Testrun 2cb, wat vind ik er nou van?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het is niet tripraport waardig dus alleen een kort verslagje.

M en ik. Donderdag avond thuis.

19.00.
We nemen ieder de helft van de 19mg die ik had opgelost in wodka. Dus ieder heeft +/- 9,5 mg 2cb op. Al zal het door de niet echte precieze methode van doseren ook 9 of 10 mg kunnen zijn.

Na inname hetzelfde soort zenuwachtige gevoel als met xtc. De "van te voren stress zenuwen". Gezonde spanning kun je het ook noemen.

19.35
iets last van maag maar niet vervelend echt.

20.15
Een ietsepietsje vaag xtc gevoel, net zoals voor hij inslaat. Maar bijna niet noemenswaardig. Een soort lichte headbuzz. Verder niets. En ik krijg het een beetje koud, geen idee of dat door 2cb komt. Ook ben ik lichtelijk misselijk maar M niet zegt ie.

20.30
Klein beetje hoofdpijn. Ik voel me iets "licht". Een soort heel vaag zweverig maar echt maar een beetje. Klein beetje misselijk nog maar dat is weg te denken/sturen.

20.40
We worden wat lollig. Ik heb het lekker behaaglijk warm!
En ik zag in ene in de hoek een soort rode lichtvlek. Zoals zo een stip op een ouderwetse dansvloer. Nu niet meer.
Ik vind de gevoelens wel golvend. Het komt en gaat. En als het komt is het nog steeds heel licht xtc gevoel maar wel nu ook een soort raar iets met mijn handen als ik typ. Ik heb wat moeite met ze in de juiste richting te bewegen. Al lukt het typen toch gewoon normaal.

21.00
En het is een beetje alsof mijn hoofd op de zee is. Zo wiegend maar dat is niet echt maar zo voelt het. We glimlachen wel steeds merken we!
Kleuren zijn iets feller en vooral blauw. Als ik mijn ogen dicht doe merk en voel ik niets. De headbuzz is wel echt aanwezig. Meer als dit zal het denk ik niet worden na ruim 2 uren.

23.15
Het is nu ruim 4 uren geleden en we merken eigen er niets meer van. Dus ik steek een jointje op. Ik was al van plan om na de "trip" een jointje te roken. Hij smaakt wel lekker.
Dat jointje wakkert het weer een beetje aan maar de misselijkheid komt ook terug.
Eerlijk gezegd moet ik het even in laten werken wat ik er nou echt van vind. Of ik het wel echt heel lekker vond/vind.
Het kan aan de dosering liggen of aan het feit dat ik nog nooit zoiets gevoeld heb. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn 1e indruk/gedachte over 2cb minder positief is als ik had gehoopt. Niet anders dan ik verwachtte omdat ik niet wist wat ik moest verwachten. Geen echte tegenvaller hoor, zeker niet. Maar ik weet het eigenlijk niet goed wat ik er van moet vinden.
Visuals heb ik helemaal niet gehad, dat is wel jammer maar te verwachten met maar 9,5mg.

Slapen ging goed al was ik wel rete vroeg wakker en maar 5 a 6 uren geslapen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgende keer gewoon het dubbele nemen, met zo'n dosering krijg je een net niet ervaring en dat kan ook irritant zijn.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Psychedelibee zei:
Volgende keer gewoon het dubbele nemen, met zo'n dosering krijg je een net niet ervaring en dat kan ook irritant zijn.

Dat zou het best kunnen zijn maar wilde voorzichtig zijn. Misschien te voorzichtig geweest. Volgende x beter idd!
Alleen was de misselijkheid toch wel af en aan aanwezig de hele tijd. Niet vreselijk storend maar wel aanwezig. Word dat niet erger met een hogere dosering?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:

Inderdaad dit dus. De volgende keer zou je best voor 18 a 20 mg gaan. De juiste dosis is kapotlachen en visueel wel leuk hoor.

De Bodyload verdwijnt bij mij meestal na een half/klein uur maar zoals je aan geeft kan die ook soms licht blijven hangen met ups en downs. Denk dat de sterkste bodyload boven de 30mg lag. Vooral zorgen dat je maaltijd vooraf goed verteerd is. Hoe voller de maag hoe sterker de bodyload merk ik uit mijn ervaringen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Psychedelibee zei:

Dat zou het best kunnen zijn maar wilde voorzichtig zijn. Misschien te voorzichtig geweest. Volgende x beter idd!
Alleen was de misselijkheid toch wel af en aan aanwezig de hele tijd. Niet vreselijk storend maar wel aanwezig. Word dat niet erger met een hogere dosering?
Voorzichtig beginnen is goed hoor, ik bedoelde ook gewoon volgende keer beter.

De bodyload neemt wel toe met de dosering is mijn ervaring. Ik vind de bodyload van 2C-B persoonlijk altijd zwaar maar toch ook aangenaam gek genoeg. Zelfs met 40mg kon ik er nog van genieten, ondanks dat ik alleen maar lang uit op de bank kon liggen. Zorgen dat je een lichte maaltijd van tevoren eet die goed verteerd is helpt wel tegen de misselijkheid zoals Tekzor ook zegt.

Maar het kan uiteindelijk zijn dat voor jou de bodyload te vervelend blijkt bij 2C-B, er zijn wel meer mensen die het om die reden niet meer gebruiken. Tegelijk wordt het wellicht ook minder storend als de leuke effecten ook meer aanwezig zijn.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik zelf heb alleen een bodyload bij de come-up. Daarna altijd wel bovengemiddeld veel energie (als je nuchter al gemiddeld ziet). Je zou ook eens kunnen proberen om buiten wat te gaan wandelen. Vind ikzelf altijd erg leuk om te doen, echt alsof je op avontuur gaat :grin: .

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Psychedelibee zei:
Dunnetjess33 zei:
Psychedelibee zei:

Voorzichtig beginnen is goed hoor, ik bedoelde ook gewoon volgende keer beter.

De bodyload neemt wel toe met de dosering is mijn ervaring. Ik vind de bodyload van 2C-B persoonlijk altijd zwaar maar toch ook aangenaam gek genoeg. Zelfs met 40mg kon ik er nog van genieten, ondanks dat ik alleen maar lang uit op de bank kon liggen. Zorgen dat je een lichte maaltijd van tevoren eet die goed verteerd is helpt wel tegen de misselijkheid zoals Tekzor ook zegt.

Maar het kan uiteindelijk zijn dat voor jou de bodyload te vervelend blijkt bij 2C-B, er zijn wel meer mensen die het om die reden niet meer gebruiken. Tegelijk wordt het wellicht ook minder storend als de leuke effecten ook meer aanwezig zijn.

Nou ik ben benieuwd hoe het dan met een hogere dosering is. Dat duurt nog even want ik ben van plan dat met mooier weer te doen in de natuur. Met kamperen oid. Ik hoop dat het voor mij niet te overheersend is de bodyload maar dat merk ik dan wel. Thanks.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
kokosmakroon900 zei:
Ik zelf heb alleen een bodyload bij de come-up. Daarna altijd wel bovengemiddeld veel energie (als je nuchter al gemiddeld ziet). Je zou ook eens kunnen proberen om buiten wat te gaan wandelen. Vind ikzelf altijd erg leuk om te doen, echt alsof je op avontuur gaat :grin: .

Als ik echt ga trippen met de hogere dosering is het ook de bedoeling dat in de natuur te doen.

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik vind 2cb thuis juist heel fijn omdat je dan lekker kan liggen en alles in de buurt hebt. Zo maak je je bodyload dragelijk. In een tentje is dat toch minder fijn. Idd volgende keer 2x zo veel nemen! Bij misselijkheid kan thee met verse gember werken

mikoz

Bewuste gebruiker
Helenas zei:
Ik vind 2cb thuis juist heel fijn omdat je dan lekker kan liggen en alles in de buurt hebt. Zo maak je je bodyload dragelijk. In een tentje is dat toch minder fijn. Idd volgende keer 2x zo veel nemen! Bij misselijkheid kan thee met verse gember werken
Bij iemand thuis die buitenaf woont en dan rondje lopen :hearteyes:

de frisse lucht

Snoeischaar

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Eerlijk gezegd moet ik het even in laten werken wat ik er nou echt van vind. Of ik het wel echt heel lekker vond/vind. Het kan aan de dosering liggen of aan het feit dat ik nog nooit zoiets gevoeld heb. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn 1e indruk/gedachte over 2cb minder positief is als ik had gehoopt.

Mijn eerste keer 2C-B was 10mg (in de club). Ik leek er wel wat meer van te voelen dan jij, maar ik had precies dat zelfde twijfelgevoel erover. Mijn 2e keer had ik zo'n 16-18mg gedaan in de club en dat vond ik fantastisch. Inmiddels is het een favoriet van mij.

Met andere woorden.. geef 2C-B nog een kans. 18-20mg lijkt me prima.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
De meeste nieuwere psychoactieve stoffen zijn oorspronkelijk bedoeld als voeding voor planten en/of om je badwater van een lekker geurtje te voorzien :grin:

autysd

Bewuste gebruiker
Tommie_K zei:
De meeste nieuwere psychoactieve stoffen zijn oorspronkelijk bedoeld als voeding voor planten en/of om je badwater van een lekker geurtje te voorzien :grin:

ik wil er een paar proberen, nu op zoek naar de plantenwinkel of parfumerie :stoned:

Bovenaan