Testcentrum Arnhem

Anunnaki

Wijs gebruiker
Is iemand hier wel eens geweest?

Ik vraag me eigenlijk af of ik nou een afspraak van te voren moet maken of niet want ik vind overal verschillende info.
Of kan ik daar gewoon naar binnen lopen wanneer ze open zijn?

Dirkdirk

DF-koning
Jaa dat had ik ook al gezien, maar hoef dus geen afspraak te maken van te voren?
In Nijmegen, ongeveer 15 kilometer van Arnhem gelegen, is er alleen donderdag van 17:00 tot 18:00 mogelijkheid tot testen, dus je zou daar heen kunnen gaan.

Je zou even kunnen bellen met iriszorg in Arnhem en vragen wat de openingstijden zijn buiten de festivalperiode (4 mei - 30 november) of binnen de festivalperiode gaan en dan zorgen dat je RUIMSCHOOTS vantevoren aanwezig bent, liefst een uur vantevoren. Dan moet je toch wel aan de beurt komen lijkt me zo. Zo groot is Arnhem nou ook weer niet. Het is geen Amsterdam.

Anunnaki

Wijs gebruiker
In Nijmegen, ongeveer 15 kilometer van Arnhem gelegen, is er alleen donderdag van 17:00 tot 18:00 mogelijkheid tot testen, dus je zou daar heen kunnen gaan.

Je zou even kunnen bellen met iriszorg in Arnhem en vragen wat de openingstijden zijn buiten de festivalperiode (4 mei - 30 november) of binnen de festivalperiode gaan en dan zorgen dat je RUIMSCHOOTS vantevoren aanwezig bent, liefst een uur vantevoren. Dan moet je toch wel aan de beurt komen lijkt me zo. Zo groot is Arnhem nou ook weer niet. Het is geen Amsterdam.
Klopt, in Arnhem zijn de openingstijden ongeveer hetzelfde maar ik kom daar verder ook nooit dus wil niet voor niks komen zeg maar😜

Bel maar gewoon ff heen.

Bovenaan