THC versneld uit je bloed halen?

paulXTC

Bewuste gebruiker
Dag DF-ers,
15 dagen geleden was ik gestopt met blowen omdat ik voor me nieuwe job in een potje moet pissen, bij de landmacht. Is het erg als ze zien dat er thc in me urine zit of niet??
Gister (donderdag 26 maart) had ik aardig wat gedronken en betrapte mijzelf op het meeroken van één joint met iemand.
Ik weet niet precies wanneer die test is, het is ongeveer over 7-10 weken.
Is de THC dan al uit me bloed, want ik had gelezen dat THC de enige drug is die ook in je vetten terecht komt en dan langer in je lichaam aantoonbaar is dan andere drugs.
Moet ik me zorgen te maken als ik nu gewoon stop?
de Groenten,
PaulXTC

Eury

Experimenterende gebruiker

500 jaar geleden gebruikte ze het ook hoor :P

snoopdok

Experimenterende gebruiker
een vriend van mij had 3 weken niet gerookt voor de keuring en ze hebben hem op niks gepakt drink genoeg melk :beer: en dan komt het wel goed en mij hebben ze trouwens ook niet gepakt vorig jaar op mijn keuring ik was ook ongeveer 7 of 8 weken gestopt

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
afhankelijk van het type test is tot 90 dagen na gebruik thc aantoonbaar.

om niet door de mand te vallen zou ik doelgericht vetpercentage van het lichaam verlagen, om vervolgens weer aan te komen , en dat allemaal voor de keuring.

thc is een vetminnende stof , als je vet verliest , en vervolgens " schoon" vet aanbouwt ben je gegarandeerd veilig.

minder vet eten , meer sporten , veel waterdrinken , en bij het aankomen gewoon dagelijks ff naar de macky d, of de wurger king.

succes, behouden vaart , en voorspoedige thuiskomst gewenst!

Extisi

Wijs gebruiker
En mensen die Anorexia hebben dan? Die hebben geen vet. :rolleyes:

(hoe ik op die vraag kom? Geen idee)

Boner

Belezen gebruiker
In je bloed zit de afbraakstof van thc redelijk lang, daarmee bedoel ik 2 maanden.

Maar inje pis zit de afbraakstof van thc (waar ze op testen) max 3 weken :wink:

En een speekseltest max. 14uren na je gerookt hebt

Escoban

Bewuste gebruiker
Volgens mij kan het wel wat langer dan 3 weken in je urine zitten. Al zou je met 7 weken al voor een nieuw wereld record gaan denk ik.

Boner

Belezen gebruiker
Escoban zei:
Volgens mij kan het wel wat langer dan 3 weken in je urine zitten. Al zou je met 7 weken al voor een nieuw wereld record gaan denk ik.
Ik rookte rond de 4 joint per dag en heb het meerdere malen getest, in 3 weken is het er uit.
In theorie zeggen ze 6 weken, maar ik ben er zeker van, omdat ik de praktijk al uitgetest heb 3 weken.

Van bloedonderzoeken weet ik wel niets, maar daar blijft het langer in dacht ik.

Escoban

Bewuste gebruiker
Boner zei:
Ik rookte rond de 4 joint per dag en heb het meerdere malen getest, in 3 weken is het er uit.
In theorie zeggen ze 6 weken, maar ik ben er zeker van, omdat ik de praktijk al uitgetest heb 3 weken.

Van bloedonderzoeken weet ik wel niets, maar daar blijft het langer in dacht ik.

Dat het bij jouw na drie weken niet meer aantoonbaar is zegt niks over andere mensen.

Overigens is het volgens mij juist maar heel kort in je bloed aan te tonen. Maar dat weet ik niet zeker.

Boner

Belezen gebruiker
Escoban zei:
Boner zei:

Dat het bij jouw na drie weken niet meer aantoonbaar is zegt niks over andere mensen.

Overigens is het volgens mij juist maar heel kort in je bloed aan te tonen. Maar dat weet ik niet zeker.
Zoals ik zeg, van bloedonderzoeken weet ik niets.

Heb getest op 3 verschillende mensen, allemaal verschillende vetpercentages:
-ik 13 percent vet
-2 21 percent vet
-3 15 percent vet

allemaal in de pis na 3 weken er uit en ze blowen allemaal rond de 2 a 4 joint per dag.

Mindgamer

Badass junkie
Dat wordt veel zweten en gezond vreten, XTCpaultje.
Met een scheermes je arm voorzien van een diepe snee, zorgt voor een vrije val aan met THC vervuilde bloed. Hou je mond ervoor, voel je vampier en drink uit je eigen arm!

cropp

Badass junkie
Mindgamer zei:
Met een scheermes je arm voorzien van een diepe snee, zorgt voor een vrije val aan met THC vervuilde bloed. Hou je mond ervoor, voel je vampier en drink uit je eigen arm!

dan krijg je alsnog thc binnen :wave:

koenani

Newbie
halloo mensen, ik heb afgelopen maandag ongeveer de hoeveelheid van 2 joints gerookt, nu moet ik aankomende dinsdag ( 8 dagen later dus ) in een potje pissen van me ouders. is dat nog zichbaar? en zo ja, hoe is het sneller weg te halen? dokter zei dat het 5-6 dagen in urine zichtbaar was. groetjes

paulXTC

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:

Gezond eten doe ik eigenlijk wel hoor, en sport ook 3 á 4 keer per week dus daar maak ik me geen zorgen over, en een vriend van me had de keuring voor luchtmacht en had die avond daarvoor nog een jointje gerookt, gewoon tegen de keuringmeneer de waarheid vertellen en je bent door :wink:
(had hij tenminste dan)

Bovenaan