Thee roken ?

Geloof mij mensen toen ik het deed kreeg ik pijn aan mijn luchtwegen maaar die aardbei smaak was niet verkeerd :P

maar geen aanrader

Volgens mij is de topic al een beetje oud, maar goed, ik heb net voor het eerst thee gerookt(wat loos eigenlijk om te zeggen!!:openmouth: :openmouth: ).. Ooit wel is in een wiet (-en hasj) loze bui nootmuskaat en basilicum of weet ik veel wat gerookt :flushed: :grin: Wat niet echt stoned makend was ofzo :cry:

Maar dit is best relaxed eigenlijk.. Ik ben kk mellow, heb wel een vaporizer gebruikt moet ik erbij zeggen!! Het smaakt nergens naar en geeft alleen een vieze smaak op mijn lippen, nogal wazig!! Maar verder heeft het dus totaal geen smaak en ben wel wazig dus!!

Ben nu dus ook softdrugsloos, dus wel chill eigenlijk!! :smoke: :stoned:

Telefoon

Wijs gebruiker
Thee roken voelde er geen flikker van

gebruikte thee:
zoon standaart zakje die je gebruikt om een Pot mee te zetten
Beetje tabak en daarna vol gestrooit met thee ( had dus een zwarte joint)

half zakje voor een pot ..

nix blegh1

Immo

Badass junkie
Ik heb het wel een paar keer gedaan, De smaak vond ik wel lekker maar ik merkte geen effect ofzo. Dat was wel lang geleden zeg, Wat voor een rare dingen je wel niet probeert als je nog klein bent. :grin:

thee:/

thee roken is niet slecht ofzo.. vooral gaten is je longen is gelul.. als iets zo slecht is dan hoor je dat tog by drugs voorlichtingen..?? en ik heb het zelf gedaan.. het smaakt ok.. en je word er licht van..(hangende ogen, me stem veranderd.. net alsof ik stoned ben) maar het is goedkoop.. en het is leuk dat je gaat stonen enzo:)want ik moest wel lachen ervan:grin:maar mijn advies.. gebruik dingen zoals munt enzo.. want ik heb het idee dat als je iets kunstmaatigs gebruikt het wel slecht is(zoals als aarbei dat aan de thee word toegevoegd..of naja.. vruchtenthee:Pverder zijn het meestal alleen blaadjes.. die kleine balletjes zijn kunstmatig dus ik raad aan alleen balletjes..) :smoke: :stoned:

Funky Monkey

Badass junkie
^ hint: rook gewone geen thee. echt slecht van smaak :/
kon het niet laten :flushed:

OT: Het is echt een fabeltje als je het mij vraagt... Volgens mij nemen alle mensen die zeggen dat je er wel kleiter van word jullie gewoon heel hard in de zeik :beer:
Heb wel zelf een keer geprobeerd brandnetel toppen te roken (aangezien dat familie van de cannabis plant is) in Tjechie, maar ook hier word je niet kneiter van... de enigste mogelijk die ik zie om van de thee kneiter te worden is de meest chemische bewerkte uit te zoeken :smoke:

edit: Ja hoor kom er maar weer tussen door :P maar dat is wel de beste oplossing inderdaad, en nog lekker ook :9

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Das net zo'n hoax als de banaan roken of de nervjes ervan.

Zware crapblaat, als je thinner snuift wordt je ook duizelig en als je lang genoeg headbanged val je zo om. Das helemaal gratis.

Bij gebrek aan een coffeeshop kun je nog beter gaan mens erger je nietten daar krijg ik altijd een euforisch gevoel van in mijn ballen.

Thee heb ik gerookt ja

Bananen nerven ook ja ...

Thinner snuiven niet maar lijm wel been there done that.

Mahonie

VonJunk

Newbie
hejj, ik heb het dus gistere even geprobeert maar na enkele trekjes weggegooit het is echt te slecht voor woorden, en je voelt er dus hellemaal niets van... :confused:

alberthoffman

Belezen gebruiker
VonJunk zei:
hejj, ik heb het dus gistere even geprobeert maar na enkele trekjes weggegooit het is echt te slecht voor woorden, en je voelt er dus hellemaal niets van... :confused:
hahahahahahaha en terecht lesje geleerd denk ik :wink:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nick de Neger zei:
^ hint: rook gewone geen thee. echt slecht van smaak :/
kon het niet laten :flushed:

OT: Het is echt een fabeltje als je het mij vraagt... Volgens mij nemen alle mensen die zeggen dat je er wel kleiter van word jullie gewoon heel hard in de zeik :beer:
Heb wel zelf een keer geprobeerd brandnetel toppen te roken (aangezien dat familie van de cannabis plant is) in Tjechie, maar ook hier word je niet kneiter van... de enigste mogelijk die ik zie om van de thee kneiter te worden is de meest chemische bewerkte uit te zoeken :smoke:

edit: Ja hoor kom er maar weer tussen door :P maar dat is wel de beste oplossing inderdaad, en nog lekker ook :9

haha, ik heb een week of 3 terug ook een brandnetel gerookt :mrgreen:

..bah wat was dat goor :openmouth:
Thee, brandnetels, bananenschillen... blech doe mij maar gewoon een lekker wietje uit eigen tuin of van de shop :stoned:

toooz

Belezen gebruiker
hahahaha heb het net geprobeert want ik heb niets om te smooren alleen tabak,

na 6 trekjes gooide ik het weg want het was gewoon te vies, dan nam ik een slok van men appelsiensapje en toen ik die slok nam begon ik zwaaaar te spacen 4secondesn ofzo, dus pakte ik snel terug die kapotte Tjoint en stak ik hem terug op, maar toch niet verder gedaan de geur in men kamer en de smaak is gewoon vieesss :( :wave:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Haha, thee roken was de stap voor het blowen voor mij. Ik had thee in een sjekkie gedaan en beneden in de schuur op gerookt, mijn moeder rook blijkbaar iets raars en vroeg wat later aan me 'of ik wiet gerookt had'

Mijn antwoord daarop was nee, ik had echt al wel eerder een paar keer een joint gerookt. Toen vroeg ik, maar zou je dat erg vinden als het wel wiet was?

Daarop zij ze 'dat moet je zelf weten jong..' :grin:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
thee heb ik vroeger een paar x gerookt,,toen ik nog niet beter wist :grin:
zonde van de thee,,,ik zet liefer een kan heet water op..en zuip die thee gewoon op.
:wave:

Bovenaan