Thc sniff?

TrippyShit

Badass junkie
cronos zei:
ExceptionalInsight zei:
Misschien, hoe warm is het in jouw neus?
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

LOL

Idd, thc wordt pas actief bij een hoge temperatuur. Spacecake bijvoorbeeld is al warm geweest en dus is de thc in de vetten actief.

even offtopic:

Iemand uit mn klas wil beweren dat je wiet ook gewoon op kan eten.
Maar dit werkt dan toch niet? Als het niet de nodige temperatuur berijkt heeft?
Of zou het werken als je 30euro wiet opvreet dat het dan enigzins effect zou geven?

Puur hypotetisch natuurlijk :P

J0rrit

Badass junkie
vroeg ik me ook af, maar volgens verhalen ben je na het opeten van een top wiet ecjt we; stoned.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je de pure kristallen uit de plant zou extraheren en daar een lijntje van zou leggen, misschien. Maar of het nou kan of niet, ik vind het een nogal slecht idee.
Je kan t altijd nog pluggen :wink:

Riel

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
cronos zei:
ExceptionalInsight zei:
Misschien, hoe warm is het in jouw neus?
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

LOL

Idd, thc wordt pas actief bij een hoge temperatuur. Spacecake bijvoorbeeld is al warm geweest en dus is de thc in de vetten actief.

even offtopic:

Of zou het werken als je 30euro wiet opvreet dat het dan enigzins effect zou geven?

Puur hypotetisch natuurlijk :P

nee volgens mij niet.

cronos

Wijs gebruiker
even offtopic:

Of zou het werken als je 30euro wiet opvreet dat het dan enigzins effect zou geven

nee volgens mij niet.[/quote]

er word toch weed in boter gedaan,heb heel lang geleden dat eens iemand zien eten(en het is iemand die ook veel weed rookte),maar of het effect had dat weet ik uiteraard niet...hij gaat toch geen weedboter eten,als het geen effect zou hebben veronderstel ik :rolleyes:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
cronos zei:
er word toch weed in boter gedaan,heb heel lang geleden dat eens iemand zien eten(en het is iemand die ook veel weed rookte),maar of het effect had dat weet ik uiteraard niet...hij gaat toch geen weedboter eten,als het geen effect zou hebben veronderstel ik :rolleyes:

Maarrrr, die boter wordt niet koud geproduceerd he :wink:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
As an alternative to smoking, cannabis may be consumed orally. However, the cannabis or its extract must be sufficiently heated or dehydrated to cause decarboxylation of its most abundant cannabinoid, tetrahydrocannabinolic acid, into psychoactive THC.

Hoera voor wikipedia ! Nooit meer twijfel, altijd zekerheid !

Bovenaan