hoi allemaal,
kben dus nieuw hier, en voor ik mijn vraag stel even wat nutteloze informatie over mezelf, als het je niet interesseert mag je van mij onmiddelijk door naar mijn vraag
. Ik ben een Belgman 22jr, ik gebruik alleen speed, jammer genoeg bijna alle weekends maar ik probeer er wel controle op te houden en doe mijn uiterste best om af en toe een paar weekends over te slaan en zeker niet in de week te gebruiken. Ookal heb ik zo van die zwakke momenten dat ik niet moet werken en om 7uur donderdag ochtend een account aan te maken en de mensen wat te vervelen. Maargoed had vorig weekend al niet gebruikt, doe ik vanavond nog maar door en dan het weekend weer niks.
OK dus eindelijk aangekomen bij mijn vraag
Waarom laten de Nederlandse test centra geen belgen niet meer toe?
Wat is er met hun gastvrijheid gebeurt? ( Niet dat al onze buurtjes niet gastvrij zijn, kheb het alleen over de inleverpunten, voor er verkeerde conclusies genomen worden
). EH weet niet of die zin klopt
Maargoed
eventjes verduidelijken; vroeger als ik naar een testcentrum ( inleverpunt in maastricht) moest ik gewoon zeggen dat ik mijn speed in nederland had gekocht en ookal wisten ze misschien dat het niet waar was toch gaven ze om mijn veiligheid en stuurden ze het op naar het lab + kreeg ik ong 1-2 weken later een telefoontje en een e-mail met mijn resultaten.
Maar nu, nu mijn speed eig echt van nederland komt wijzen ze me ,zodra ze me belgenstem horen gewoon de deur
Ik heb al een paar keer een vriend van me dat in nederland woont moetten laten gaan, maar aangezien hij nu probeert te stoppen wil ik hem niet in de verleiding brengen met altijd een sample van mij heen en weer te laten lopen.
Weet er hier misschien iemand hoe ik dit kan oplossen? Misschien iemand met hetzelfde probleem? Of gewoon iemand? Ik ben een vreselijke schijtluis en durf echt niet zonder testen, ookal heb ik vertouwen in mijn vertrouwensman.
En sorry voor mijn ongelooflijk lange 1e post, kan hetzelf niet geloven hoelang ik erover heb gedaan voor 1vraagje.
Het blijft maar komen. STOP nu is het genoeg
help plz iemand?
grtzz
kben dus nieuw hier, en voor ik mijn vraag stel even wat nutteloze informatie over mezelf, als het je niet interesseert mag je van mij onmiddelijk door naar mijn vraag
OK dus eindelijk aangekomen bij mijn vraag
Waarom laten de Nederlandse test centra geen belgen niet meer toe?
Wat is er met hun gastvrijheid gebeurt? ( Niet dat al onze buurtjes niet gastvrij zijn, kheb het alleen over de inleverpunten, voor er verkeerde conclusies genomen worden
Maargoed
Maar nu, nu mijn speed eig echt van nederland komt wijzen ze me ,zodra ze me belgenstem horen gewoon de deur
Ik heb al een paar keer een vriend van me dat in nederland woont moetten laten gaan, maar aangezien hij nu probeert te stoppen wil ik hem niet in de verleiding brengen met altijd een sample van mij heen en weer te laten lopen.
Weet er hier misschien iemand hoe ik dit kan oplossen? Misschien iemand met hetzelfde probleem? Of gewoon iemand? Ik ben een vreselijke schijtluis en durf echt niet zonder testen, ookal heb ik vertouwen in mijn vertrouwensman.
En sorry voor mijn ongelooflijk lange 1e post, kan hetzelf niet geloven hoelang ik erover heb gedaan voor 1vraagje.
Het blijft maar komen. STOP nu is het genoeg
help plz iemand?
grtzz