Teveel hasj

Hallo

Ik heb gister hasj geprobeerd en had een gram op.

Ik had een vreselijke bad trip en ik word net wakker en ik voel me nog steeds alsof ik droom en alles voelt wazig.

Wat moet ik doen en hoe lang duurt dit nog??

Zazuu.

Bewuste gebruiker
1 dag lijkt me wel het maximale, ik ben verder niet bekend met de omstandigheden, dusja.

nou mag hopen dat het niet te lang meer duurt, heb het nog steeds en naarmate de avond vordert word ik alleen maar higher, net alsof ik een uur geleden spacecake op heb. Het was voor mij de eerste en definitief de laatste keer...

Je kunt niet trippen van wiet en daarnaast is het kleuterdrugs, dus een bad trip is uitgesloten.
Wiet is gewoon niets voor jou, laat 't smoken lekker over aan gasten die één met de wiet zijn.

SittaMan

Belezen gebruiker
crackistegek zei:
Je kunt niet trippen van wiet en daarnaast is het kleuterdrugs, dus een bad trip is uitgesloten.
Wiet is gewoon niets voor jou, laat 't smoken lekker over aan gasten die één met de wiet zijn.
Waarom vind je dat een 'kleuterdrugs'?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
crackistegek zei:

Wiet is een tripmiddel, trippen is daarom niet uitgesloten, als jij zo'n 'gast die een met zn wiet is' zou jij dat zeker moeten weten. Ook zou je moeten weten dat je zeker bad kan gaan van wiet.

Het feit dat jij wiet als kleuterdrugs ziet, geeft mooi weer dat jij wat dan wel niet gebruikt puur en alleen om stoer te doen.

Get a life, don't waste ours. :rolleyes:

Oom Klaas

Badass junkie
crackistegek zei:

Als ik jouw posts lees krijg ik altijd een beeld in m'n hoofd wat hier nog het meeste op lijkt:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
crackistegek zei:

Als ik jouw posts lees krijg ik altijd een beeld in m'n hoofd wat hier nog het meeste op lijkt:

+1!
Met uitzondering dat new kids on the block nog grappig is/kan zijn.

Bovenaan