Hebben jullie wel eens een mooie harsrijke wiet top een paar uur in een kopje met aceton laten staan ?
De wiet is super oplosbaar in aceton, als je het topje er uit haald en het na het drogen rookt, merk je dat er absoluur geen THC meer in zit.
Aceton droogt heel snel, dat is maar goed ook want het is giftig.
De unieke eigenschap van aceton is dat er geen resten achterblijven na het drogen en de bestanddelen van de wiet niet beinvloed worden.
Aceton verdampt compleet en laat dan de pure thc, maar ook alle andere olien in een stroopje achter.
Wat ik doe als ik ergens naar toe moet, waar ik wat wil roken, maar dat niet gaat is het volgende.
Gebruik alleen glas,geen plastic, aceton lost bijna alles op.
Ik meng het overgebleven stroopje weer aan met een klijn beetje aceton.
Ik leg een ruime pluk tabak op een schoteltje en giet het mengsel er over heen.
Daarna een beetje mengen en dan begint het al te drogen.
Je moet zelf een beetje schatten hoeveel tabak, het hoeft absoluut niet te plakken .
Denk maar hoeveel joints je van de top had kunnen draaien en gebruik ook zoveel tabac.
Pas heel goed op met vuur , gebruik geen vuur bij het drogen, het droogt zo al snel genoeg , je kunt het oppervlakte vergroten en het bv in een soep bord gieten.
Aceton is zo brandbaar dat het bij hoge tempraturen zelfs exploderen kan.
Als je er !absoluut! zeker van bent dat het droog is, kun je het ook oppakken en merk je dat het idd kurk droog is.
Maar toch houden de olien de tabak draadjes intact en wordt het geen mott / gruis.
Het mooie er van is dat het absoluut niet meer te ruiken is en er uit ziet als stink normale tabak.
En als je het goed doet verlies je hooguit 25% van de werking en kun je het 99% geurloos roken.
Dat wil zeggen, ik geloof dat ik nog wel iets kan ruiken, maar mijn niet rokende kamaraat zegt niets te ruiken.
Ook de resten op het schoteltje en het kopje kun je zo weer met een beetje aceton aanmengen en nogmaals door de tabak halen .
Gebruik dit nooit in dingen die je wilt gaan eten !!!!!!!!!!!!!
Aceton is giftig !!!!!!!! , je moet de ruimte goed ventileren !!!!!!
Heeft er wel een iemand gebrobeerd door te refluxen en extraheren,
alle thc bestanddelen actief te maken ?
Dus zoiets als 99% THC O-=*
Gelezen
De wiet is super oplosbaar in aceton, als je het topje er uit haald en het na het drogen rookt, merk je dat er absoluur geen THC meer in zit.
Aceton droogt heel snel, dat is maar goed ook want het is giftig.
De unieke eigenschap van aceton is dat er geen resten achterblijven na het drogen en de bestanddelen van de wiet niet beinvloed worden.
Aceton verdampt compleet en laat dan de pure thc, maar ook alle andere olien in een stroopje achter.
Wat ik doe als ik ergens naar toe moet, waar ik wat wil roken, maar dat niet gaat is het volgende.
Gebruik alleen glas,geen plastic, aceton lost bijna alles op.
Ik meng het overgebleven stroopje weer aan met een klijn beetje aceton.
Ik leg een ruime pluk tabak op een schoteltje en giet het mengsel er over heen.
Daarna een beetje mengen en dan begint het al te drogen.
Je moet zelf een beetje schatten hoeveel tabak, het hoeft absoluut niet te plakken .
Denk maar hoeveel joints je van de top had kunnen draaien en gebruik ook zoveel tabac.
Pas heel goed op met vuur , gebruik geen vuur bij het drogen, het droogt zo al snel genoeg , je kunt het oppervlakte vergroten en het bv in een soep bord gieten.
Aceton is zo brandbaar dat het bij hoge tempraturen zelfs exploderen kan.
Als je er !absoluut! zeker van bent dat het droog is, kun je het ook oppakken en merk je dat het idd kurk droog is.
Maar toch houden de olien de tabak draadjes intact en wordt het geen mott / gruis.
Het mooie er van is dat het absoluut niet meer te ruiken is en er uit ziet als stink normale tabak.
En als je het goed doet verlies je hooguit 25% van de werking en kun je het 99% geurloos roken.
Dat wil zeggen, ik geloof dat ik nog wel iets kan ruiken, maar mijn niet rokende kamaraat zegt niets te ruiken.
Ook de resten op het schoteltje en het kopje kun je zo weer met een beetje aceton aanmengen en nogmaals door de tabak halen .
Gebruik dit nooit in dingen die je wilt gaan eten !!!!!!!!!!!!!
Aceton is giftig !!!!!!!! , je moet de ruimte goed ventileren !!!!!!
Heeft er wel een iemand gebrobeerd door te refluxen en extraheren,
alle thc bestanddelen actief te maken ?
Dus zoiets als 99% THC O-=*
Gelezen