testen ghb testcentrum

snellah

Experimenterende gebruiker
Is het waar dat ze in testcentras bv in maastricht het Goedje van een belg weigeren te testen ???

tnx

3970

Wijs gebruiker
snellah zei:
Is het waar dat ze in testcentras bv in maastricht het Goedje van een belg weigeren te testen ???

tnx

Mij is verteld (in Eindhoven) dat ze alleen voor Nederlanders mogen testen......

snellah

ja je had het me al eens gezegd hé maar als ik bij de info kjk bij testcentra staat er nix van bij de voorwaarden ...

daarom bern ik nog antwoorden van andere mensen aant probere te krijgen via hier

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Als ze je weigeren gewoon voor de deur uit protest een paar slokken nemen en vervolgens O.D.end half-stuiptrekkend en projectielbrakend naar de medewerker in kwestie strompelen en met een verwijtend vingertje geheven "DIT IS UW SCHULD!" schreeuwen :smoke: jeahh ik zie het voor me

azerty1987

Belezen gebruiker
het testen bij kentron is volledig anoniem en gebeurd normaal gesproken alleen voor inwoners van nederland is mij vertelt door een medewerken.

maar vaak kijken ze het wel door de vingers.. omdat ze weten wat er belangrijker is..

snellah

ha dutch dus anoniem en inwoner van nederland ( dus je moetniet de nederlandse nationaliteit hebben) maarja kga dees week eens in maastricht kijke ....

Weet iemand wanner die open is ...

snellah

manne kijk ik heb zelf een klein experimentje gedaan om ongeveer teweten te komen hoeveel % opgeloste stof in mijn ghb-oplossing zit

Kijk ik heb 6ml met een dicht heid van 1.31g/ml laten uitkoken dit heb ik gedaan tot ik zag dat het zout zelf lichtjes begon aantebranden (lichtjes dus niet verbrandt hé)
Dus veronderstelde dat er dan praktisch al het water uit was.Het staal voor het uit koken woog 7.82g na het koken woog het nof 4.3g.

Nu kan ik hier toch ongeveer uit afleiden (want stolde praktisch dadelijk na het smeltpunt van ghb tot een harde blok zout) (op120°c) zelf met een fout van late we zegge 0.3 0.4 g (aan andere bestanddelen)(h20+ nevenproducten) dat ik toch wel een ghb oplossing heb van rond de 50procent.

Zoals ik al een paar keer zei ph ligt tussen 7 en 6 is een dikke vloeistof stroperig maar niet echt stroop( als je er me schud de bellen bewegen zeer traag kleintjes zelfs niet)de geur is neutraal geworden na uit koken en aanlengen (eerst lichtjes chemisch)

Maar zou toch 1l moeten gehad hebben mits ik 500ml gbl h20 en250 naoh heb gebruikt .
tnx

snellah

Ketaboy zei:
Als ze je weigeren gewoon voor de deur uit protest een paar slokken nemen en vervolgens O.D.end half-stuiptrekkend en projectielbrakend naar de medewerker in kwestie strompelen en met een verwijtend vingertje geheven "DIT IS UW SCHULD!" schreeuwen :smoke: jeahh ik zie het voor me

:wink:

snellah

ze hebben het dan toch gedaan ......

de uitslag was 59% ghb . :)

nu kristaliseert hij bij 5graden al volledig uit ...... telkens opwarmen .... als ik hem uit de frigo hall ... pfffff extra werk is we'l klote maar toch kheb het er wel voor over .... :rock:

3970

Wijs gebruiker
Het zal voorlopig wel één van de laatste GHB-testuitslagen zijn geweest; ik heb te horen gekregen dat de testcentra voorlopig géén GHB meer zullen testen....vanwege de XTC/Speed drukte aldaar.

pandalicious

snellah zei:
ze hebben het dan toch gedaan ......

de uitslag was 59% ghb . :)

dan was hij voor het uitkoken wss ook al goed in concentratie had nooit die zeverkes van die neppakkers mogen geloven ........

nu kristaliseert hij bij 5graden al volledig uit ...... telkens opwarmen .... als ik hem uit de frigo hall ... pfffff extra werk is we'l klote maar toch kheb het er wel voor over .... :rock:

je kunt er ook water bijdoen tot het allemaal oplost :grin:

snellah

yo ik heb eerst dus de ghb gemaakt door gewoon de gbl lichtjes optewarmen en u naoh olossing er mondjes mate bijte voegen. hij werd warm tot 120graden....

maar luister wel ik heb hem daarna volledig terug uitgekookt omdat ik toch wel nog een chemisch geurtje had en het effect een beetje te opgefokt was naar mijn zin en ook door klacht van kamaraad ....

nu volledig uitgekookt(tot 130 graden ) en terug aangelengd (op een temperatuur van 40graden)

en dan terug laten afkoelen ph was 6.4 en was na het uikoken ook 6.7 bij eentemperatuur van 20 graden was hij heel lichtjes geel en imens stroperig bellen beweegden niet of amper en normaal als ik de g opslaagde in de dievries werd hij nooit volledig uitgekristaliseerd maar nu dus wel had eens getest op welke temperatuur en bleek bij 5 a 4 greden volledig uit te kristalliseren.... heb hem nu 2 maandne want ben nu niet ook de grootste pakker en is nog volledig in takt soms moet ik maar een dikke mes punt pakken van mijn ijsje en ben al lekker leip (ik weeg zo een 65 kg)

dus is niet meteen de methode maar gewoon door het uitkoken en terug aanlengen op iets hogere temperatuur dat ik zoveel heb opgelost gekregen en dat i zo zuiver is .

hopelijk heb je er iets aan grtz ( gbl was van groningen en naoh uit het kruidvat ).... :rock: spijtig dat ik hier net lees dat er geen ghb meer getest word heb wel nog zo een half litertje maar vond het toch leuk te weten en vond het veel veiliger op deze manier

GRTz SNELLAh :mrgreen:

Bovenaan