dom-lomp-brainless
Newbie
Hey ik ben nu 19 jaar..
met blowen ben ik rond mijn 15e tot mijn 18e flink bezig geweest..
vooral rond mijn 17e jaar zeker weten elke dag kreeg er niet genoeg van :P
maar merk dat wanneer ik nu nog wel eens meeblow met andere vrienden het effect toch anders is.
-Voel me eerder opgelaten en gespannen dan relaxed en ontspannen.
-klap een beetje dicht/ vind het moeilijk naar personen te luisteren en gesprekken met ze te voeren.
-Ga veel nadenken over hoe mensen mij zien en ervaren als vriend.
en tot slot de laatste heb ik toe heb ik af en toe een paranoïa gevoel.
vooral dat laatste jaagt me redelijk angst aan, heb wel verhalen gehoord over mensen die serieus psychische problemen hebben gekregen door het blowen.
Zijn er mensen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt of enigzins zich erkennen in de tekst ??
Ben hier best nieuwsgierig naar aangezien ik dit soort dinge niet ga delen met mense waar ik wel eens een stickie mee rook
En zijn er mischien tips die jullie hebben??
met blowen ben ik rond mijn 15e tot mijn 18e flink bezig geweest..
vooral rond mijn 17e jaar zeker weten elke dag kreeg er niet genoeg van :P
maar merk dat wanneer ik nu nog wel eens meeblow met andere vrienden het effect toch anders is.
-Voel me eerder opgelaten en gespannen dan relaxed en ontspannen.
-klap een beetje dicht/ vind het moeilijk naar personen te luisteren en gesprekken met ze te voeren.
-Ga veel nadenken over hoe mensen mij zien en ervaren als vriend.
en tot slot de laatste heb ik toe heb ik af en toe een paranoïa gevoel.
vooral dat laatste jaagt me redelijk angst aan, heb wel verhalen gehoord over mensen die serieus psychische problemen hebben gekregen door het blowen.
Zijn er mensen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt of enigzins zich erkennen in de tekst ??
Ben hier best nieuwsgierig naar aangezien ik dit soort dinge niet ga delen met mense waar ik wel eens een stickie mee rook
En zijn er mischien tips die jullie hebben??