Ape
Badass junkie
Ja, als je er niks aan doet ziet het er uit als een geblondeerde wc borstelWant dat moet specifiek bij dat kapsel?
Ja, als je er niks aan doet ziet het er uit als een geblondeerde wc borstelWant dat moet specifiek bij dat kapsel?
Hurdy-gurdy!Nokia
Zo, dat is nog een versie of wat ouder dan ik had. De 3110. Uiteraard met leren tasje voor aan de riemNokia
CD.. Wolf3D
Gewoon op de pc met een online mod?
Is dat een 3310?Wie wat bewaard die heeft wat
8210Bekijk bijlage 37153
Yes! ZDaemon.Gewoon op de pc met een online mod?
Toen Sylvana Simons gewoon deed waar ze goed in was.
Toen Sylvana Simons gewoon deed waar ze goed in was
Jaja met dat programma dat mental Theo naar feestjes ging. Man wat nam die mensen in de zeik soms
Mag ik een HELL YEAH?!Toen Sylvana Simons gewoon deed waar ze goed in was.
In dezelfde periode kwam The Box music channel in de lucht. Voor één piek ofzo belde je het betaalnummer, vulde je 4-cijferige nummer in dat correspondeerde met het plaatje welke je wilde horen en dan was het wachten geblazen... en wachten... en wachten... en dan moest je weg en dan kwam die... Snel videoband erin en opnemen 🤣
MiljushkaMag ik een HELL YEAH?!
HELL YEAH!!
Ja man. Maar later kon je sms'en. en op woendagavond had je altijd metalavond \M/In dezelfde periode kwam The Box music channel in de lucht. Voor één piek ofzo belde je het betaalnummer, vulde je 4-cijferige nummer in dat correspondeerde met het plaatje welke je wilde horen en dan was het wachten geblazen... en wachten... en wachten... en dan moest je weg en dan kwam die... Snel videoband erin en opnemen 🤣
Deze kwam STANDAARDJa man. Maar later kon je sms'en. en op woendagavond had je altijd metalavond \M/
nog steeds actueelDeze kwam STANDAARD

De ironie.. Grootste racist van Nederland bestuurd een partij tegen racisme 😂😭
Griezelalarm!
"Born to be alive" is niet van The Village People.Ook jaren 90.
KLOOTVIOOL"Born to be alive" is niet van The Village People.
Nee wijffie, born to be alive is gemaakt door Patrick Hernandez.KLOOTVIOOL
Krijg nou een bakkie pleur! Je weet toch dat ik niet op travestieten val!?Nee wijffie, born to be alive is gemaakt door Patrick Hernandez.
De guldens ook niet. Maar wat een munt he jongens.
Ik ben homo met je ex. 😏Krijg nou een bakkie pleur! Je weet toch dat ik niet op travestieten val!?