The Day After, What To Do?

The_kid

Experimenterende gebruiker
Hey mensen.

Ik doe nu 6 maanden pep en de dag erna is soms wel klote. Het beste wat je kan doen is als je thuis komt van je pep-feestje of wat dan ook is in je bed liggen en ogen dicht doen, nu kan je wel zeggen:"he idioot maar dan slaap je toch niet". Dat is waar hoogstwaarschijnlijk zal je niet slapen MAAR je lichaam kan ondertussen wel rusten en dat is al bijna zo goed als slaap. Zet ook een bus appelsap naast je bed want je zal wel om de 10 minuutjes een kleffe/droge bek krijgen. Waarom appelsap? bom van vitamine C die zeer belangrijk zijn in het herstelprocess na pep en het hydrateert ook goed!(lest je dorst) Maar probeer toch op zijn minst 4 uurtjes te rusten bij voorkeur zelfs 8 of meer!! Als je dan uit je bed stapt ben je meestal wel slechtgezind dus wees die dag een heel klein beetje afstandelijk voor dat je een van je dierbaren kwetst met een of andere uitspraak. Ik denk dat de meeste pepper's dit al wel wisten maar ik post het hier maar ff voor de mensen die niet goed weten wat te doen 'the day after'

Ik hoop dat dit stukje tekst je toch een beetje geholpen heeft maar het is nog wel altijd beter om gewoon van de zooi af te blijven :grin:

PEACE :stoned:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik ga altijd de volgende dag net zo lang door tot t eind vd middag, en dan zorg ik dat ik voor 22.00 in slaap val. Dan is me ritme tenminste niet verneukt en heb ik ook geen plafonddienst hoeven doen. :sunglasses:

The_kid

Experimenterende gebruiker
Supervlieg zei:
Ik ga altijd de volgende dag net zo lang door tot t eind vd middag, en dan zorg ik dat ik voor 22.00 in slaap val. Dan is me ritme tenminste niet verneukt en heb ik ook geen plafonddienst hoeven doen. :sunglasses:
appelsap niet vergete kerel doet wondere voor je lichaam na de pep :smoke:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het ook maar saai om een beetje met mijn ogen dicht te gaan liggen "rusten", terwijl ik nog heel erg zin heb om lekker allemaal dingetjes voor mezelf te doen en uit te vogelen. Ik ga pas in bed liggen, als ik voel dat ik echt niets anders meer kan/wil en dan slaap ik gewoon 14 uur aan een stuk door en ben ik de volgende dag weer behoorlijk opgeknapt hoor. Dagen erna ook nog even op tijd naar bed, lang doorslapen en goed vitamientjes tot me nemen en ik heb de schade weer goed hersteld voor mijn gevoel!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je net zoals ik paranoia wordt van wiet , dan is dit advies uiteraard sterk af te raden, maar dat spreekt voor zich lijkt mij.... :wink:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik word altijd paranoia van speed.
Na 3 dagen als de speed helemaal uit mijn systeem is, ben ik echt moe. Kan ik heel de dag slapen als het moet.

Na een avondje speed neem ik gewoonlijk altijd ghb. Perfect tegen de kater.
Ghb op de kater van speed is zelfs nog beter dan enkel ghb :hearteyes:

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Ik slaap over het algemeen wel even.
Ik neem als ik thuis kom een paar vitamine C pillen, en ik drink wat ontbijtdrank, even mn gezichtwassen, kruik erbij, en ik slaap redelijk oké. Wel maar een paar uurtjes, maar dat hindert niet. : )

Ik vind het slaapprobleem persoonlijk minder erg dan dat vreselijke gepieker en waardeloze gevoel de volgende dag. Dat is echt een matige zooi. :(

xpressurself

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Als je net zoals ik paranoia wordt van wiet , dan is dit advies uiteraard sterk af te raden, maar dat spreekt voor zich lijkt mij.... :wink:

die is nieuw, ik word altijd paranoia van de pep en als ik dan ga blowen hou ik alles weer een beetje in de hand.

Moon

Bewuste gebruiker
Een paar dikke joints na een flinke speednacht doen wonderen. Ik moet er niet aan denken om dan appelsap te gaan drinken bleh smerig. Het enige dat ik kan drinken dan is water en na een paar uurtjes 'geslapen' te hebben drink ik altijd veel cola dat helpt bij mijn super tegen dat slappe gevoel in mijn benen dat ik heb na een nacht doorhalen.

Carlitos

Badass junkie
Wat ik de volgende dag wel is doe is een beetje pep bij nemen tegen de kater.Eten doe ik toch wel,en dan voel ik me gewoon wat fitter en ben wel weer wat gebroken tegen de avond.

Het is niet echt een aanrader,maar soms doe ik het wel is als er bv. te veel werk voor me ligt..

Bovenaan