thee roken

minn

Badass junkie
heee
k had een vraagje :P
hebben jullie wel ns thee gerookt?
hoe lang ben je high?
en wat is het verschil als je hasj of wiet smoked?
nja als iemand wat weet, plant t hier eff graaag :grin:
kusje!

Bal0n

Badass junkie
^

Dat wordt altijd gezegd idd, maar is het ook waar? Er wordt ook gezegd dat je van bananenschillen gaat trippen als ze zijn gaan rotten :wink:.

BacingsPen

Badass junkie
minn zei:
SpacingBen zei:
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Probeer ook eens pizza kruiden!

kusje terug! :hearteyes:

ik ben 15 :P
jij dan?

ik 17 haha, maareh, dit soort vragen kwam rond 14e ook wel is op :P

Pas een beetje op met die vragen, want dan krijgt men hier misschjien wel een verkeerd beeld van je :rolleyes:

Maareh, welkom op dit forum! Wat bracht je hier? Waar heb je ervaring mee?

Hoe kom je op het idee om thee te gaan roken?

minn

Badass junkie
SpacingBen zei:
minn zei:
SpacingBen zei:
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Probeer ook eens pizza kruiden!

kusje terug! :hearteyes:

ik ben 15 :P
jij dan?

ik 17 haha, maareh, dit soort vragen kwam rond 14e ook wel is op :P

Pas een beetje op met die vragen, want dan krijgt men hier misschjien wel een verkeerd beeld van je :rolleyes:

Maareh, welkom op dit forum! Wat bracht je hier? Waar heb je ervaring mee?

Hoe kom je op het idee om thee te gaan roken?

huh, k snap t niet:P wat bedoel met ''kwamen rond 14e ook wel is op''
k kwam opt idee om hier naartoe te gaan omdatk gister was gaan blowen met vrienden en ze wouden er thee bijdoen ofzo . maar daar had ik geen zin in. ik wist er niks vanaf. vandaar dus :P

ervaringen ehm. nietzo veel eigenlijk. ik doe altijd ontzettend voorzichtig. heb alleen nog maar wiet en hasj gebruikt en daar wil ik het bij houden . en misschien dus een keer thee proberen, maar dat zie ik nog wel.
maar wat is dan het verschil tussen de gevolgen van thee en wiet ofzo?

BacingsPen

Badass junkie
Wiet wordt al eeuwen gebruikt, zonder dat het al teveel risico's met zich mee brengt. Van het roken van thee heb ik nog niet zoveel gehoord! Maakte die vrienden niet gewoon een grapje?

Enneh, alleen ervaring met wiet en hasj, inderdaad maar houden zo! pas als je met wiet en hasj al jaren ervaring hebt zou uberhaupt pas aan een ander drugs moeten denken naar mijn idee...

maareh, dat soort vragen kwamen bij mij ook op, daar bedoel ik mee: Ik ging altijd nadenken (toen ik begon net blowen) waar je nog meer knetter van zou kunnen worden. Zo dacht ik aan het roken van brandnetels etc :P

Best wel maf niet waar? Maar je vrienden hebben het verzonnen, dus verstandig dat j het even bent gaan vragen!

minn

Badass junkie
SpacingBen zei:
Wiet wordt al eeuwen gebruikt, zonder dat het al teveel risico's met zich mee brengt. Van het roken van thee heb ik nog niet zoveel gehoord! Maakte die vrienden niet gewoon een grapje?

Enneh, alleen ervaring met wiet en hasj, inderdaad maar houden zo! pas als je met wiet en hasj al jaren ervaring hebt zou uberhaupt pas aan een ander drugs moeten denken naar mijn idee...

maareh, dat soort vragen kwamen bij mij ook op, daar bedoel ik mee: Ik ging altijd nadenken (toen ik begon net blowen) waar je nog meer knetter van zou kunnen worden. Zo dacht ik aan het roken van brandnetels etc :P

Best wel maf niet waar? Maar je vrienden hebben het verzonnen, dus verstandig dat j het even bent gaan vragen!

oeeh brandnetels!?? doet dat niet pijn? brandnetelsoep bestaat wel :P
mr das vies en voor als je niks hebt als je aant kamperen bent :grin:

t bestaat wel, een vriendin van mij heeft t al wel es gedaan, maar je merkt nietzo veel nee...
hoorde k ook pas net :P
xx

BacingsPen

Badass junkie
gnganga,

Was trouwens over je vraag heen gelezen: Wat is het verschil tussen hasj en wiet...

van wiet wordt je knetter. Veel meer gedachten. Kans om paranoia te worden. Maar ook om je ontzettend euforisch te voelen! Verder worden veel dingen intenser, gevoelens versterken, rooie ogen etc. (zoek maar ff met de search!?)

Van hasj wordt je een beetje high, goede stemming, vaak niet zulke rooie ogen. Wel grotere/kleinere pupillen. En tsja, je hebt er minder van nodig. (mer thc per eenheid of hoe je da zegt :wink:)

Ook hiervoor geld, kijk even in het coffeeshop gedeelte!

BacingsPen

Badass junkie
Vriend van mij krijg altijd OF hele grote pupillen, of hele kleine. En zi het wel bij meer. Z'n ouders zien het ook altijd aan z'n pupil grootte dat ie geblowdt heeft. Dus ik baseer het op wat ik zie haha. Is het niet gewoon dat dit gebeurd dan?

minn

Badass junkie
die rode ogen zijn vervelend
k schrok me dood laast toen k in de spiegel keek. k wist niet dat je dat kreeg.
en mn ogen gaan ook prikken.

BacingsPen

Badass junkie
mmm, als je dat echt heel vervelend is, kan je beter hasj doen!

Rook je verder? zo niet, dan raad ik je aan voortaan niet meer met tabak te blowen! Of je moet zin hebben in een nicotine verslaving?

Flashing Moments

Belezen gebruiker
toen ik 11 was en geen sigaretten meekreeg heb ik wel eens thee gerookt..
je krijgt er een zeepsmaak van in je bek..
Maar als je denkt dat je er stoned van wordt, dan wordt je dat ookwel:P

Wortel

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:

Thee roken hoor je heel vaak :grin: Ik heb het ook wel eens gedaan... resultaat: NIKS :P Thee met een smaakje is best lkkr om te roken :P

Bovenaan