THC triggert mindfucks?

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Hola,

Nadat ik zelf flink wat mindfucks had na THC gebruik tijdens shrooms en het erna ook nog las in de reports besloot ik het maar te vragen.. Het viel mij op in o.a. tripreports dat mindfucks meestal komen na het roken van een joint en ik vroeg me af wat jullie mening hierover is?

Grtz

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Niks van gemerkt eigenlijk... maar wij blowen dan ook van ver voor aanvang tot lang na afloop, dus dan merk je het verschil waarschijnlijk toch niet zo. Behalve dat het ineens nog lekkerder is natuurlijk :mrgreen:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bij mij werkt het idd zo. Als ik aan het trippen ben en ik rook wat wiet, maakt niet eens veel uit hoeveel wiet, versterkt het de trip en krijg ik dikke mindfucks, check m'n laatste report maar, direct nadat ik wat thc binnen krijg begint het feest :wink:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
hier ook, en veel van mn vrienden beamen dat, heb al gehad dat een paddo trip na het roken van een joint volledig omslaat omdat plots iedereen bad begint te gaan (buiten ikzelf)

van wiet krijg ik trouwens hoe langer hoe meer mindfuck, dan bedoel ik als ik het -heu- nuchter rook, je weet wel. als ik meer dan 2 of 3 kleine trekjes neem wordt het me teveel, (ik blow al 4a5 jaar en een avondje gezellig met wat vrienden 25 joints proberen toepen kwam vroeger zeker wel eens voor)

Verder heb ik het gevoel dat hoe meer drugs ik neem hoe minder goed ik tegen wiet kan, hoe zwaarder en psychedelischer het wordt zeg maar, nu ben ik paar weken geleden dus nog maar eens gestopt, maar zondag toch 3 uur lekker high gezeten nadat ik 3 trekjes had genomen :tearsofjoy:

jaja :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
Dit heb ik dus ook. Sinds ik gestopt ben vooral en als k nu weer blow ben ik helemaal van de kaart en zit ik gewoon onderhand te trippen. Niet zoals paddo's acid ofzo natuurlijk maar echt een wiet/hasj trip.. ben echt ver heen, met hasj wel helder. En ook echt al bij 6 hijsen van een middelmatig hasje.. ben er minder blij mee ben dan ook met wiet gekapt en hasj heel afentoe nog is.. geef mij maar alcohol of mdma en afentoe een stoelendans

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik word ook goed high van een paar trekjes (puur). Kan dan ook lekker trippen op wiet, als ik me concentreer heb ik zelfs goed zichtbare lsd visuals. Ik vind het wel relaxed eigelijk :hearteyes:

elstinkydermeister

Belezen gebruiker
same here..
meer dan een jaar gestopt met dagelijkse joint(s)
na 3 trekjes en ik ben compleet van de kaart. laatste keer was het er zelfs over: ik zat gewoon in de zetel wat te zappen met best wel een trippy gevoel. kreeg allemaal geniale ideeen etc, maar mijn lichaam voelde best wel zwaar. ik had echter steeds meer moeite met stilzitten, de geniale ideeen verdwenen en maakten plaats voor foute gedachtengangen. plots leek het alsof mijn hoofd op ontploffen stond, het was zo'n beetje hetzelfde gevoel dat je krijgt wanneer je teveel mdma binnen hebt en dat allemaal ineens komt opzetten. rechtgesprongen, nr buiten gelopen, wat heen en weer staan springen, liggen, niets hielp.
uit pure miserie dan maar onder een koude douche gaan staan, muha, het was wel snel over toen.

en dan te bedenken dat er mensen zijn die beweren dat THC geheel ongevaarlijk is.. :wave:

BacingsPen

Badass junkie
elstinkydermeister zei:
same here..
meer dan een jaar gestopt met dagelijkse joint(s)
na 3 trekjes en ik ben compleet van de kaart. laatste keer was het er zelfs over: ik zat gewoon in de zetel wat te zappen met best wel een trippy gevoel. kreeg allemaal geniale ideeen etc, maar mijn lichaam voelde best wel zwaar. ik had echter steeds meer moeite met stilzitten, de geniale ideeen verdwenen en maakten plaats voor foute gedachtengangen. plots leek het alsof mijn hoofd op ontploffen stond, het was zo'n beetje hetzelfde gevoel dat je krijgt wanneer je teveel mdma binnen hebt en dat allemaal ineens komt opzetten. rechtgesprongen, nr buiten gelopen, wat heen en weer staan springen, liggen, niets hielp.
uit pure miserie dan maar onder een koude douche gaan staan, muha, het was wel snel over toen.

en dan te bedenken dat er mensen zijn die beweren dat THC geheel ongevaarlijk is.. :wave:

Heb wel het idee dat die ''mindfucks'' vooral een verschijnsel zijn van nu, met alle chemische rotzooi die door de wiet wordt gegooid.

elstinkydermeister

Belezen gebruiker
zou het niet weten; wordt er echt chemische rotzooi door de weed gegooid of is dat een fabeltje? de weed die ik nu heb ruikt en smaakt alleszins hetzelfde als die van pakweg 5 jaar terug.

Rain

Bewuste gebruiker
Ik gebruik sinds mijn 1e en laatste ervaring met schrooms geen thc meer. Ik rookte dit dagelijks.. Mind fucked dus! :cry:

A_J_

Newbie
Same story here. Jarenlang gerookt als tiener, de mooiste dingen beleefd: het kon niet lijp genoeg. Toen ik later wat serieuzer werd (met de nadruk op "wat"), werden mijn buien onder invloed van wiet ook. Dat was op een gegeven moment zo onprettig dat ik ermee ben gekapt. Tijdens dat soort moment ook voor het eerst echt angstige gedachtengangen ervaren. Ik vraag me soms af of al dat gerook invloed heeft gehad op plotselinge paniekaanvallen een paar jaar later. Heb sterk het vermoeden.

Bartyo

Bewuste gebruiker
elstinkydermeister zei:
de weed die ik nu heb ruikt en smaakt alleszins hetzelfde als die van pakweg 5 jaar terug.
Leuk dat je dat zegt, dacht er laatst nog aan.. dat wiet vroeger veel anders smaakte en rook als nu het geval is :openmouth: Niet meer die tipische doordringende sterke geur van vroeger, of ligt dit aan mij :mrgreen:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Bartyo zei:
elstinkydermeister zei:
de weed die ik nu heb ruikt en smaakt alleszins hetzelfde als die van pakweg 5 jaar terug.
Leuk dat je dat zegt, dacht er laatst nog aan.. dat wiet vroeger veel anders smaakte en rook als nu het geval is :openmouth: Niet meer die tipische doordringende sterke geur van vroeger, of ligt dit aan mij :mrgreen:

Vroeger rookten we ook niet zo veel als nu :tearsofjoy:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ook ik kan enkel beamen: THC triggert wel degelijk de mindfucks bij een paddo-trip.

Ik denk wel dat er een gradatie is, wanneer men rookt: kort voor zou niet goed zijn, tijdens de come-down ook niet, maar juist op het plateau wel.
Maar in die toestand ben ik niet helder genoeg om zoiets aan te voelen en dan over te gaan tot de geplande handeling...

Daarom combineer ik THC niet meer met paddo's.

Bovenaan