The day after...

Henk1234

Experimenterende gebruiker
Heb jij ook wel eens het gevoel gehad dat jullie de dag nadat jullie paddo's hebben gegeten. Een lichtelijke hoofdpijn hebt? Want ik had samen met een kamaraad paddo's gegeten, en we hadden de dag erna allebei licht bonzende hoofdpijn. Zal dit aan de kwaliteit van de paddo's hebben gelegen?

azgaza

Badass junkie
Een kennis van mij heeft dat wel eens; ikzelf en de rest nooit. Wel aan het eind van de trip vaak een zwaar hoofd gevoel.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ligt aan jou, niet aan de paddo's.

iedere persoon is anders, iedere persoon reageert er anders op. :wave:

teebo

Bewuste gebruiker
beetje mellow, soms wat hoofdpijn, niet echt iets om over naar huis (of een forum) te schrijven

Northawke

Wijs gebruiker
Ik ben wel altijd heel moe na een trip, maar ff slapen en ik wordt de volgende dag met veel energie wakker. Maar ik hoor mensen er wel eens vaker over.

phy

Bewuste gebruiker
nooit hoofdpijn gehad.
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik mijn hoofd voel suizen (ik noem dat 'visueel verkracht':wink:) door alles wat me overkomen was tijdens de trip.

Alsof je moe bent in je hoofd zal ik maar zegen.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik merk dat paddo's zowel fysiek (vanwege het vasten) als mentaal (vanwege de vele stimuli) belastend zijn.

Om die reden heb je dan ook verwerktijd nodig. Doe het kalm aan en plan een hersteldagje in je agenda in.

jcutter

Badass junkie
De dag na paddestoelen voel ik me herboren. Helaas ervaar ik dit niet altijd zo, daarom moet je paddestoelen ook in geval van nood gebruiken en hiermee bedoel ik wanneer je kop echt leeg moet.

phy

Bewuste gebruiker
daarom moet je paddestoelen ook in geval van nood gebruiken en hiermee bedoel ik wanneer je kop echt leeg moet.

Dat heb ik juist helemaal niet. Een trip is voor mij een reis, waar ik uitgerust en met een 'leeg' hoofd aan begin. Als ik dingen aan mijn hoofd heb, goed of slecht, dan worden die alleen maar versterkt tijdens de trip.

exsmoker

Bewuste gebruiker
phy zei:
daarom moet je paddestoelen ook in geval van nood gebruiken en hiermee bedoel ik wanneer je kop echt leeg moet.

Dat heb ik juist helemaal niet. Een trip is voor mij een reis, waar ik uitgerust en met een 'leeg' hoofd aan begin. Als ik dingen aan mijn hoofd heb, goed of slecht, dan worden die alleen maar versterkt tijdens de trip.

zo ervaar ik het ook........ je moet er met niets aan beginnen en er dankbaar op terugkijken :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Geen ervaring mee, ik heb nooit hoofdpijn. Hooguit een beetje druk op mn hoofd en het gevoel alsof mn hersenen in een blender hebben gezeten, maar that's it.

misje

Newbie
ach, die zooi heb je sowieso na elke dag/avond drugs wel toch.
Je belast toch in zekere mate je lichaam/geest.
kwestie van uitproberen watvoor uitwerking die shit op jou heeft en eventueel een dagje rust hebben + gezond&drinken!

Enigmatique

Belezen gebruiker
Gewoon beetje moe meestal..maar das dan weer te wijten aan niet slapen..Je ziet..drugsgebruik steunt op de logica zelve=D

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik ga deze week een halve portie in de vroege avond nuttigen. Heb de volgende dag wel school, maar ik verwacht niet echt complicaties. Ik veronderstel dat een trip van een halve portie geen 5 uur duurt?

Varry

shokora

Wijs gebruiker
Ik moet zeggen dat ik na een heftige trip wel heel erg moe ben. Maarja, wat wil je als je net 5 uur moeite heb moeten doen om niet totaal verzwolgen te worden in een uit elkaar vallende dimensie of iets dergelijks :P

Lichte paddotrips (portie mexicaantjes) houdt ik lichamelijk niet veel aan over.

Varry zei:
Ik ga deze week een halve portie in de vroege avond nuttigen. Heb de volgende dag wel school, maar ik verwacht niet echt complicaties. Ik veronderstel dat een trip van een halve portie geen 5 uur duurt?

Varry

Licht er echt aan welk soort en hoe lang je al niet gegeten hebt. Maar na 5 uur zou het wel zo'n beetje over moeten zijn ja :)

Bartyo

Bewuste gebruiker
Haha ik trek even een topic uit de oude doos, maar ik wilde geen nieuwe beginnen wanneer er nog een andere was..
Ik ga woensdag weer eens paddestoeltjes eten en heb er super veel zin in.
Tis niet mijn eerste keer dus ik weet dat ik de dag erop een beetje zweverig en aan het nagenieten ben.
Ik heb de dag na de trip wel meteen een super belangrijke presentatie voor school (normaal vind ik presenteren niet zon probleem).
We gaan trouwens Thaise eten.. Hebben jullie misschien tips behalve red bull drinken :beer:
Thanks alvast :wave:

phy

Bewuste gebruiker
Ik zou het je niet aanraden om de dag voor een belangrijke presentatie te gaan trippen...
Kans dat die presentatie in je hoofd gaat spoken en uitdraait op een bad trip. Niet goed voor je trip... En je presentatie.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Thanks, vandaag presentatie gehad en niet meer getript van tevoren.
Inderdaad maar beter denk ik zo, omdat het om 3 competenties ging mocht iemand dat iets zeggen :mrgreen:
En nog gehaald ook :hearteyes:

phy

Bewuste gebruiker
Ah ja, was wat laat met mijn tip zie ik :wink:
good for you!

En die mooie trip komt nog wel

Bovenaan