Testuitslagen Coke

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry123

Bewuste gebruiker
Haha was er niet :P. Heb het vorige bericht beetje in de war geschreven sorry :P.

Maar het was wel goede dat weet ik wel :P

Pieter210

Bewuste gebruiker
dupont zei:
Uiterlijk: poeder, heel licht gelig / beige
Geur: zure cokelucht, met een zweempje zeep
Verkocht als: onversneden
Getest op: 40% coke, 20% fenacetine, 10% levamisol, 10% procaine
Wat een k..zooi :rock:

Pieter210

Bewuste gebruiker
Exort zei:
dupont zei:
Exort, ik snap nu wat je bedoelt :) Jouw dealer krijgt spul dat al versneden is en laat het niet testen voordat 'ie er zelf weer mee aan de slag gaat...

De meeste coke komt versneden ergens aan in Europa, ik weet niet wat hij er zelf mee doet, maar in t land waar hij woont waar ik t vandaan heb, heb je geen testservice.
Kom je toevallig ook uit Groningen?

-YOKI-

Newbie
Wit helder poeder, met kleine brokjes, ruikt wel zoetig, smaakt bitter en is wel pittig in de neus, maar je krijgt van meer als 0,5gr snuiven dikke verstopte neus.

Hoop gauw weer goed 70 a 80% flakes of colombian disco shit te vinden anders hoef het van mij ook niet meer......

-YOKI-

Newbie
Uitslagen van 3 jaar terug waren een keer;

74% cocaine zonder verder psycho actieve stoffen.
68% cocaine met 20% cafeine
76% cocaine met 11% cafeine

Haalde toen wel 10g blok, maar losse verkoop was niet veel minder met wat extra edelweiss

_shikantaza

Badass junkie
-YOKI- zei:
Uitslagen van 3 jaar terug waren een keer;

74% cocaine zonder verder psycho actieve stoffen.
68% cocaine met 20% cafeine
76% cocaine met 11% cafeine

Haalde toen wel 10g blok, maar losse verkoop was niet veel minder met wat extra edelweiss

Dat zijn de betere, vooral de 74% vind ik vanwege de inactieve cuts. Nou ben ik niet zo'n ervaren coke user maar cafeine heeft er bij mij nog nooit ingezeten volgens de testservice. Kun je 't merken als er caf inzit?

_shikantaza

Badass junkie
71% is erg netjes. Geen andere zaken erin?

Ik heb net weer wat weggebracht... het zuurtestje dat ze altijd doen kleurde aardig oranje, het zal mij benieuwen maar als er amfetamine in zit wordt het tijd voor een andere leverancier.

harry123

Bewuste gebruiker
Woep woep 73% 6% caf

Ben er blij mee gelijk paar gram ingeslagen :) nu hopen dat ik er vanaf kan blijven :P

_shikantaza

Badass junkie
Uitslag is weer eens binnen. Ondanks de oranje kleurende zuurtest een prima resultaat. Had ik hier maar meer van gekocht dan 2 sealtjes.

67% coke
6% levamisol

Uiterlijk was brokjes, behoorlijk hard en spierwit. Er zaten wat doorzichtige kristallen in. Geur was vrij sterk benzine achtig.

_shikantaza

Badass junkie
Een aankoop van XXX, verkocht als zijnde onversneden...

66% coke
15% levamisol

Uiterlijk is spierwit poeder, lekkere cokegeur, vertraagd verdovend effect. Moet nog even nadenken of ik dit wel wil gebruiken.

Lion1973

Belezen gebruiker
dat missen we toch in België..langs de andere kant, als die testen dan bekend worden, dan raken ze hun coke aan de straatstenen niet meer kwijt. :grin:

_shikantaza

Badass junkie
Lion1973 zei:
dat missen we toch in België..

Niet helemaal waar, het kan niet op zo veel plekken als in Nederland (ons land is op sommige punten zo gek nog niet :wink:) maar in Brussel is er een testservice op vrijdagavond bij Modus Vivendi, rue Van Artevelde 130.

http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?rubrique42

"Nous rappelons la possibilité pour les consommateurs de venir faire tester leurs produits chez Modus Fiesta (tous les vendredis de 18h à 21h)."

Nou kan ik best wel redelijk Frans lezen / verstaan (en met een beetje geduld van de luisteraar ook wel praten) maar niet perfect. Dit is wat ik begrijp dat men doet:

- zuurtest (identificatie adhv de kleur van de reagent, direct resultaat maar niet nauwkeurig)
- analyse van de samenstelling van de drug dmv gaschromotografie
- analyse van de samenstelling van de drugs dmv dunnelaagchromatografie

Klinkt mij wel professioneel in de oren eerlijk gezegd. Resultaten zijn in tegenstelling tot bij de Nederlandse testcentra alleen in levende lijve op te halen.

Waar wacht je nog op? :)

Lion1973

Belezen gebruiker
op vrijdagavond naar Brussel rijden om c te testen? nee dank u :)
dan wacht ik wel tot ze in Antwerpen dit doen.

toch bedankt voor dit weetje, dacht dat het hier onbestaande was. :wink:

_shikantaza

Badass junkie
67% coke / 14% levamisol.

Andere leverancier dan de voorgaande keren, toch ongeveer dezelfde kwaliteit.
Deze coke was erg klonterig en gelig, helemaal anders dan de vorige sample.

Levamisol wordt wel erg populair lijkt het. Geen al te fijne ontwikkeling voor
de cokegebruiker.

Lion1973

Belezen gebruiker
dupont zei:
67% coke / 14% levamisol.

Andere leverancier dan de voorgaande keren, toch ongeveer dezelfde kwaliteit.
Deze coke was erg klonterig en gelig, helemaal anders dan de vorige sample.

Levamisol wordt wel erg populair lijkt het. Geen al te fijne ontwikkeling voor
de cokegebruiker.

net een oud artikel op de site van het ad gelezen, dat is idd 'gene kak', zoals ze bij ons zeggen. :confused:

http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/arti ... ookiecheck

harry123

Bewuste gebruiker
Woooow ik heb nu coke pohhh dat gevoel heb ik zelden gehad...
Heb gelijk 5 gram ingeslagen en hiermee wilmik maandag langs het tc dit moet sowieso 70++% zijn miss wel 80+.. Wow

Lion1973

Belezen gebruiker
harry123 zei:
Woooow ik heb nu coke pohhh dat gevoel heb ik zelden gehad...
Heb gelijk 5 gram ingeslagen en hiermee wilmik maandag langs het tc dit moet sowieso 70++% zijn miss wel 80+.. Wow

wat ik me afvraag, en ook met xtc...hoe lang blijft het goed en hoe het best bewaren? als ik vroeger 5gr goede coke had, tja, dan moesten die zo snel mogelijk op. :mrgreen:

Lion1973

Belezen gebruiker
Vandaag nog eens gevonden. niet via een maat van mij die zo'n home delivery belt, waar ik de laatste keer bestelde. Ik heb men stoute schoenen aangetrokken en ben zelf op zoek gegaan. :smoke:

Omdat ik vanavond niet nog naar Breda ofzo wil rijden om te testen (en dan nog moet wachten), hier een klein verslagje van wat er in het zakje stak. :)

Niet echt blinkend, eerder dof, de overbekende geur, plakt wat aan het mes, als ik het tussen men vingers wrijf lost het op en wordt het wat olieachtig. Als ik het op men tong leg dan verdooft het wat, maar niet overdreven, net goed. Als ik een brokje plat druk wordt het zacht, niks harde stukken.

Eerst wat eten en binnen een paar uurtjes eens testen via de neus, iets anders wil/doe ik niet meer.

Lion1973

Belezen gebruiker
dupont zei:
Lion1973 zei:
dat missen we toch in België..

Niet helemaal waar, het kan niet op zo veel plekken als in Nederland (ons land is op sommige punten zo gek nog niet :wink:) maar in Brussel is er een testservice op vrijdagavond bij Modus Vivendi, rue Van Artevelde 130.

http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?rubrique42

"Nous rappelons la possibilité pour les consommateurs de venir faire tester leurs produits chez Modus Fiesta (tous les vendredis de 18h à 21h)."

Nou kan ik best wel redelijk Frans lezen / verstaan (en met een beetje geduld van de luisteraar ook wel praten) maar niet perfect. Dit is wat ik begrijp dat men doet:

- zuurtest (identificatie adhv de kleur van de reagent, direct resultaat maar niet nauwkeurig)
- analyse van de samenstelling van de drug dmv gaschromotografie
- analyse van de samenstelling van de drugs dmv dunnelaagchromatografie

Klinkt mij wel professioneel in de oren eerlijk gezegd. Resultaten zijn in tegenstelling tot bij de Nederlandse testcentra alleen in levende lijve op te halen.

Waar wacht je nog op? :)

awel, ik heb ene mail gestuurd, maar ze reageren niet. vorige zondag, en we zijn vandaag donderdag. zijn die daar high of wat? :mrgreen:

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
De 80% coke die ik verleden maand had was "maagdelijk wit", en rook zeer aangenaam. En dan kom ik bij zoiets:

Minder dan 65-70% komt niet meer in m'n lijf.

_shikantaza

Badass junkie
Meest recente uitslag 68% coke, geen actieve versnijdingsmiddelen. Eindelijk weer eens zonder levamisol. Er zaten vrij harde brokjes in het zakje, geur was zoals gewend maar nam al naar gelang het langer lag steeds meer af (ja ik kan het rustig een paar weken bewaren :tongueout:).

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
dupont zei:
Meest recente uitslag 68% coke, geen actieve versnijdingsmiddelen. Eindelijk weer eens zonder levamisol. Er zaten vrij harde brokjes in het zakje, geur was zoals gewend maar nam al naar gelang het langer lag steeds meer af (ja ik kan het rustig een paar weken bewaren :tongueout:).

Geweldig, toch? :wave:

_shikantaza

Badass junkie
Probeerenleer zei:
dupont zei:

Geweldig, toch? :wave:

Goed genoeg voor mij :wink:

Lion1973

Belezen gebruiker
ben naar brussel geweest, binnenkort de uitslag, ben benieuwd. :)
filles en geen parkeerplaats, you gotta love Brussels :(

Chica42

Belezen gebruiker
Meestal als ik bij een "nieuwe kennis" haal dan zijn de eerste t/m de 5 keer goed, top zelfs, en dan krijg je opeens bagger!!
Elke keer weer!

Lion1973

Belezen gebruiker
"laat je coke testen in Brussel"...

jaja, wat een kutsysteem. hoelang heb ik die coke ondertussen al, een maand? daar zou ik dan moeten afblijven tot de uitslag gekend is? :wave:

een vzw met subsidies van de Waalse gemeenschap...je moet de organisatie via facebook contacteren voor je uitslag, maar als ze niet reageren?
amateurs, only in Belgium. :confused:

_shikantaza

Badass junkie
Je lijkt wel een echte hollander, lekker klagen over gratis diensten :wink: Geef ze een kans om iets op te bouwen zou ik zeggen.

Lion1973 zei:
"laat je coke testen in Brussel"...

jaja, wat een kutsysteem. hoelang heb ik die coke ondertussen al, een maand? daar zou ik dan moeten afblijven tot de uitslag gekend is? :wave:

een vzw met subsidies van de Waalse gemeenschap...je moet de organisatie via facebook contacteren voor je uitslag, maar als ze niet reageren?
amateurs, only in Belgium. :confused:

Mijn meest recente uitslag: 74% coke, 2% levamisol.

Lion1973

Belezen gebruiker
lol, ik heb teveel bij onze noorderburen gezeten. :)

je hebt gelijk, ik heb ondertussen contact met hen gehad, maar ik moet terug naar Brussel omdat ze niets zeggen via telefoon, email of internet.

ik vergeet altijd dat hoe zuidelijker je gaat, het tempo wat trager gaat. :grin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan