thc-urine test

Mr.jiho

Wijs gebruiker
hallo ik heb een vraagje, ben van plan om paddo's te nemen (woon in belgie) maar ik kan ieder moment getest worden met een thc/cannabis urine test.
ik heb gehoord dat paddo's maximum 4 dagen in je urine blijven maar het zou kunnen dat ik voor die 4 dagen een cannabis controle krijg.
nu is mijn vraag: kan er gezien worden in deze test dat ik paddo's heb gebruikt?

groeten
(ps dit is wel redelijk belangrijk voor mij :) )

Bal0n

Badass junkie
Alleen als er specifiek op getest wordt, en die kans is vrij klein aangezien er in praktisch alle drugstesten geen test voor paddo's voorkomen.

BacingsPen

Badass junkie
Haha, dat is handig:P Dus als je in het leger zit in amerika en je wordt getest op cannabis gebruik dan kan je nog wel paddo's doen? Zo ineens alles blowende militairen over op de paddo's:tongueout:

BacingsPen

Badass junkie
whaha ja inderdaad! En dan krijgen de verbieders van wietgebruik door militairen de schuld :grin: Zie je al die militairen aan het spacen op paddo's terwijl ze moeten vechten:P Dat wil ik nog eens op het nieuws zien:tongueout:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ok bedankt, uhm kan het zijn dat de volgende dag (we zouden het 's nachts in een bos doen) er iets te zien is? kan je het merken aan iemand die de vorige dag paddo's heeft genomen?

groeten
en alvast bedankt

:grin:

Bal0n

Badass junkie
johannes zei:
ok bedankt, uhm kan het zijn dat de volgende dag (we zouden het 's nachts in een bos doen) er iets te zien is? kan je het merken aan iemand die de vorige dag paddo's heeft genomen?

groeten
en alvast bedankt

:grin:

Nope, niets te merken. Misschien een beetje moe, maar dat is gewoon door het slaaptekort.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ok bedankt allemaal, als jullie nog tips hebben voor m'n eerste keer laat ze maar komen :wink:
ik ga het met 2 vrienden en een vriendin doen die ik goed ken en 1 vriend heeft het al een paar keer gedaan, voor ons 3 is het de eerste keer.
we gaan het in een onbekend bos doen....
groete

BacingsPen

Badass junkie
Als ik jou was! Zou ik niet snachts in het bos gaan! Kan me voorstellen dat er mensen zijn die dan een badtrip krijgen! En zeker voor de eerste keer?! Wat denk je dat je allemaal gaat denken als je bijna niks kan zien en je een hond hoort blaffen? Als ik jou was zou ik het overdag en als het een beetje lekker weer is buiten.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Inderdaad..ik zou het zeker niet 's nachts doen in een onbekend bos. Het is erg koud hoor (word je ook extra gevoelig voor) en het lijkt me helemaal niet prettig in het donker, zeker niet als je de omgeving niet kent. :openmouth:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
hmmmm, ja ik denk dat ik het liever ook overdag zou doen, maar de andere me wie ik weg ga zijn er allemaal van overtuigd dat het veel leuker 's nachts zal zijn :confused:

mja ik zal ze maar proberen overtuigen :)

nog tips?

Bal0n

Badass junkie
's Avonds is wel veel leuker hoor, maakt het allemaal een stuk visueler. Daarnaast vind ik trippen in een bos juist ontzettend gaaf :).

Neem wat dextro energie mee, na grote dosis suikers kan het effect enig afzwakken, voor het geval dat het slecht gaat :).

Mr.jiho

Wijs gebruiker
bedankt voor reactie ik ben van plan om dextrose mee te nemen, dat schijnt het beste te helpen als je een bad trip hebt en/of als je wilt stoppen
groete

Jeller

Badass junkie
Ik zou de eerste keer ook niet in een donker bos doen maar overdag in een bos en thuis ook een stukje.. als er iets mis gaat kan je altijd makkelijker het probleem oplossen overdag of thuis

Question

Newbie
Hallo

ik heb vraag.
hier komt ze: is het waar dat als je een beetje zout bij je urine doet en die dan laat testen dat je negatief test? Feit of fabel?

Ik zou het appricieren als er hier een reactie opkomt.
Hebben jullie mss ng tips om zo'n test negatief te laten testen?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Question zei:
Hallo

ik heb vraag.
hier komt ze: is het waar dat als je een beetje zout bij je urine doet en die dan laat testen dat je negatief test? Feit of fabel?

Ik zou het appricieren als er hier een reactie opkomt.
Hebben jullie mss ng tips om zo'n test negatief te laten testen?

fabel, maakt niet uit wat je door je pis doen, of wat je drinkt of eet. Als je hebt geblowd dan zitten de afbraakstoffen erin.

de beste mogelijkheid is niet blowen. of een ander laten pissen, die ook niet heeft geblowd.

Question

Newbie
Hallo,

hier ng een vraag.
Ik heb onlangs Mictasol genomen, dat is een medicijn die werkt tegen blaasontsteking, maar werkt ook als ontsmettting van de urinewegen. daardoor gaat al de thc uit je urine. hiervan ben ik zeker.
Maar ik zou graag voor de thctest die ik moet doen ng graag eens zelf testen of er ng thc in mijn urine zit. weet er iemand hoe je dat thuis zelf gratis kan proberen. of zelf een test maken of bestaat zoiets totaal niet?

... :stoned:

Memmûm

Belezen gebruiker
Question! wat een geweldig middel! dat de THC daardoor ook uit je urine gaat!

.. lees het bericht van Loadrunner :wink: tests kun je kopen. Dan zul je zien dat Mictasol niet werkt

clearmind

Newbie
Question zei:
Hallo,

hier ng een vraag.
Ik heb onlangs Mictasol genomen, dat is een medicijn die werkt tegen blaasontsteking, maar werkt ook als ontsmettting van de urinewegen. daardoor gaat al de thc uit je urine. hiervan ben ik zeker.
Maar ik zou graag voor de thctest die ik moet doen ng graag eens zelf testen of er ng thc in mijn urine zit. weet er iemand hoe je dat thuis zelf gratis kan proberen. of zelf een test maken of bestaat zoiets totaal niet?

... :stoned:

3 testen voor een 10tje, werkt vrij simpel check deze website maar http://www.testjezelf.nu/index.php

LaZeR

Experimenterende gebruiker
In je urine gaan ze die paddo's niet zien, daar was dachtek een andere controle voor maar doen ze amper. Politie kent paddo's amper in belgie :P

Bovenaan