money_maker
Newbie
Geloof mij mensen toen ik het deed kreeg ik pijn aan mijn luchtwegen maaar die aardbei smaak was niet verkeerd :P
maar geen aanrader
maar geen aanrader

Serenity zei:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=27749&highlight=#27749
Wat een giller dit![]()
heb alleen nog maar wiet en hasj gebruikt en daar wil ik het bij houden
Lake zei:heb alleen nog maar wiet en hasj gebruikt en daar wil ik het bij houden
Famous last words of niet Serenity.![]()

ga naar de shop toe daar kun je genieten van een theetje bij je lekkere jointje 

hahahahahahaha en terecht lesje geleerd denk ikVonJunk zei:hejj, ik heb het dus gistere even geprobeert maar na enkele trekjes weggegooit het is echt te slecht voor woorden, en je voelt er dus hellemaal niets van...![]()
Nick de Neger zei:^ hint: rook gewone geen thee. echt slecht van smaak :/
kon het niet laten![]()
OT: Het is echt een fabeltje als je het mij vraagt... Volgens mij nemen alle mensen die zeggen dat je er wel kleiter van word jullie gewoon heel hard in de zeik
Heb wel zelf een keer geprobeerd brandnetel toppen te roken (aangezien dat familie van de cannabis plant is) in Tjechie, maar ook hier word je niet kneiter van... de enigste mogelijk die ik zie om van de thee kneiter te worden is de meest chemische bewerkte uit te zoeken
edit: Ja hoor kom er maar weer tussen door :P maar dat is wel de beste oplossing inderdaad, en nog lekker ook :9