terug begonne helemelse pep:d

berbe

Bewuste gebruiker
hoie allemaal
eerst bied ik men excuses aan aan iedereen waar ik kut tege heb gedaan
en meld ik u dat ik terug pep gebruik
is echt beestige pep
ik had zaterdag nacht 6 lijntjes gebruikt
en dinsdag avond kon ik nog niet slape zonder joint
en toch krijg ik er niks afkick van
terwijl ik normaal van 3 lijntjes al echt 2 dage ziek ben

maar wat ik dus ook zou wille wete
zou er meth bij kunne zitte
na de laatste lijn kan je er echt minstens 50 60 ure ni van slape als je veel gebruikt hebt nog langer
en men huid verdroogt er ook super fell van feller als van de pep die ik vroeger gebruikte

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
heb je kut gedaan ?

das niet lief .... dit is een love forum .. we zeiken alleen kuttelikkers af.

:hearteyes:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Overdrijf je niet een beetje?

Ik moet de Pep nog tegenkomen waarvan ik met een paar normale "porties" pas drie dagen erna kan slapen :grin:

Ook met Dex niet..

Meth zou kunnen. Maar brak zul je zijn dan!

berbe

Bewuste gebruiker
het zou wel kunne dat het dex is
maar dat werk toch ook geen 60 uren sterk na
want na die 60 ure kan ik nog steeds niet slape
en de vorige keer dat ik andere pep had
gebruikte ik snachts klein grammetje
en ben ik best uit me dak gegaan
en kon ik na de dag ook nog wakker te blijve dus de avond na het stappe makkelijk slape
en nu duurt dan dus zomaar eve 35 uur later
maar ik bedoel gewoon dat er een beetje meth bij zit versnede hè
want de crash van meth bestaat meer uit als een blok in slaap valle en paar dage wakker worde ofzo
je slaapt tijdens je afkick
en bij amfetamine kan je net niet slape tijdens de afkick
tenminste zo ervaar ik het hè

Het kan heel goed dex zijn denk ik, ik ben op 2 lijnen dex 63 uur wakker geweest..

Dus als jij die dex overdoseert lijkt het me niet onmogelijk dat je dat nog zo lang blijft voelen..

Maar ja, wil je zekerheid.. dan testen.

berbe

Bewuste gebruiker
Lake zei:
Het kan heel goed dex zijn denk ik, ik ben op 2 lijnen dex 63 uur wakker geweest..

Dus als jij die dex overdoseert lijkt het me niet onmogelijk dat je dat nog zo lang blijft voelen..

Maar ja, wil je zekerheid.. dan testen.

overdoseert?

ik heb van zaterdag morge tot vandaag op 4 uur na wakker doorgebracht
en alles wat ik gebruikt heb is lijntjes maximum =======
en kleinste ware zelfs maar ==== en zo heb ik er vanaf vrijdag avond al tot nu eig max 7 lijntjes van gebruikt
dus nu ga toch ni nog altyd bewere dat het normaal is
dat ik na zo belachelijk weinig gebruikt te hebbe zooo lang wakker blijf zonder om te valle
daar snoof ik vroeger het 3 tot 4 voud van weg op een nachtje
en de avond erop kon ik altyd nog slape
hoe hard ik ook gegaan ben

3970

Wijs gebruiker
Als je nu eens een beetje wegbrengt om te laten testen, dan weet je wat je had...misschien slimmer om dat vooraf te doen trouwens. Ik schat dat je Dex had, of pure caffeïne :rolleyes:

berbe

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Als je nu eens een beetje wegbrengt om te laten testen, dan weet je wat je had...misschien slimmer om dat vooraf te doen trouwens. Ik schat dat je Dex had, of pure caffeïne :rolleyes:

ik ben belg => onze regering heeft liever dat we troep gebruike
nederlandse testcentrums moge niets meer testen voor een belg

belgie is echt een kloteland

3970

Wijs gebruiker
berbe zei:
3970 zei:

ik ben belg => onze regering heeft liever dat we troep gebruike
nederlandse testcentrums moge niets meer testen voor een belg

belgie is echt een kloteland

Waar denk je dat ik woon, en waar ik laat testen? :rolleyes:

thommetje

Experimenterende gebruiker
meth is eigenlijk veel beter dan speed, alleen wel kut als je maandag na het weekend weer naar school toe moet:P

thommetje

een ding is trouwens zeker: het is niet meth geweest, maar misschien speed met een heel klein beetje meth ofso, of misschien wel iets heel anders (wat ik dan wel zou wille kennen) maar goed, als het echt meth was geweest dan had je waarschijnlijk de eerste drie lijntjes niet gehaald

thommetje

sorry dat het in 3 keer moet maar elke keer vergeet ik iets:
Als je meth wil moet je meth kopen. Als je speed wil moet je speed kopen.
Maar koop of neem geen dingen aan waarvan je niet weet wat het is.

dat was het dan wel weer:P

koekiemonster

berbe zei:
hoie allemaal
eerst bied ik men excuses aan aan iedereen waar ik kut tege heb gedaan
en meld ik u dat ik terug pep gebruik
is echt beestige pep
ik had zaterdag nacht 6 lijntjes gebruikt
en dinsdag avond kon ik nog niet slape zonder joint
en toch krijg ik er niks afkick van
terwijl ik normaal van 3 lijntjes al echt 2 dage ziek ben

maar wat ik dus ook zou wille wete
zou er meth bij kunne zitte
na de laatste lijn kan je er echt minstens 50 60 ure ni van slape als je veel gebruikt hebt nog langer
en men huid verdroogt er ook super fell van feller als van de pep die ik vroeger gebruikte

Nee, daar zit duidelijk geen meth bij, anders had je de 6 lijntjes niet kunnen halen zonder paranoïa te worden. Maar als je een tijd geen speed meer hebt gehad, een een groot gedeelte van de gewenning weg, en voelt het weer zwaarder aan.

Ik denk dat dit de eerste keer pep is voor je, dat je alle andere keren zoetstof hebt zitte snuive, daar worre ook veel mensen ziek van:P

nutsss

Wijs gebruiker
Raar dat je steeds als iemand een keer goeie speed heeft denkt dat ie meth heeft alleen omdat ie daarvoor altijd duidelijk mindere kwaliteit heeft gesnuffeld.

7 lijntjes dex, geen tolerantie = lang wakker. Ik zie het probleem niet. Ga door en je zal zien dat je steeds korter effect hebt en steeds meer lijntjes (en misschien wel ====================== van den dieje) nodig hebt...

Geniet er van en accepteer de nadelen, dan zal het allemaal wel meevallen. :smoke:

-spaceman-

Badass junkie

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
@ Nutsss:

Helemaal true wat je zegt! Ik en Tyler hebben momenteel ook weer even een iets te grote tolerantie.... Hebben momenteel een kwaliteitspepje (normale, geen dex) van iets boven de 70%, zou supersterk moeten zijn (is het ook), ik sta dan wel strak nu, ik kan de komende periode ook nog lang niet slapen, maar het is nou niet zo dat ik het superhard voel. We nemen best flinke lijnen en snuiven vaker bij dan normaal. Dat ligt dus echt niet aan die pep, maar meer aan het feit dat we momenteel weer wat meer gebruiken dan voorheen......

BTW: Meth is in Nederland zeeeeeer schaars! Volgens mij is het ook duurder dan gewone pep. Weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik zoiets een keertje gehoord. Ik weet zelf niet hoeveel een gram meth kost, maar stel dat het klopt dat meth duurder is, dan gaan ze dat echt niet als gewone pep verkopen lijkt me!

berbe

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
Raar dat je steeds als iemand een keer goeie speed heeft denkt dat ie meth heeft alleen omdat ie daarvoor altijd duidelijk mindere kwaliteit heeft gesnuffeld.

7 lijntjes dex, geen tolerantie = lang wakker. Ik zie het probleem niet. Ga door en je zal zien dat je steeds korter effect hebt en steeds meer lijntjes (en misschien wel ====================== van den dieje) nodig hebt...

Geniet er van en accepteer de nadelen, dan zal het allemaal wel meevallen. :smoke:

kijk geloof me nou maar gewoon mijn pep van vroeger was bom
en iedereen die weet van wie ie komt zegt die is top
het kan dat het dex is
maar wat ik vroeger gebruikte was gewoon pep
ik zeg gewoon dat dit geen gewoone pep is

Bovenaan