THC uit bloed krijgen, reden: zie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky high

Bewuste gebruiker
hoi mensen!
kheb een serieus probleem! :( ik heb mijn rugzak (waar men wiet in zat) bij een vriend laten staan, en dan zijn we samen weg geweest, maar ton we weg waren is zijn nonkel gekomen naar zijn huis met zijn polietie hond, zijn nonkel is politieagent, en die hond zat heel de tijd te snuffelen aan men rugzak en ze hebben men rugzak open gemaakt en fotos getrokken ervan!! ze hebben foto's & filmpjes als bewijs :cry:
nu kan het zijn dat ze binnenkort komen voor een verklaring af te leggen en als ik geen namen noem geven ze me waarschijnlijk werkstraf :openmouth: of wel komen ze pas binnen een maand of 2 om een bloedtest te doen, en als het in men bloed zit dan ben ik dood! nu moet ik zo rap mogelijk de THC uit men lichaam krijgen, weet iemand hoe het het rapst uit je lichaam verdwijnt en hoe lang blijft het dan precies in je lichaam??

grtz, Freaky High in Danger :kots:

Haze

Bewuste gebruiker
Freaky high zei:
nu kan het zijn dat ze binnenkort komen voor een verklaring af te leggen en als ik geen namen noem geven ze me waarschijnlijk werkstraf :openmouth:

Een werkstraf is niet erg, integendeel

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik ben nu wel benieuwd hoeveel erin je tas zat of hoe lastig de foto's zijn...ik zou zelf denk ik veel proberen te bewegen of stoffen uit mijn lichaam te zweten en veel bloedzuiverende producten innemen. brandnetel thee is er alvast een... :wave:

Rain

Bewuste gebruiker
Ik vind je omschrijving van je verhaal niet duidelijk genoeg om de juiste conclusie te trekken. Ten eerste hoeveel wiet zat er in die tas? Hoe oud ben je zelf? In welk land speelde het zich af.. Want in nederland wordt je echt niet vervolgd voor een beetje wiet op zak voor eigengebruik. En waarom wouden ze een bloedonderzoek doen? je ouders? je oom? Ik snap er niets van.

Ellesdee

Badass junkie
laan zei:
Ik vind je omschrijving van je verhaal niet duidelijk genoeg om de juiste conclusie te trekken. Ten eerste hoeveel wiet zat er in die tas? Hoe oud ben je zelf? In welk land speelde het zich af.. Want in nederland wordt je echt niet vervolgd voor een beetje wiet op zak voor eigengebruik. En waarom wouden ze een bloedonderzoek doen? je ouders? je oom? Ik snap er niets van.

ik denk dat ze in belgie zit aan dr taalgebruik te zien...

mjah... toch vind ik t ook maar een vaag verhaal...

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik vind het vaag dat iemand met 288, waarvan ik dus zou aannemen dat ze bekend is met het forum, de zoveelste topic over thc in bloed opend.

lot

Badass junkie
sluit dit topic dan gewoon..
ik heb al een link gepost maar die heel ver mee komt
:wave:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan