Test uitslag roze hartjes

Delirium

Badass junkie
Oké, beetje jammere uitslag. Hoewel de ervaringen met mcpp van jou en je vrienden toch niet echt onaangenaam klinken. Wel grappige hallucinaties juist :mrgreen:

Prinz

Experimenterende gebruiker
Dit zal vast wel matchen, maar het ene hartje is het andere hartje niet natuurlijk. Ik heb er zoveel gehad, waren allemaal prima, geen zooi erbij.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
mccp .... tsja nu weet je het zeker he ....

Fijn dit soort uitslagen, in mijn ogwen hoe slechter de utislag hoe blijer we moeten zijn. Je dealer is een mccp dealer yakkie.

:mrgreen:

Endymion

Experimenterende gebruiker
Inderdaad nu weet ik het zeker. Diegene die dat verkoopt is een smerige oplichter.

Delerium: Hallucinaties kunnen leuk zijn maar niet als je er strontmisselijk bij bent en je ellendig voelt. Helemaal niet als je het niet had verwacht. Moet je nagaan als je op een drukke house party bent en je neemt dit omdat je denkt dat je mdma neemt.

Verder merkte ik er zelf niet veel van, voelde me er hooguit een beetje stoned van.

Eckster: ik denk dat het moeilijk te doseren is. De een merkt met 4 van deze pillen op nog niet veel, waaronder ikzelf, en de ander staat zwaar te flippen van 1tje.

Prinz: Ik begrijp je opmerking eigenlijk niet. Het zal wel matchen? Wat bedoel je daarmee? Uiteraard is het ene roze hartje de ander niet.

Bovenaan