krijgen heb ik toch een eindje aan die pijpen moeten lurken hoor.

Pieter210

Bewuste gebruiker
25tolife zei:
Van 'pure' opium had ik de meeste lucide dromen prachtige ervaringen. De situatie waarin het was goed gelukkig geen behoefte een ontsnapping en had de tijd van me leven voor paar dagen. Ik rookte het van folie toen bah daarna overgestapt op opium thee 10 keer gebruikt en nooit meer sindsdien (ruim 7jaar terug)
Wil je waarschuwen voor de bekende verslaving.. heb mensen eraan zien onderdoor gaan terwijl ik machteloos stond :(

Zelfdiscipline komt het erop neer , en geniet!
Tkx.

Pieter210

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Hmm, wellicht. Maar ik denk dat slechts een heel klein beetje opium iets zou kunnen toevoegen aan je stonedheid in de vorm van extra ontspanning. Opium is vrij aanwezig en dominant ten op zicht van wiet.
Eerst maar eens opium scoren, zal dan een mixje proberen. Bedankt voor de tip :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
mandragora zei:
Heb van opium toch echt veel moeten roken om er überhaupt wat van te merken, je voelt een subtiele ontspannenheid opkomen tijdens het roken.
Maar om echt sterke merkbare effecten te krijgen heb ik toch een eindje aan die pijpen moeten lurken hoor.

Reageer je op andere opiaten wel 'normaal'? Ofwel het ligt aan je tolerantie of aan je opium. Daar je het toch redelijk goed zou moeten voelen. Wellicht niet zo aanwezig en mindblowing als hero, maar je kunt er echt niet onderuit als je een goede hit goede opium rookt hoor.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
1 hit van die pijp was veels te weinig, het is meer een avondbezigheid dacht ik.
Geleidelijk aan erin komen, dit spul hakt er zeker niet meteen in bij me.

Heb geen ervaring met andere opiaten, het zegt me niet veel.
Die opium was 1-malig in Turkije, gewoon uit nieuwsgierigheid.

Dus van tolerantie is zeker geen sprake, wss de kwaliteit van de opium... :)

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Opium kan inderdaad behoorlijk verschillen in kwaliteit. Je kan ruwe opium hebben gehad daar voel je niet veel van als je het rookt of eigenlijk niets. Maar dat hoeft niet het geval te zijn maar zeg toch om wat toe voegen.

Pieter210

Bewuste gebruiker
willemv zei:
Opium kan inderdaad behoorlijk verschillen in kwaliteit. Je kan ruwe opium hebben gehad daar voel je niet veel van als je het rookt of eigenlijk niets. Maar dat hoeft niet het geval te zijn maar zeg toch om wat toe voegen.
Tkx.

Zegt Bayer-opium je iets?

Bovenaan