Terugkerende hallucinaties

henkie84

Bewuste gebruiker
Als ik paddo's op heb zie ik bijna constant, bijna overal, gezichten in. Soms duidelijk herkenbaar, zelfs op een effen wit plafond, soms in m'n ooghoeken meubels combinerend. Het vetste vond ik toen ik al trippend bij m'n luchtbed stond en zag hoe er uit mijn opgeblazen luchtbed gezichten naar voren drukte. Alsof ze aan de andere kant hun gezicht er induwde.

Ik ben dus duidelijk een gezichtstripper :)

Hebben jullie duidelijk terugkerende hallucinaties?

azgaza

Badass junkie
Ik heb wat jij met paddo's hebt met LSD, vanaf de eerste trip zie ik altijd ergens in de patronen wel van die hele kalme gezichten in de kleuren van de achtergrond, ik zie ze vooral in zand, af en toe wolken en vaak ook in hout patronen. Ik zie verder meerdere menselijke figuurtjes maar dan heel primitief; vaak egypische schilderij achtige semi conrete afbeeldingen in de patronen en altijd dezelfde kleuren en identieke fractal art achtige patronen die er altijd zijn.
Met paddo's heb ik geen echte terugkerende dingen, behalve hoe de visuals er gewoon altijd uitzien met paddo's, dus de standaard kleuren, bewegende dingen en subtiele patronen enzo, wel heb ik met paddo's altijd dat alles zo naar binnen toe gevallen hangt, alsof de wereld gewoon een beetje is ingezakt, en altijd blauwe, groene en paarse kleuren die overheersen (bij LSD zijn het rood, paars, geel en blauw die ik het vaakst zie).

henkie84

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
wel heb ik met paddo's altijd dat alles zo naar binnen toe gevallen hangt, alsof de wereld gewoon een beetje is ingezakt
Oh ja? Ik heb altijd het idee dat mijn zicht, en daarmee de (belevingswereld) op standje breedbeeld gaat.

Heb eigenlijk nog nooit echt op de kleuren gelet tijdens een paddotrip, zal ik de volgende keer wel eens doen. Ben benieuwd. Heb wel met hawaiaantjes vaak alsof ik rode en blauwe puntjes zie knipperen in de lucht. (Deze beschrijving is niet helemaal precies, maar kan het even niet anders verwoorden) Het geeft een soort van discogevoel in m'n kamer.

Dingen om óp te trippen vind ik nog altijd houten vloeren :hearteyes: . De nerven stromen al door het hout voor ik er naar kijk. Laatst zag ik alle nerven van mijn laminaatvloer vrij hard allemaal richting m'n raam bewegen. Het leek net alsof er water liep. En dat terwijl een plastic tas die op de grond stond totaal geen vervormingen, wat-dan-ook, vertoonde.

Mooi vind ik dat, hoe je van die gerichte hallucinaties hebt. Maar goed, ik dwaal een beetje af.

Karnomelk

Newbie
Ik ben dus duidelijk een gezichtstripper

zo heb ik dus altijd dat ik compleet trip op mensen hun gezichten, zo zie ik de gezichten in 4e worden gedeeld en elk deel afzonderlijk van elkaar bewegen, dat gezichten worden paars gekleurd, en kan ik helemaal para worden van iemands mimiek. Dit gaat echter wel altijd gepaard met gigantische lachkicks omdat je de persoon z'n gezicht normaal goed kent en je de trippie face dus vergelijkt met z'n normale. :sunglasses:

Petricov

Belezen gebruiker
Ik heb wel als ik lachgas gebruik dat ik in een trip zit en dan ineens allemaal deja vu's krijg. Of ik hoor muziek of stemmen of er gebeurt iets wat ik al 1 of 2 keer eerder heb mee gemaakt, en alleen als ik lachgas gebruikt heb dan snap ik waar het vandaan komt..

Hebben meer mensen dit?

Riel

Bewuste gebruiker
henkie84 zei:
Als ik paddo's op heb zie ik bijna constant, bijna overal, gezichten in. Soms duidelijk herkenbaar, zelfs op een effen wit plafond, soms in m'n ooghoeken meubels combinerend. Het vetste vond ik toen ik al trippend bij m'n luchtbed stond en zag hoe er uit mijn opgeblazen luchtbed gezichten naar voren drukte. Alsof ze aan de andere kant hun gezicht er induwde.

Ik ben dus duidelijk een gezichtstripper :)

Hebben jullie duidelijk terugkerende hallucinaties?

Ik heb precies hetzelfde! Equdoriaanse toevallig?

Ik zal een paar voorbeelden noemen: Ik zie in een paar wolken paarse oud romeinse gezichten. De een kijkt gewoon naar voren, de ander kijkt opzij en nog een andere kijkt weer halfopzij naar de andere kant. Allen een andere grootte en sommige zitten heel symmetrisch aan elkaar vast.
Of van de combinatie van de blauwe lucht en een boom zie ik een enorm groot gezicht door de boom verschijnen.
Of de regendruppels die op de broek (half nat half droog dus) van een vriend zitten maak ik weer kleine gezichtjes van. Ik zie ze ook gewoon in een neutraal kleed, het plafond en de lucht. Gek he hoe je hersens die vormen/beelden maken onder invloed van psilocybine. Gewoon magisch :wink:

Dit heb ik enkel met equedoriaanse. Met bijvoorbeeld columbiaanse heb ik veel meer beweegelijkere en heftigere hallucianties.

Bovenaan