Serenity zei:@ Play Bunny, ik weet dat ik niet helemaal gezond bezig ben, en ik merk het ook al wel met de vergetelheid etcetera. Maar ik ben me ervan bewust, en ben nu aan het minderen. Moet wel goedkomen![]()

is gezond, glorieuze groenten. 
Adrenochroom zei:free world? zei:alcohol moet ik minderen, maar ben nu eenmaal student![]()
, ik geniet er nog even met volle teugen van :P
HC_DAPNHE_HC zei:speed
26 punten![]()
Met het oog op uw gezondheid drinkt u te veel, al denkt u zelf van niet. In de grafiek kunt u dit zien. Uw alcoholgebruik in een normale week (onderste balk) ligt boven de maximale hoeveelheid die u zonder risico voor uw gezondheid kunt drinken (bovenste balk). Ook ziet u dat u meer drinkt dan andere mannen van uw leeftijd (middelste balk). Uw alcoholgebruik kan uw gezondheid dus wel schaden.
U bent niet van plan te minderen. Door iets minder te drinken zou u echter blijvende schade aan gezondheid en andere problemen kunnen voorkomen. Wat zijn de voordelen van uw alcoholgebruik en wegen die echt op tegen de nadelen? Maak het volgende deel van de test om hier voor uzelf meer inzicht in te krijgen.
Je moet je alleen niet vergelijken, maar kijken naar je eigen gebruik. Het is de bedoeling dat ze je confronteren met je gebruik, en niet dat je bij anderen gaat kijken hoeveel de ander gebruikt. :PEl_V zei:xtc 4
wiet 3 (blow ook niet veel dus vandaar)
alcohol:
Met het oog op uw gezondheid drinkt u te veel, al denkt u zelf van niet. In de grafiek kunt u dit zien. Uw alcoholgebruik in een normale week (onderste balk) ligt boven de maximale hoeveelheid die u zonder risico voor uw gezondheid kunt drinken (bovenste balk). Ook ziet u dat u meer drinkt dan andere mannen van uw leeftijd (middelste balk). Uw alcoholgebruik kan uw gezondheid dus wel schaden.
U bent niet van plan te minderen. Door iets minder te drinken zou u echter blijvende schade aan gezondheid en andere problemen kunnen voorkomen. Wat zijn de voordelen van uw alcoholgebruik en wegen die echt op tegen de nadelen? Maak het volgende deel van de test om hier voor uzelf meer inzicht in te krijgen.
ach ik ben student!
zo voel ik me nog best oke eigenlijk als ik naar jullie scores kijk