THC sneller uit bloed

Arenshi

Bewuste gebruiker
vriend van mij gaat bloedcontrole hebbe binnekort wss , en wou weten of thc sneller uit het bloed ging door sinaasappelsap te drinke ik had gehoort dat het er sneller uitging door citroen te drinken enz maar euh , nja , kan iemand op me vrag antwoorden? ty op voorhand :wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
"Binnenkort" en "waarschijnlijk" zijn wat vaag. Wanneer heeft hij voor het laatst geblowd? Wanneer is die test? En waar testen ze op? Ziekte of drugs?

Osi`

Bewuste gebruiker
BuZzRiDeR zei:
kijk hier eens op, wil je niet gepakt worden toch..

http://www.ipassedmydrugtest.com/blood_ ... utions.asp

en zo zijn er nog, de meeste werken echt, in tegenstelling tot wat sceptischi beweren, maar met alleen maar sinaasappelsapjes drinken, vergeet het maar..
Amerikaanse site huh? Waarom zou zoiets op internet staan? Zouden er geen stoffen bestaan die ervoor zorgen dat ze het zeker opmerken bij een onderzoek? dnno? :tongueout:

Water helpt toch normaal?

buzzrider

Wijs gebruiker
ik weet ook niet wrm het erop staat maar er zijn zo meerdere middeltjes, ook in pilvorm, ook hier verkrijgbaar, ik weet alleen niet waar..
ja natuurlijk, water helpt zeker maar slechts in beperkte mate, anders zou er nooit iemand positief testen op drugstests

Bovenaan