Teveel gepakt

benzzzy

Badass junkie
Ik heb gister mijn 3e keer xtc gedaan het liep helemaal verkeerd af ik nam 750mg en dacht dat ik dood ging ik stond te klappertanden stuiptrekkingen over heel mijn lijf en kon amper bewegen je bent je bewust dat het niet goed gaat maar kunt nix
Hebben mijn organen schade opgelopen

Bobsacamano

Badass junkie
Wees blij dat je er nog bent. Het is een veel te hoge dosis. Het had ook veel erger kunnen aflopen. Hopelijk zie je het als een les. Waarschijnlijk heb je niet echt schade opgelopen maar zeker weet je het niet. Maar ik acht de kans klein.

Hou voorlopig een pauze minimaal 3 maanden liever 6 maanden.

Benzoboss zei:
Ik heb gister mijn 3e keer xtc gedaan het liep helemaal verkeerd af ik nam 750mg en dacht dat ik dood ging ik stond te klappertanden stuiptrekkingen over heel mijn lijf en kon amper bewegen je bent je bewust dat het niet goed gaat maar kunt nix
Hebben mijn organen schade opgelopen

Skirre

Bewuste gebruiker
De schade aan je organen zal wel meevallen maar als je dit vaker doet gaan voornamelijk je hersenen het niet zo leuk vinden. Het probleem is vooral dat je na deze ervaring een dosis van 250 mg als prettig kan ervarn (correct me if im wrong) en dit is nogsteeds meer dan de richtlijnen voor verantwoord gebruik. Neem in het vervolg niet meer mee dan je op de avond wil gebruiken, zo voorkom je dat je dit soort doseringen naar binnen werkt.

Neem een pauze van 5 of 6 maanden van alles dat op de serotoninereceptoren werkt en pak de volgende keer na xtc de 3 maanden pauze. Later kun je er spijt van keijgen als je dat nu niet doet.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als ik je berichten terug lees, ben je sowieso van de hogere doseringen en neem je het veel te kort achter elkaar. 3 weken geleden (als ik je berichten goed lees), toen ook 250 mg. En nog geen week geleden 375 mg gesnoven. Dus 1375 mg binnen 3 weken. Dat is ook al behoorlijk veel. Lees je goed in over de "regels". Voorlopig de komende 3 maanden minimaal niets pakken denk ik dan maar. Liever nog langer wachten. Als je dit voortzet kun je in de toekomst wel schade aan hersenen en andere organen verwachten. En hoe is na je xtc je etentje met je vriendin gegaan?

benzzzy

Badass junkie
Dunnetjess33 zei:
Als ik je berichten terug lees, ben je sowieso van de hogere doseringen en neem je het veel te kort achter elkaar. 3 weken geleden (als ik je berichten goed lees), toen ook 250 mg. En nog geen week geleden 375 mg gesnoven. Dus 1375 mg binnen 3 weken. Dat is ook al behoorlijk veel. Lees je goed in over de "regels". Voorlopig de komende 3 maanden minimaal niets pakken denk ik dan maar. Liever nog langer wachten. Als je dit voortzet kun je in de toekomst wel schade aan hersenen en andere organen verwachten. En hoe is na je xtc je etentje met je vriendin gegaan?
Vrij goed eigelijk

Bobsacamano

Badass junkie
Haha ik geloof er geen geen klap van :wink:. Dit hoef je ook niet te roepen. We weten allemaal wel dat je als je eenmaal van de schrik bent bekomen je weer lekker een pilletje neemt. Maar doe het dan na een lange pauze en ga er goed mee om daarna. Beperk je dosis tot het minimale dan heb je er ook daadwerkelijk plezier van :)

Benzoboss zei:
Slik ik NOOIT meer pillen

MeejheM

Badass junkie
vind je het niet zonde dat je een van de leukste drugs, die vooral de eerste paar keer het vetste is voor jezelf hebt verneukt door een debiel hoge dosering in te nemen?

hoe kom je op het idee 750mg te pakken? type je maar wat hier op het forum zonder iets te lezen?

mikoz

Bewuste gebruiker
Benzoboss zei:
Ik lees vaakzat dingen op dit forum maar dacht dat ik het wel aankon stom van me
De denkfout die vaak in werkelijkheid wordt gebracht. Zo had ik hetzelfde probleem een aantal jaren geleden. Ben er niet super vanaf gekomen. Ik wil niet alle problemen afschuiven op MDMA misbruik, maar geloof toch dat het merendeel van de problemen MDMA als oorzaak heeft.

transformated

Badass junkie
750mg voor 3e keer is best veel en je hebt er niks aan, alleen maar last. Maar ik kan je best wel geloven als je soms dingen leest dat je het wilt uitproberen.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
als je 500 kilo had gewogen was het de perfecte dosering geweest. Ik denk dat je het beste minstens een half jaar van de XTC kan afblijven. 1 keer zo'n ''heroic dose'' zal geen verschil maken van leven of dood, maar ik zou zeker rustiger aandoen en je lichaam rust gunnen om te herstellen. En gezond eten!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
transformated zei:
750mg voor 3e keer is best veel en je hebt er niks aan, alleen maar last. Maar ik kan je best wel geloven als je soms dingen leest dat je het wilt uitproberen.

Ik persoonlijk vind 750 mg sowieso een heel hoge dosis, of het nou de 3e of 20e keer is. Maar ik ben sowieso van de lagere doseringen. dan voel je je heerlijk maar je bent nog "helder" genoeg om alles mee te maken en volop te genieten.

Bovenaan