Thee sterker??

Simia

Newbie
Ik zou zelf niet weten waarom.. Maar ik hoor vaak dat, als mensen thee zetten van paddo's, ze vaak maar 1 kopje nemen. Dan blijft er dus nog een hoop thee over, terwijl ze anders wel de hele portie naar binnen gewerkt zouden hebben.
Dus, dat zou betekenen, dat als je er thee van zet, dat je dan minder paddo's nodig hebt??

Ellesdee

Badass junkie
ligt er aan hoe veel water je gebruikt om die thee te maken
ik heb geen zin om eerst een halve liter water te drinken voordat ik effect merk

zorg er dus voor dat er ongeveer 1kopje per persoon beschikbaar is

raging_bull

Bewuste gebruiker
Daar heb ik het de vorige keer bij mij dus fout mee gedaan. ik had wel verwacht dat het na een uur trekken toch wel een eindje verdampt zou zijn. Volgens mij is er nog geen haf kopje verampt..

eliXer

Experimenterende gebruiker
Met truffels hadden we ook thee gezet .. en dat maakte de smaak juist erger maar niet egt veel verschil gemerkt met ze gewoon eten of thee zetten :)

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
raging_bull zei:
Ellesdee zei:
hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt :rolleyes:
Het water verdampt eerder dan de psilocybine.. :wink:

maar waarom laat je t water verdampen?

Ik had verwacht dat er wel een deel zou verdampen als de thee een uur trekt...

resultaat was dat ik de laatste keer 5~6 glazen thee had in me eentje... En een vol gevoel als on-set is al geen goed begin. Volgende keer doe ik 2 hooguit 3 koppen thee. En dan eet ik de paddestoelen ook nog op want ik geloof niet dat echt alles er uit is. Vorige keer heb ik ze weg gemikt na ze een uur hebben getrokken.

Ellesdee

Badass junkie
raging_bull zei:
Ellesdee zei:
raging_bull zei:
Ellesdee zei:
hahaha
tis ook niet de bedoeling dat er iets verdampt :rolleyes:
Het water verdampt eerder dan de psilocybine.. :wink:

maar waarom laat je t water verdampen?

Ik had verwacht dat er wel een deel zou verdampen als de thee een uur trekt...

resultaat was dat ik de laatste keer 5~6 glazen thee had in me eentje... En een vol gevoel als on-set is al geen goed begin. Volgende keer doe ik 2 hooguit 3 koppen thee. En dan eet ik de paddestoelen ook nog op want ik geloof niet dat echt alles er uit is. Vorige keer heb ik ze weg gemikt na ze een uur hebben getrokken.

ik doe maar 1 mok thee per portie
en ik laat t maar een half uur trekken
en eet alleen de restanten op als ik daar zin in heb

JJJ

Bewuste gebruiker
Maar thee werkt meestal wel iets sterker dan wanneer je dezelfde hoeveelheid paddo's eet. Doordat de stofjes opgelost zijn, werken ze iets sneller, het werkt dus eerder, de piek is wat sterker, en het is wat eerder voorbij. Ikzelf merk dat verschil best duidelijk.

eliXer

Experimenterende gebruiker
JJJ zei:
Maar thee werkt meestal wel iets sterker dan wanneer je dezelfde hoeveelheid paddo's eet. Doordat de stofjes opgelost zijn, werken ze iets sneller, het werkt dus eerder, de piek is wat sterker, en het is wat eerder voorbij. Ikzelf merk dat verschil best duidelijk.

Ja dat kan waar zijn :wink: maar het zal vast niet veel schelen in de trip wel wat sterker ofzo :mrgreen:

Bovenaan