Testen Drugs

J0rrit

Badass junkie
Het testen van drugs lijkt de enige oplossing om er zeker van te zijn dat je gebruikt was je denkt dat je gebruikt, en in welke hoeveelheden ivm de puurheid!

Maar eigenlijk kun je nooit zeker weten wat je gebruikt. Als je een pil laat testen van een batch laat je in principe alleen die pil testen, misschien zit in de rest ( ook al zien ze er precies hetzelfde uit ) wél mcpp of speed of weet ik veel wat voor een rotzooi! Hetzelfde geldt voor postzegels met lsd erop; als je eentje laat testen kan de rest net zo goed vol zitten met DOB of whatever.

Wat is dus nu de beste manier om zeker te weten dat je weet wat je neemt. De enige manier lijkt mij dan om als je pil getest is dan diezelfde nog te nemen, maar dat kan niet, dus eigenlijk weet je nooit helemaal zeker wat je neemt !

azgaza

Badass junkie
Bij zegels is er een stuk meer garantie gezien ze wel aan het zelfde vel vast zitten, de kans dat een producent op het zelfde moment twee chemisch volledig ongerelateerde drugs maakt en zeop het zelfde vel legt zou nergens op slaan.
Bij pillen heb ik wel eens aan dat risico gedacht, daar voor geld het denk ik een stuk meer.

Oom Klaas

Badass junkie
Van iedere pil die je hebt een stukje afbreken en laten testen :P
Anders kan je er inderdaad bijna nooit zeker van zijn...

Wacky

Badass junkie
helemaal zekerheid bestaat niet, maar als je nu 100 trips/pillen koopt, er een x aantal laat testen en indien die allemaal een goede uitslag geven gebruik je de rest.

Duik maar even in de statistiek om te bepalen hoe groot x moet zijn om de statistische zekerheid te bereiken die jij wil :)

J0rrit

Badass junkie
azgaza zei:
Bij zegels is er een stuk meer garantie gezien ze wel aan het zelfde vel vast zitten, de kans dat een producent op het zelfde moment twee chemisch volledig ongerelateerde drugs maakt en zeop het zelfde vel legt zou nergens op slaan.
Bij pillen heb ik wel eens aan dat risico gedacht, daar voor geld het denk ik een stuk meer.

Kan toch dat hij zowel LSD als DOB produceert, en die 2 over het vbel verdeelt, voor wat voor een reden dan ook!

azgaza

Badass junkie
DarkScope zei:
azgaza zei:

Kan toch dat hij zowel LSD als DOB produceert, en die 2 over het vbel verdeelt, voor wat voor een reden dan ook!

Het is mogelijk, maar die kans is onzettend klein, bovendien zouden er misschien wel kleine restjes op het vloetje ernaast vloeien, gezien ik heb gemerkt dat kwart zegels, mits ze sterk genoege zegels zijn óók prima werken en dus niet alleen het midden van je zegeltje werkt, dus dan zou in de testuitslag best een nestje van een van de twee op de andere blotter moeten verschijnen.

J0rrit

Badass junkie
azgaza zei:
DarkScope zei:
azgaza zei:

Het is mogelijk, maar die kans is onzettend klein, bovendien zouden er misschien wel kleine restjes op het vloetje ernaast vloeien, gezien ik heb gemerkt dat kwart zegels, mits ze sterk genoege zegels zijn óók prima werken en dus niet alleen het midden van je zegeltje werkt, dus dan zou in de testuitslag best een nestje van een van de twee op de andere blotter moeten verschijnen.

Idd, maar het zou kunnen dat hij de lsd zo verdeelt dat doie maar op de helft van de trips komt, en dan niet tot het uiteinde van de buitenste trips, dit ook met de andere helft doet met DOB!

Bovenaan