SpacingBen zei:Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Probeer ook eens pizza kruiden!
kusje terug!![]()
WildChild zei:thee is heel slecht, het kan kleine gaatjes veroorzaken in je longen.
minn zei:SpacingBen zei:Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
kusje terug!![]()
ik ben 15 :P
jij dan?
SpacingBen zei:minn zei:SpacingBen zei:Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
kusje terug!![]()
ik ben 15 :P
jij dan?
ik 17 haha, maareh, dit soort vragen kwam rond 14e ook wel is op :P
Pas een beetje op met die vragen, want dan krijgt men hier misschjien wel een verkeerd beeld van je![]()
Maareh, welkom op dit forum! Wat bracht je hier? Waar heb je ervaring mee?
Hoe kom je op het idee om thee te gaan roken?
SpacingBen zei:Wiet wordt al eeuwen gebruikt, zonder dat het al teveel risico's met zich mee brengt. Van het roken van thee heb ik nog niet zoveel gehoord! Maakte die vrienden niet gewoon een grapje?
Enneh, alleen ervaring met wiet en hasj, inderdaad maar houden zo! pas als je met wiet en hasj al jaren ervaring hebt zou uberhaupt pas aan een ander drugs moeten denken naar mijn idee...
maareh, dat soort vragen kwamen bij mij ook op, daar bedoel ik mee: Ik ging altijd nadenken (toen ik begon net blowen) waar je nog meer knetter van zou kunnen worden. Zo dacht ik aan het roken van brandnetels etc :P
Best wel maf niet waar? Maar je vrienden hebben het verzonnen, dus verstandig dat j het even bent gaan vragen!
Thee roken hoor je heel vaakSpacingBen zei:Wiet wordt al eeuwen gebruikt, zonder dat het al teveel risico's met zich mee brengt. Van het roken van thee heb ik nog niet zoveel gehoord! Maakte die vrienden niet gewoon een grapje?
Enneh, alleen ervaring met wiet en hasj, inderdaad maar houden zo! pas als je met wiet en hasj al jaren ervaring hebt zou uberhaupt pas aan een ander drugs moeten denken naar mijn idee...
maareh, dat soort vragen kwamen bij mij ook op, daar bedoel ik mee: Ik ging altijd nadenken (toen ik begon net blowen) waar je nog meer knetter van zou kunnen worden. Zo dacht ik aan het roken van brandnetels etc :P
Best wel maf niet waar? Maar je vrienden hebben het verzonnen, dus verstandig dat j het even bent gaan vragen!