Thc

ALB

Newbie
Goedemiddag
Om te beginnen alvast bedankt voor de antwoorden, want ik weet er echt niets van.
Ik ben op zoek naar wietolie met thc ivm chronische pijn. De huisarts wil het niet op recept voorschrijven.
Ik heb verder echt nul verstand hiervan maar ben een beetje radeloos door de pijn.
nu bieden sommige online het wel aan ondanks dat ik lees dat het enkel op recept staat
Ik weet niet of ik hier en naam mag noemen maar het gaat om *modknip*
Hebben jullie daar ervaring mee en is het betrouwbaar?
Een pb mag ook

Laatst bewerkt door een moderator:

Don Draper

Badass junkie
Ik zou de formulering van je vraag aanpassen want zo kom je beetje op het randje van de forumregels.

Ik heb het een tijdje online gekocht en nooit neppe of slechte gekregen. Je kan het doen. Meer kan ik niet echt erover vertellen vanwege diezelfde forum regels.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Goedemiddag
Om te beginnen alvast bedankt voor de antwoorden, want ik weet er echt niets van.
Ik ben op zoek naar wietolie met thc ivm chronische pijn. De huisarts wil het niet op recept voorschrijven.
Ik heb verder echt nul verstand hiervan maar ben een beetje radeloos door de pijn.
nu bieden sommige online het wel aan ondanks dat ik lees dat het enkel op recept staat
Ik weet niet of ik hier en naam mag noemen maar het gaat om de websire *modknip*
Hebben jullie daar ervaring mee en is het betrouwbaar?
Een pb mag ook
De forumregels staan heel groot bovenin je beeld. Lees die even. Regel 1 is dat verkooppunten niet mogen worden genoemd en er ook niet direct of indirect om mag worden gevraagd.

Dit geld ook voor pb's!

Voor deze keer krijg je een waarschuwing.

ALB

Newbie
Ik snap het hoor, het is meer dat ik echt door de bomen het bos niet meer zie en ik het graag wil proberen tegen de pijn maar wil ook niet afgezet worden. Ik ben echt een leek op dit gebied :)
Bedankt voor de waarschuwing

Bovenaan