1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The honest drug book

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door jam, 6 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. jam

jam Bewuste gebruiker

2. RoyalHighness

RoyalHighness Newbie

En is het wat? Was zelf ook al erg benieuwd naar dit boek door het artikel van Vice.

3. jam

jam Bewuste gebruiker

De tripreports zijn erg leuk, hoewel ze erg beknopt zijn, bovendien test hij enkele middelen maar is de omschrijving nadien eigenlijk te sec. om je er een beetje een beeld van te kunnen vormen. Daarnaast onderdoseert hij vaak waardoor we van sommige middelen niet zo goed weet wat ze nu precies doen.
    Verder is het wel een informatief boek, maar wat me ook opviel is dat hij eerst ontzettend focust op veilig druggebruik, maar dan nadien zelf toch vaak onvoorzichtig doseert. Zo komt het bijvoorbeeld vaak voor in het boek dat hij pillen op basis van hun gewicht doseert, en dat gewicht dan gelijk stelt aan het aantal werkzame stof, dit klopt volgens mij niet echt, maar leidt ook vooral tot onderdosering denk ik. Er staan verder ook leuke anecdotes in het boek en het leest wel gemakkelijk wat wel weer een pluspunt is, al bij al wel een interessant boek, en wat voor sommige misschien wel interessant is, is dat hij ook de vendors van bepaalde research chemicals deelt :)

4. kapitein-x

kapitein-x Wijs gebruiker Tripreporter

Dat klinkt wel als incorrect idd, dat gewicht van pillen gelijkstellen aan hoeveelheid werkzame stof.
    Maar goed, liever incorrect aan de veilige kant van de streep dan overdoseren adviseren. Klinkt alsof er geen stoerdoenerij in staat zoals de 'heroic dose' die terrence mckenna (meen ik) soms adviseerde. Ook al was dat mss grappig bedoeld. Zo'n stoerejongens-benadering snap ik in elk geval nooit zo goed.

Laden...