THC , bloedonderzoek

Flowkes

Belezen gebruiker
Ik ga waarschijnlijk bloedonderzoek moeten doen voor een virus dat ik net heb , ik blow natuurlijk regelmatig en heb dus bang dat ze THC in me bloed gaan vinde ... als ze dit vinden , melden ze dit aan je ouders ?

danku op voorand :wave:

]-[IG]-[

Experimenterende gebruiker
Ze mogen alleen vondsten vermelden als jij daarnaar hebt gevraagd. Zelfs als je bij wijze van spreke HIV zou hebben mogen ze dat nog niet vertellen als het onderzoek om een (ander) virus ging.

Osi`

Bewuste gebruiker
Idd, kan het bevestigen, heb nog bloed mogen trekken voor bloed onderzoek. En ik wou weten wrm ik zo mager was. Der zat genoeg THC in m'n bloed om mij levenslang op te sluiten in Thailand. Huisarts heeft er niets van gezegd :wink:.

Zullen idd zoeken naar de specifieke problemen vanwaar je de oorzaak wilt weten.

Osi`

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
Osi` zei:
En ik wou weten wrm ik zo mager was.

En, wat was de oorzaak? :) Ik zit met hetzelfde probleem :openmouth:
Ijzertekort. Ik eet blijkbaar niet genoeg, maar da's ook waar. Smorgens eet ik nooit bv. Geen tijd enzo, ben een langslaper. Gewoon opstaan, wassen en drek door zonder te ontbijten. Drinken doe ik ook heel weinig, dnno, niet zoveel nood aan.
En dat zou eigenlijk niet mogen gebeuren. Ben trouwens 15 kilo afgevallen in een paar maanden.

Nu moet ik die Vitamine pillen nog altijd nemen :( Maar vergeet ze telkens .. (Geen tijd voor!)

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ik heb precies tzelfde! Ik kan ook niet meer ontbijtenn... vaker is het middag eten mijn ontbijt.. en dan rook ik savonds altijd wat joints en dan krijg ik de vreetkicks, oftewel dan prop ik bij wijze van 3 frikandellen en een kilo friet mijn nek in. Slecht eetpatroon. En meestal eet ik dan snacts rond 1-2 uur nog wat de koelkast schaft ( broodje kaas ofzo, of wat chips, chocolade etc. )

Wil ook graag weer wat bijkomen, want ik weeg nu zo'n 60kg, 1,78 ofzo.

Osi`

Bewuste gebruiker
Enige wat je kan doen is vitamine pillen nemen (nemen uw sufheid weg, uw lust komt terug)
Smorgens ontbijten, smiddag wat boterhammekes of weet ik veel wat en savonds gewoon uw eten.

Soms heb ik helemaal geen zin om te eten enzo. Komt allemaal door de wiet!
Ik weeg rond de 64 kilo, voordien woog ik nog een 80.

Osi`

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
vitamine pillen worden vooral opgenomen wanneer het met vet/voedsel word genomen..
ik was trouwens serieus over die banaan...

http://www.eqgen.nl/html/gezondheid_banaan.html
Of kiwi's! (het beste eigenlijk zelfs)
Vol aan ijzer en dat is wat wij blowers nodig hebben.
Dus hou een beetje geld opzij en eet een kiwitje bij uw blowtje!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Osi` zei:
pipoxyz zei:
vitamine pillen worden vooral opgenomen wanneer het met vet/voedsel word genomen..
ik was trouwens serieus over die banaan...

http://www.eqgen.nl/html/gezondheid_banaan.html
Of kiwi's! (het beste eigenlijk zelfs)
Vol aan ijzer en dat is wat wij blowers nodig hebben.
Dus hou een beetje geld opzij en eet een kiwitje bij uw blowtje!

Zal ik toch maar eens aan beginnen dan...
Beter laat dan nooit :wave:

Purple haze

Bewuste gebruiker
Flowkes zei:
Ik ga waarschijnlijk bloedonderzoek moeten doen voor een virus dat ik net heb , ik blow natuurlijk regelmatig en heb dus bang dat ze THC in me bloed gaan vinde ... als ze dit vinden , melden ze dit aan je ouders ?

danku op voorand :wave:

Ze zoeken niet op drugs dus je hoeft je geen zorgen te maken. En als ze toch wat vinden mogen ze dat niet aan 3den vertellen. Bijvoorbeeld je ouders.

azgaza

Badass junkie
Voor mensen die niet kunnen ontbijten: Ik ben ook zo iemand en dan kan ik ook nog eens maar heel weinig op uberhaubt per dag, want waar andere mensen 's avonds een vreetkick krijgen eet ik 's avonds een normale avond maaltijd, dus gewoon één bord. En soms lunch. En dan heb ik ook wel weer genoeg op de dag haha. Geen wonder dat mijn BMI slechts 16 is haha.
Wat ik dus doe: van die dieët cornflakes dingen met chocola die eigenlijk bedoelt zijn voor mensen op dieët. Maar je valt er niet van af; het is gewoon vet arm; wat echt heerlijk is in de ochtend als je moeite hebt met eten. Want het is zo licht dat je er weinig van merkt, maar het vult toch wel voor een paar uur. Het is toch zeker de kalorieën van een halve boterham ofzo, en met een halve boterham heb ik 's ochtens een stuk meer moeite.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Nog even over bananen... Je moet nooit voor een sportwedstrijd een banaan eten, dat vermindert je fanatisme....

Je kunt trouwens uit zo'n fijne banaan ook nog drugs scoren... Er schijnt musa te zitten aan de binnenkant van de scheel...
Ik zet hier onder wel ff een receptje...

ik heb het zelf trouwens nog nooit geprobeerd, dus spreek me er niet op aan
Bananas:
1. Obtain 15 pounds of ripe yellow bananas
2. Peel all and eat the fruit. Save the peelings
3. Scrape all the insides of the peels with a sharp knife.
4. Put all the scraped material in a large pot and add water.
5. Boil 3 or 4 hours until it has attained a solid paste considtency.
6. Spread paste onto cookie sheets and dry in ofen for about 20
minutes. This will result in fine black powder. Usually one will
feel the effects after smoking three to four cigarettes.

P.S. Er staat in de forumregels niks concreets over of dit wel of niet mag, en ik wil ze liever niet overtreden... Dus, als dit niet mag, waaschuw me dan ff en dan delete ik het weer :)

Lord Herbal

Belezen gebruiker
ik zit nog niet zo lang op dit forum he :) maar, dr staat ook duidelijk bij dat je minstens vier bananenjoints nodig hebt, en als je er dan maar een neemt geloof ik graag dat je niks voelt, en dat je het dus afschrijft als een fabeltje...

het vreemde is dat mn pa me zoiets al een keer heeft verteld, een jaar of drie voor ik dit recept vond in mijn anarchy cookbook :grin:
het blijft dus een mysterie, zoals de meningsverschillen over het verband tussen CO2 en het broeikaseffect... mocht iemand het proberen, neem er dan minstens vier, en vertel me wat er gebeurd is :grin:

het klinkt idd vaag, maar het zou kunnen, al ben ik er nog niet helemaal van overtuigd...

Bovenaan